Een heel slecht bedrijf. Ten eerste een brief gekregen dat ze problemen hadden met de verhuurder dus dat de winkel tijdelijk zal sluiten en 21 juni weer open zal gaan op een verdieping hoger. 1 mei bericht gehad van de leverancier dat de meubels volgende week geleverd zouden worden. Tot op de dag zelf niks meer van ze gehoord, your choice zelf opgebeld maar zeiden dat de meubels een week later geleverd zouden worden en wij de vrijdag voor levering gebeld zouden worden voor de bezorgtijd, wederom is dit niet gebeurd. Weer geprobeerd te bellen maar zijn niet te bereiken, op appjes reageren ze ook niet! Vervolgens hebben we naar het alexandrium gebelt en die konden ons vertellen dat ze met de noorderzon zijn vertrokken en de winkel gaat NIET verhuizen naar een etage hoger er is niks meer bekend van hun bij het alexandrium. Mocht er een curator bekend worden krijgen we pas onze aanbetaling terug. Naar onze meubels kunnen we fluiten!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Corry Gruteke
|
Ook wij zijn de dupe van de levering van eetkamerstoelen.
8 januari gekocht ze zouden half maart bezorgt worden niets gehoord wij eind maart zelf gebeld nog niet klaar half april weer zelf gebeld,de stoelpoten waren niet goed van kleur eind april worden ze af geleverd en we mochten 160 euro er af halen voor het ongemak.
3 mei een mail gestuurd om af tezien van de stoelen maar we hadden wel een voorschot betaald van 200 euro plus 4 stoeltjes van ons zelf om ook te stofferen.
Wij vandaag naar de winkel gesloten en niemand berijkbaar.
Opgelicht dus.
Wat een terleurstelling
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roy
|
Bijzonder slechte service. Eerst kwamen de stoelen veel te laat, daarna waren ze 2 van de 6 stoelen vergeten, vervolgens nog extra bezorgkosten eisen... als klap op de vuurpijl hebben ze een defecte stoel meegenomen onder garantie, maar nu 2,5 maand verder blijkt heg bedrijf verdwenen te zijn en kunnen we mooi een procedure starten om ons eigendom terug te krijgen. Nooit zaken doen met deze mensen!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
patrick
|
Helaas aanbetaling gedaan voor een zes tal eetkamer stoelen maar na meer dan 10 weken wachten kwam er brief thuis.
Wij zijn verhuist naar een andere verdieping maar toen we gingen kijken was er niets meer.
Helaas zijn wij niet de enige gedupeerde..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
gerda
|
Mijn man is 1.95 en wij zijn geslaagd voor een bank op maat, de zitting is verlengd en aangepast, door de voorzets-kussens zit ik ook perfect, veel keus, de verkoopster nam ook echt de tijd voor ons.
service en advies dik in orde.
28 Reviews Plaats review
Wesley
|Een heel slecht bedrijf. Ten eerste een brief gekregen dat ze problemen hadden met de verhuurder dus dat de winkel tijdelijk zal sluiten en 21 juni weer open zal gaan op een verdieping hoger. 1 mei bericht gehad van de leverancier dat de meubels volgende week geleverd zouden worden. Tot op de dag zelf niks meer van ze gehoord, your choice zelf opgebeld maar zeiden dat de meubels een week later geleverd zouden worden en wij de vrijdag voor levering gebeld zouden worden voor de bezorgtijd, wederom is dit niet gebeurd. Weer geprobeerd te bellen maar zijn niet te bereiken, op appjes reageren ze ook niet! Vervolgens hebben we naar het alexandrium gebelt en die konden ons vertellen dat ze met de noorderzon zijn vertrokken en de winkel gaat NIET verhuizen naar een etage hoger er is niks meer bekend van hun bij het alexandrium. Mocht er een curator bekend worden krijgen we pas onze aanbetaling terug. Naar onze meubels kunnen we fluiten!!
Corry Gruteke
|Ook wij zijn de dupe van de levering van eetkamerstoelen.
8 januari gekocht ze zouden half maart bezorgt worden niets gehoord wij eind maart zelf gebeld nog niet klaar half april weer zelf gebeld,de stoelpoten waren niet goed van kleur eind april worden ze af geleverd en we mochten 160 euro er af halen voor het ongemak.
3 mei een mail gestuurd om af tezien van de stoelen maar we hadden wel een voorschot betaald van 200 euro plus 4 stoeltjes van ons zelf om ook te stofferen.
Wij vandaag naar de winkel gesloten en niemand berijkbaar.
Opgelicht dus.
Wat een terleurstelling
Roy
|Bijzonder slechte service. Eerst kwamen de stoelen veel te laat, daarna waren ze 2 van de 6 stoelen vergeten, vervolgens nog extra bezorgkosten eisen... als klap op de vuurpijl hebben ze een defecte stoel meegenomen onder garantie, maar nu 2,5 maand verder blijkt heg bedrijf verdwenen te zijn en kunnen we mooi een procedure starten om ons eigendom terug te krijgen. Nooit zaken doen met deze mensen!!!
patrick
|Helaas aanbetaling gedaan voor een zes tal eetkamer stoelen maar na meer dan 10 weken wachten kwam er brief thuis.
Wij zijn verhuist naar een andere verdieping maar toen we gingen kijken was er niets meer.
Helaas zijn wij niet de enige gedupeerde..
gerda
|Mijn man is 1.95 en wij zijn geslaagd voor een bank op maat, de zitting is verlengd en aangepast, door de voorzets-kussens zit ik ook perfect, veel keus, de verkoopster nam ook echt de tijd voor ons.
service en advies dik in orde.