Ben al vele malen bij Yes Zwolle geweest, bij mijn behandeling nam de Kapster ruim de tijd om te overleggen, geen haastig gedoe tijdens het knippen. En als je dan klaar bent na ca. 30min dan komt het afrekenen en dat is vind ik behoorlijk prijzig 25.95euro, en dat over een week of 6/7 weer dat voel je wel in je portemonnee, ik zit er dan ook sterk over na te denken om een andere salon te zoeken.
8.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Maria
|
*geen motivatie gegeven*
8.0
Persoonlijke benadering
Sfeer
Prijs/kwaliteit-verhouding
Lian
|
Ik was vorige week voor het eerst bij Yes in Zwolle. Ik werd geknipt door een man. Heel aardig, prima. De wasbeurt en massage die erbij zaten duurde maar een halve minuut.
Naar mijn idee knipte hij veel te snel en nadat ik 3 keer zei dat het scheef was ben ik maar gestopt met aangeven. Ik zag dit ook niet meer na al die producten in mijn haar. Bij het afrekenen kreeg ik ook niet de korting. Dit heb ik later terug gevraagd.
De volgende dag viel me op dat het haar echt scheef was en er niet uit zag. Ik had een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erna. Ik heb echter wel 40 (!) minuten moeten wachten. De mevrouw die me toen hielp was heel vriendelijk en knipte rustig mijn haar, zoals ik het wilde.
Al met al ben ik niet tevreden. Wat de prijs beloofd zit er niet in, het haar was aan alle kanten scheef de eerste keer, de producten doen niet wat ze moeten doen (althans die ik in mijn haar had) en ondanks de afspraak moest ik erg lang wachten. Niet voor herhaling vatbaar.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Ikke
|
Hallo .ben ik een daagje in Zwolle ,met mijn vriendin .Toen zagen wij YES kapsalon .wij naar binnen .prima gezellig ontvangen, buiten stond een bord 15,00 knippen voor de eerste keer .alle 2 geknipt .er werd heel veel gekwekt door het personeel .maar bij afrekenen mijn vriendin 15 euro ,ik 21,50 rara gevraagd u bent al een keer in een andere salon van Yes geweest . Waar slaat dit op .ik breng zelfs een nieuwe klant mee. Helaas geen fijne ervaring . Voor ons geen Yes meer .
4 Reviews Plaats review
Ed
|Ben al vele malen bij Yes Zwolle geweest, bij mijn behandeling nam de Kapster ruim de tijd om te overleggen, geen haastig gedoe tijdens het knippen. En als je dan klaar bent na ca. 30min dan komt het afrekenen en dat is vind ik behoorlijk prijzig 25.95euro, en dat over een week of 6/7 weer dat voel je wel in je portemonnee, ik zit er dan ook sterk over na te denken om een andere salon te zoeken.
Maria
|*geen motivatie gegeven*
Lian
|Ik was vorige week voor het eerst bij Yes in Zwolle. Ik werd geknipt door een man. Heel aardig, prima. De wasbeurt en massage die erbij zaten duurde maar een halve minuut.
Naar mijn idee knipte hij veel te snel en nadat ik 3 keer zei dat het scheef was ben ik maar gestopt met aangeven. Ik zag dit ook niet meer na al die producten in mijn haar. Bij het afrekenen kreeg ik ook niet de korting. Dit heb ik later terug gevraagd.
De volgende dag viel me op dat het haar echt scheef was en er niet uit zag. Ik had een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erna. Ik heb echter wel 40 (!) minuten moeten wachten. De mevrouw die me toen hielp was heel vriendelijk en knipte rustig mijn haar, zoals ik het wilde.
Al met al ben ik niet tevreden. Wat de prijs beloofd zit er niet in, het haar was aan alle kanten scheef de eerste keer, de producten doen niet wat ze moeten doen (althans die ik in mijn haar had) en ondanks de afspraak moest ik erg lang wachten. Niet voor herhaling vatbaar.
Ikke
|Hallo .ben ik een daagje in Zwolle ,met mijn vriendin .Toen zagen wij YES kapsalon .wij naar binnen .prima gezellig ontvangen, buiten stond een bord 15,00 knippen voor de eerste keer .alle 2 geknipt .er werd heel veel gekwekt door het personeel .maar bij afrekenen mijn vriendin 15 euro ,ik 21,50 rara gevraagd u bent al een keer in een andere salon van Yes geweest . Waar slaat dit op .ik breng zelfs een nieuwe klant mee. Helaas geen fijne ervaring . Voor ons geen Yes meer .
Yes! Worldwide Hairsalons
|