Ondertussen wat gekalmeerd wat mijn woordkeuze ten goede zal komen. 2 ledlampen besteld voor dimlichten bij Xenonlamp.nl uit Sittard. Deze moesten d.m.v. een adapter worden geplaatst in de auto. De geleverde adapter paste niet. Na wat Googlen/YouTube zelf ontdekt dat de verkoper de verkeerde adapter adviseerde. Contact opgenomen en hem wat wijzer gemaakt. Hoewel op de foto op zijn website lijkt dat een 2e wel de juiste moest zijn paste ook deze niet. Mogelijk was het een idee geweest om de adapters eerst zelf te proberen op de lampen voordat hij ze opstuurd. Alles dus retour. PTT post heeft hier niet juist gehandeld maar ik werd door Xenonlamp.nl beticht van het niet juist retourneren/inpakken (dezelfde verpakking maar met een grijs stuk tape) en de boete die hij had ontvangen kwam door ondergetekende. Juist PTT koerier heeft aangegeven dat het pakketje deugdelijk was ingepakt en het juist ZIJN (de koerier) idee was om het zo gratis te mogen retourneren. Jammer dat daar waar de toonzetting in zijn mailtje vrij direct was hij toch meer moeite had om zijn excuses hiervoor aan mij aan te bieden en PTT post te benaderen. Tevens geeft Xenonlamp.nl aan dat bij ontvangst één van de lampen beschadigd was. Na zijn lachwekkende metaforen was het voor mij een reden om de discussie niet aan te gaan want zou toch tot niets leiden. De verkoper had het geld namelijk al op zijn rekening. Verzendkosten was ook een punt van discussie. 1 product via bol.com en het andere direct via zijn website besteld. Toen ik beiden producten direct (tegelijk)had geretourneerd aan bedrijfsadres en niet via bol.com moest ik ook maar voor alle verzendkosten opdraaien. Na het telefonisch contact, ongepast mailverkeer, gebrekkig vakmanschap (2x verkeerd adviseren), PTT post problematiek, mijn tijd, geld en effort die het heeft gekost is dit blijkbaar nog geen reden voor Xenonlamp.nl om de schuld enigzins bij zichzelf te zoeken. In goed vertrouwen had ik helaas ondertussen ook led mistlichten besteld bij hem t.w.v. €50,= maar welke ik uit rancune echt niet ga retourneren hoewel de wet dit gewoon zou toestaan. Uitkomst van dit hele verhaal is dus dat van de €115,- euro ik mischien €40,- euro terugkrijg ofwel €75,- kwijt ben en hem een winst marge geeft van 200%. Na contact op te hebben genomen met Bol.com, gaven zei aan hem te mailen maar tot nu toe 0 euro terugbetaling of reactie. Ook heeft hij beiden producten gehouden terwijl 50% van mij is. Deze gaat hij waarschijnlijk gewoon weer verkopen. Ik heb hem erop geattendeerd dat mijn review de digitale snelweg zal vinden maar deed hem weinig. Men mag zelf uiteraard bepalen om met Xenonlamp.nl in zee te gaan of niet. Het is slechts mijn ervaring en mogelijk een waarschuwing. Een reactie van hem op deze review zal privé naar mij (maar zal ik hier dan met u delen) of via dit forum ongetwijfeld volgen en zal ook veelzeggend zijn over klantgerichtheid van Xenonlamp.nl.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ercan ayturk
|
Vw new beetle lampen gekocht. Zeer slechte kwaliteit. De angel eyes zijn nauwelijks te zien, vaak vocht in de lampen, lichtbeeld volgens apk afgesteld en dan is er op de weg niks meer te zien.
Je word ook niet goed behandeld bij deze webwinkel. Retour mogen ze niet en vragen al dagen lang talloze foto’s in te zenden.
Let op wat je hier koopt!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tom
|
Vreselijk slechte klantenservice. achterlichten besteld, op de website stond aangegeven dat de achterlichten voor alle golfjes 6 waren. Na ontvangst had ik ze door een monteur laten monteren. De achterlichten waren niet zoals op de foto. ( Led bars waren niet te zien ) wat blijkt is dat golf 6 die standaard led achterlichten hebben een andere kabelboom hebben en dus konden de bijgeleverde weerstanden niet op de kabelboom worden aangesloten waardoor de achterlichten niet goed werkte. Dit was dus niet goed aangegeven op de website. Ik ben nu mijn geld kwijt voor het monteren en de achterlichten werken nu hetzelfde als achterlichten die ik voor veel goedkoper had kunnen kopen. Ik mag ze alleen terug sturen nu zonder enige compensatie voor hun fout van het niet goed aangeven voor welke auto ze precies zijn.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tom K.
|
Sterke punten
Hun kracht zit hem in het helpen van klanten. Zo goed, duidelijk en snel als hier klanten worden geholpen, bij het zoeken naar het juiste product, kunnen erg veel winkels en webshops van leren !
10
C Schoe
|
Sterke punten
Een goede site om alles op te zoeken
1482 Reviews Plaats review
Van de Zande
|Ondertussen wat gekalmeerd wat mijn woordkeuze ten goede zal komen. 2 ledlampen besteld voor dimlichten bij Xenonlamp.nl uit Sittard. Deze moesten d.m.v. een adapter worden geplaatst in de auto. De geleverde adapter paste niet. Na wat Googlen/YouTube zelf ontdekt dat de verkoper de verkeerde adapter adviseerde. Contact opgenomen en hem wat wijzer gemaakt. Hoewel op de foto op zijn website lijkt dat een 2e wel de juiste moest zijn paste ook deze niet. Mogelijk was het een idee geweest om de adapters eerst zelf te proberen op de lampen voordat hij ze opstuurd. Alles dus retour. PTT post heeft hier niet juist gehandeld maar ik werd door Xenonlamp.nl beticht van het niet juist retourneren/inpakken (dezelfde verpakking maar met een grijs stuk tape) en de boete die hij had ontvangen kwam door ondergetekende. Juist PTT koerier heeft aangegeven dat het pakketje deugdelijk was ingepakt en het juist ZIJN (de koerier) idee was om het zo gratis te mogen retourneren. Jammer dat daar waar de toonzetting in zijn mailtje vrij direct was hij toch meer moeite had om zijn excuses hiervoor aan mij aan te bieden en PTT post te benaderen. Tevens geeft Xenonlamp.nl aan dat bij ontvangst één van de lampen beschadigd was. Na zijn lachwekkende metaforen was het voor mij een reden om de discussie niet aan te gaan want zou toch tot niets leiden. De verkoper had het geld namelijk al op zijn rekening. Verzendkosten was ook een punt van discussie. 1 product via bol.com en het andere direct via zijn website besteld. Toen ik beiden producten direct (tegelijk)had geretourneerd aan bedrijfsadres en niet via bol.com moest ik ook maar voor alle verzendkosten opdraaien. Na het telefonisch contact, ongepast mailverkeer, gebrekkig vakmanschap (2x verkeerd adviseren), PTT post problematiek, mijn tijd, geld en effort die het heeft gekost is dit blijkbaar nog geen reden voor Xenonlamp.nl om de schuld enigzins bij zichzelf te zoeken. In goed vertrouwen had ik helaas ondertussen ook led mistlichten besteld bij hem t.w.v. €50,= maar welke ik uit rancune echt niet ga retourneren hoewel de wet dit gewoon zou toestaan. Uitkomst van dit hele verhaal is dus dat van de €115,- euro ik mischien €40,- euro terugkrijg ofwel €75,- kwijt ben en hem een winst marge geeft van 200%. Na contact op te hebben genomen met Bol.com, gaven zei aan hem te mailen maar tot nu toe 0 euro terugbetaling of reactie. Ook heeft hij beiden producten gehouden terwijl 50% van mij is. Deze gaat hij waarschijnlijk gewoon weer verkopen. Ik heb hem erop geattendeerd dat mijn review de digitale snelweg zal vinden maar deed hem weinig. Men mag zelf uiteraard bepalen om met Xenonlamp.nl in zee te gaan of niet. Het is slechts mijn ervaring en mogelijk een waarschuwing. Een reactie van hem op deze review zal privé naar mij (maar zal ik hier dan met u delen) of via dit forum ongetwijfeld volgen en zal ook veelzeggend zijn over klantgerichtheid van Xenonlamp.nl.
Erno
|Ercan ayturk
|Vw new beetle lampen gekocht. Zeer slechte kwaliteit. De angel eyes zijn nauwelijks te zien, vaak vocht in de lampen, lichtbeeld volgens apk afgesteld en dan is er op de weg niks meer te zien.
Je word ook niet goed behandeld bij deze webwinkel. Retour mogen ze niet en vragen al dagen lang talloze foto’s in te zenden.
Let op wat je hier koopt!
Tom
|Vreselijk slechte klantenservice. achterlichten besteld, op de website stond aangegeven dat de achterlichten voor alle golfjes 6 waren. Na ontvangst had ik ze door een monteur laten monteren. De achterlichten waren niet zoals op de foto. ( Led bars waren niet te zien ) wat blijkt is dat golf 6 die standaard led achterlichten hebben een andere kabelboom hebben en dus konden de bijgeleverde weerstanden niet op de kabelboom worden aangesloten waardoor de achterlichten niet goed werkte. Dit was dus niet goed aangegeven op de website. Ik ben nu mijn geld kwijt voor het monteren en de achterlichten werken nu hetzelfde als achterlichten die ik voor veel goedkoper had kunnen kopen. Ik mag ze alleen terug sturen nu zonder enige compensatie voor hun fout van het niet goed aangeven voor welke auto ze precies zijn.
Tom K.
|Sterke punten
Hun kracht zit hem in het helpen van klanten. Zo goed, duidelijk en snel als hier klanten worden geholpen, bij het zoeken naar het juiste product, kunnen erg veel winkels en webshops van leren !
C Schoe
|Sterke punten
Een goede site om alles op te zoeken