Ook ik sluit me aan in de rij met schuldeisers... Geen research gedaan vooraf, dom dom dom... anyway lamp besteld op 15-4, terwijl het bedrijf toch al kon weten dat het niet goed ging. Levertijd 5-12 dagen. Heb nog geprobeerd te storneren via de bank, maar dat gaat dus niet met een IDeal-betaling. Wel alle stukken ingediend bij de curator. Ik raad hierbij iedereen aan hetzelfde te doen. Misschien kunnen de eigenaren huis en raad verkopen om alle schuldeisers af te betalen...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Janneke
|
Ook hier hetzelfde verhaal bestelling gedaan op 29 maart 2018, 13 april bestelling telefonisch willen annuleren zonder resultaat.
€116 kwijt
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique
|
lil.nl heeft faillissement aangevraagd. Kreeg woensdag nog een berichtje van lil.nl Ilse dat ze het geld over wil maken maar mijn rek nr niet heeft. *** Weg 750 euro
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Piet
|
Wat een K.. bedrijf. Geld niet retour, al maanden niet. Ik ga het persoonlijk ophalen deze week. Ben er helemaal klaar mee nu!!! Nu het op tv is geweest is bij radar zijn ze zo dadelijk failliet! Ik ga mijn geld ophalen incl. 100km benzine kosten. Anders kan ik ernaar fluiten zometeen! Als ik jullie was, ga ernaar toe en haal je poen. Die tent gaat failliet... nog nooit zoveel klachten gelezen over een bedrijf inzake aangiftes/oplichting etc etc..
28 Reviews Plaats review
Heino
|Ook ik sluit me aan in de rij met schuldeisers... Geen research gedaan vooraf, dom dom dom... anyway lamp besteld op 15-4, terwijl het bedrijf toch al kon weten dat het niet goed ging. Levertijd 5-12 dagen. Heb nog geprobeerd te storneren via de bank, maar dat gaat dus niet met een IDeal-betaling. Wel alle stukken ingediend bij de curator. Ik raad hierbij iedereen aan hetzelfde te doen. Misschien kunnen de eigenaren huis en raad verkopen om alle schuldeisers af te betalen...
Janneke
|Ook hier hetzelfde verhaal bestelling gedaan op 29 maart 2018, 13 april bestelling telefonisch willen annuleren zonder resultaat.
€116 kwijt
Monique
|lil.nl heeft faillissement aangevraagd. Kreeg woensdag nog een berichtje van lil.nl Ilse dat ze het geld over wil maken maar mijn rek nr niet heeft. *** Weg 750 euro
Piet
|Wat een K.. bedrijf. Geld niet retour, al maanden niet. Ik ga het persoonlijk ophalen deze week. Ben er helemaal klaar mee nu!!! Nu het op tv is geweest is bij radar zijn ze zo dadelijk failliet! Ik ga mijn geld ophalen incl. 100km benzine kosten. Anders kan ik ernaar fluiten zometeen! Als ik jullie was, ga ernaar toe en haal je poen. Die tent gaat failliet... nog nooit zoveel klachten gelezen over een bedrijf inzake aangiftes/oplichting etc etc..
jan
|Wacht nog steeds op mijn tafels