Wij hadden een mooie bank besteld bij woonboulevard Poortvliet de Montel caesar.
Deze stond in de showroom met een groot eiland aanbieding voor 1999 euro.
Afgesproken met heel erg vriendelijke verkoper Tim Verhoef dat we de opstelling wilde zoals hij daar stond maar dan met een lounge set erbij.
Maar wij onervaren bank kopers niet goed opgelet welke maten er in de offerte staan
en welke maten de bank met eiland heeft, in vertrouwen getekend.
Hij heeft ons ook nooit verteld dat hij de bank zou bestellen met het kleine eiland.
had hij ons dat verteld dan hadden wij dat niet geaccepteerd.
En ook geen kopie gehad van de offerte met tekening.
Krijgen wij de bank uitgeleverd met een klein eiland.
Wij bellen en mailen, maar bewijs maar eens wat je met die aardige verkoper heb besproken.
Bedankt Tim Verhoef voor je geweldige service! maar niet heus! , jammer dat je onzorgvuldig geholpen wordt
En niet meer kan bewijzen dat de verkoper het verkeerd heeft gedaan, terwijl het toch logisch is dat je voor een aanbieding gaat zoals die in de winkel staat.
Wordt je ook nog gebeld door Poortvliet als we een review hebben geplaatst, dat ze zo voor klanten tevredenheid gaan.
En doen ze een fantastisch aanbod (was het maar waar!) dat we onze nieuwe bank van nog geen dag oud kunnen inleveren
En dat we dan 80% terug krijgen maar wij willen helemaal geen andere bank maar alleen maar een groter eiland aan onze bank.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paula de Groot
|
Ik ben helemaal niet tevreden over de service. In het nieuwe kleed waren draadjes niet mee geweven. Eerst gebeld, toen foto’s opgestuurd en toen kwam een medewerker kijken. De medewerker bevestigde dat dit niet de bedoeling is. Toegezegd was dat het kleed gerestaureerd zou worden of vernieuwd. We hebben hier weken op gewacht. Toen kregen we een telefoontje dat ze er niks aan konden doen en dat we de draadjes maar moeten afknippen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Devotra BV, Ronald Simon
|
Op 04/11/2016 3 zware eiken kantoortafels besteld tbv. complete herinrichting van mijn kantoor. Opgegeven levertijd: week 7/2017 = +/- 13/02/2017 Na veel bellen worden er 4 weken te laat 2 tafels geleverd in week 11. 1 tafel heeft vertraging opgelopen en zal 4 weken later geleverd worden. Er wordt een leentafel beloofd, deze wordt gebracht zonder poten en moet weer terug. de volgende dag wordt er een totaal andere leentafel geleverd. uit coulance wordt er 10% korting op de prijs gegeven = 160,- Na 10 tallen telefoontjes en emails wordt de 3e tafel uiteindelijk op 23/05/2017 geleverd. Na inspectie blijkt dat de tafel beschadigt is en dat er verkeerde poten onder staan en dat de tafel (300x110cm)niet stabiel is. De monteurs van WP melden dit niet en hopen natuurlijk dat de klant dit niet door heeft. Er wordt op 24/05 beloofd om met spoed de juiste poten te bestellen en er tijdelijk 2 extra porten onder te zetten. Er zijn per vandaag 21/06/2017 in 4 weken tijd 4 monteur teams geweest met verschillende poten en geen enkele set poten past onder de tafel. Vandaag 7 maanden na aankoop heb ik dus nog steeds geen goede tafel geleverd gekregen conform mijn bestelling. Onvoorstelbaar amateuristisch bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
nel v.d. heijden
|
niet de kwaliteit gekregen die ik had gekozen in de winkel. klacht wordt niet naar tevredenheid afgehandeld, maar weggewimpeld. Extra garantie gekocht, waar niet naar gehandeld wordt.
4.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Margreet Verschuure
|
genoeg keus en gezellige winkel! Nodigt uit tot een dagje winkelen.
52 Reviews Plaats review
Thomas
|Wij hadden een mooie bank besteld bij woonboulevard Poortvliet de Montel caesar.
Deze stond in de showroom met een groot eiland aanbieding voor 1999 euro.
Afgesproken met heel erg vriendelijke verkoper Tim Verhoef dat we de opstelling wilde zoals hij daar stond maar dan met een lounge set erbij.
Maar wij onervaren bank kopers niet goed opgelet welke maten er in de offerte staan
en welke maten de bank met eiland heeft, in vertrouwen getekend.
Hij heeft ons ook nooit verteld dat hij de bank zou bestellen met het kleine eiland.
had hij ons dat verteld dan hadden wij dat niet geaccepteerd.
En ook geen kopie gehad van de offerte met tekening.
Krijgen wij de bank uitgeleverd met een klein eiland.
Wij bellen en mailen, maar bewijs maar eens wat je met die aardige verkoper heb besproken.
Bedankt Tim Verhoef voor je geweldige service! maar niet heus! , jammer dat je onzorgvuldig geholpen wordt
En niet meer kan bewijzen dat de verkoper het verkeerd heeft gedaan, terwijl het toch logisch is dat je voor een aanbieding gaat zoals die in de winkel staat.
Wordt je ook nog gebeld door Poortvliet als we een review hebben geplaatst, dat ze zo voor klanten tevredenheid gaan.
En doen ze een fantastisch aanbod (was het maar waar!) dat we onze nieuwe bank van nog geen dag oud kunnen inleveren
En dat we dan 80% terug krijgen maar wij willen helemaal geen andere bank maar alleen maar een groter eiland aan onze bank.
Paula de Groot
|Ik ben helemaal niet tevreden over de service. In het nieuwe kleed waren draadjes niet mee geweven. Eerst gebeld, toen foto’s opgestuurd en toen kwam een medewerker kijken. De medewerker bevestigde dat dit niet de bedoeling is. Toegezegd was dat het kleed gerestaureerd zou worden of vernieuwd. We hebben hier weken op gewacht. Toen kregen we een telefoontje dat ze er niks aan konden doen en dat we de draadjes maar moeten afknippen.
Devotra BV, Ronald Simon
|Op 04/11/2016 3 zware eiken kantoortafels besteld tbv. complete herinrichting van mijn kantoor. Opgegeven levertijd: week 7/2017 = +/- 13/02/2017 Na veel bellen worden er 4 weken te laat 2 tafels geleverd in week 11. 1 tafel heeft vertraging opgelopen en zal 4 weken later geleverd worden. Er wordt een leentafel beloofd, deze wordt gebracht zonder poten en moet weer terug. de volgende dag wordt er een totaal andere leentafel geleverd. uit coulance wordt er 10% korting op de prijs gegeven = 160,- Na 10 tallen telefoontjes en emails wordt de 3e tafel uiteindelijk op 23/05/2017 geleverd. Na inspectie blijkt dat de tafel beschadigt is en dat er verkeerde poten onder staan en dat de tafel (300x110cm)niet stabiel is. De monteurs van WP melden dit niet en hopen natuurlijk dat de klant dit niet door heeft. Er wordt op 24/05 beloofd om met spoed de juiste poten te bestellen en er tijdelijk 2 extra porten onder te zetten. Er zijn per vandaag 21/06/2017 in 4 weken tijd 4 monteur teams geweest met verschillende poten en geen enkele set poten past onder de tafel. Vandaag 7 maanden na aankoop heb ik dus nog steeds geen goede tafel geleverd gekregen conform mijn bestelling. Onvoorstelbaar amateuristisch bedrijf.
nel v.d. heijden
|niet de kwaliteit gekregen die ik had gekozen in de winkel. klacht wordt niet naar tevredenheid afgehandeld, maar weggewimpeld. Extra garantie gekocht, waar niet naar gehandeld wordt.
Margreet Verschuure
|genoeg keus en gezellige winkel! Nodigt uit tot een dagje winkelen.