Betreft Jan Verschoor fietsen & witgoed.
Miele vaatwasser gekocht. Het apparaat blijkt niet te beschikken over een kort programma van 50 minuten zoals in de showroom uiteengezet. Apparaat speciaal voor het korte programma aangeschaft. Achteraf ontkent de verkoopster doodleuk over een kort programma gesproken te hebben en komt met allerlei "verklaringen" waarom ze niets voor mij kan doen.
Waardeloos bedrijf dus.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
John
|
Ik ben onlangs bij verschoor geweest en Ben er goed behandeld en goede service
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robin
|
Een peugeot v click gekocht hier. Echt een fout. Scooter startte niet met koud weer, ik kreeg te horen dat dit normaal was aan de telefoon. Telefoon werd gewoon opgehangen. I.v.m. de afstand was het moeilijk om de scooter naar Jan Verschoor te brengen, waren ook totaal niet behulpzaam of bereid om met een oplossing te komen. Op eigen kosten goed af laten stellen bij een andere scooterzaak. Ook bij de aankoop van de scooter een ANWB-verzekering laten afsluiten als Jan Verschoor als tussenpersoon, naar hun zeggen even duur als de rest. Prima denk ik, tot mijn verbazing betaal ik bij de hema toch 33% minder.. Ik heb met twee andere scooterwinkels gebeld en zij bevestigen ook dat de klantenservice na het kopen van een scooter ver te zoeken is bij Jan Verschoor. De scooterzaak waar ik (tegen betaling) mijn scooter heb afgesteld, snapt zelf ook niet dat Jan Verschoot nog bestaat. Vermijd deze winkel, er zijn genoeg betere scooterzaken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alexandra Nieweg
|
Vooral NIET bij hun webshop bestellen. Ze liegen op hun website en als je hiernaar vraagt proberen ze je te itimideren aan de telefoon en hangen ze op.
Ik had een slot bij ze besteld wat volgens de site 160 cm zou zijn. De volgende dag kwam het pakket al aan en bleek het opeens maar 75 cm lang te zijn. Toen ik hiervoor belde werd me eerst verteld dat ik zou worden teruggebeld. Toen ik ze een paar uur later weer belde werd er opeens gezegd dat degene die over de webshop ging er niet was en dat ik maar moest terugbellen als degene die over de website ging terug was. De man aan de telefoon wilde alleen niet vertellen wanneer diegene terug zou zijn en dat ik maar over "ongeveer een week" terug moest bellen.
Ik zou een leugenaar zijn omdat alles op hun site klopte (hoewel ik gewoon een screenshot van de site heb waarop staat dat mijn verhaal klopt) en ik zou niet meer mogen retourneren. Ook was dit volgens de man aan de telefoon "gewoon het risico van online aankopen doen". Na nog enkele (op z'n zachtst gezegd) onaardige opmerkingen werd er opgehangen en toen ik probeerde terug te bellen werd er niet meer opgenomen, ook toen ik belde met een ander nummer.
Koop dus vooral niks bij deze webshop als je zeker wilt weten dat je krijgt waar je voor betaalt. Ik ben in ieder geval benieuwd of ik mijn geld nog terug zie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nico Visser
|
Ik kan zeggen , tevreden met Verschoor. Iedereen heeft weleens een mindere dag. Als ik in de winkel kom, altijd even een praatje ook als er niets gekocht wordt. Wout wordt in andere reviews genoemd. Inderdaad hij kan weleens nors of zo overkomen. Naar mijn bescheiden mening schuilt er niks kwaads in. Misschien een goede tip, maak goede afspraken wat je wel of niet aan de scooter wil laten doen. Voorkomt problemen.
11 Reviews Plaats review
Vince
|Betreft Jan Verschoor fietsen & witgoed.
Miele vaatwasser gekocht. Het apparaat blijkt niet te beschikken over een kort programma van 50 minuten zoals in de showroom uiteengezet. Apparaat speciaal voor het korte programma aangeschaft. Achteraf ontkent de verkoopster doodleuk over een kort programma gesproken te hebben en komt met allerlei "verklaringen" waarom ze niets voor mij kan doen.
Waardeloos bedrijf dus.
John
|Ik ben onlangs bij verschoor geweest en Ben er goed behandeld en goede service
Robin
|Een peugeot v click gekocht hier. Echt een fout. Scooter startte niet met koud weer, ik kreeg te horen dat dit normaal was aan de telefoon. Telefoon werd gewoon opgehangen. I.v.m. de afstand was het moeilijk om de scooter naar Jan Verschoor te brengen, waren ook totaal niet behulpzaam of bereid om met een oplossing te komen. Op eigen kosten goed af laten stellen bij een andere scooterzaak. Ook bij de aankoop van de scooter een ANWB-verzekering laten afsluiten als Jan Verschoor als tussenpersoon, naar hun zeggen even duur als de rest. Prima denk ik, tot mijn verbazing betaal ik bij de hema toch 33% minder.. Ik heb met twee andere scooterwinkels gebeld en zij bevestigen ook dat de klantenservice na het kopen van een scooter ver te zoeken is bij Jan Verschoor. De scooterzaak waar ik (tegen betaling) mijn scooter heb afgesteld, snapt zelf ook niet dat Jan Verschoot nog bestaat. Vermijd deze winkel, er zijn genoeg betere scooterzaken.
Alexandra Nieweg
|Vooral NIET bij hun webshop bestellen. Ze liegen op hun website en als je hiernaar vraagt proberen ze je te itimideren aan de telefoon en hangen ze op.
Ik had een slot bij ze besteld wat volgens de site 160 cm zou zijn. De volgende dag kwam het pakket al aan en bleek het opeens maar 75 cm lang te zijn. Toen ik hiervoor belde werd me eerst verteld dat ik zou worden teruggebeld. Toen ik ze een paar uur later weer belde werd er opeens gezegd dat degene die over de webshop ging er niet was en dat ik maar moest terugbellen als degene die over de website ging terug was. De man aan de telefoon wilde alleen niet vertellen wanneer diegene terug zou zijn en dat ik maar over "ongeveer een week" terug moest bellen.
Ik zou een leugenaar zijn omdat alles op hun site klopte (hoewel ik gewoon een screenshot van de site heb waarop staat dat mijn verhaal klopt) en ik zou niet meer mogen retourneren. Ook was dit volgens de man aan de telefoon "gewoon het risico van online aankopen doen". Na nog enkele (op z'n zachtst gezegd) onaardige opmerkingen werd er opgehangen en toen ik probeerde terug te bellen werd er niet meer opgenomen, ook toen ik belde met een ander nummer.
Koop dus vooral niks bij deze webshop als je zeker wilt weten dat je krijgt waar je voor betaalt. Ik ben in ieder geval benieuwd of ik mijn geld nog terug zie.
Nico Visser
|Ik kan zeggen , tevreden met Verschoor. Iedereen heeft weleens een mindere dag. Als ik in de winkel kom, altijd even een praatje ook als er niets gekocht wordt. Wout wordt in andere reviews genoemd. Inderdaad hij kan weleens nors of zo overkomen. Naar mijn bescheiden mening schuilt er niks kwaads in. Misschien een goede tip, maak goede afspraken wat je wel of niet aan de scooter wil laten doen. Voorkomt problemen.