2,50 Euro batterij verwisselen: goedkoop is duurkoop. Guess-horloge ingeleverd om batterijen te laten vervangen. Dit kost bij Winteridee 2,50 Euro. Op het eerste oog goedkoop, maar dit bleek duurkoop te zijn.
Ze bleken flink aan de slag te zijn gegaan met de horloge. Aan de binnenkant zitten er diepe krassen door het forceren van de behuizing. Door het forceren zijn de nummers 11, 1 en 2 losgeraakt.
We kregen de horloge terug met de mededeling dat de nummers loszitten en dat ze daardoor niet aan de horloge hadden gezeten. Ze namen geen enkele verantwoordelijkheid en vertelden dat de nummers blijkbaar al loszaten bij het inleveren. Als consument zit je daar dus mee in de maag gesplitst.
Bij de kassa staat een A4 met tekst, waarop vermeld wordt dat ze geen enkele aansprakelijkheid dragen voor beschadigingen die tijdens de werkzaamheden aan de horloge worden toegebracht.
Als oplossing boden ze aan om de helft van de kosten te vergoeden. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan.
Ik was naar Siebel gegaan en daar waren ze niet verrast over mijn verhaal. Blijkt dat ze bij Winteridee die ochtend ook 'gesleuteld' hadden aan een Zwitsers uurwerk van een andere klant.
Uiteindelijk heb ik de horloge ingeleverd bij Siebel ter reparatie. Ik weet nog niet wat dit gaat kosten, maar het gaat meer kosten dan de 12,50 die Siebel rekent voor het vakkundig vervangen van een batterij. Bij het oppoetsen van de horloge hoorden we een knik, bleek dat de deksel van het uurwerk op zijn plek was gevallen.
Winteridee heeft leuke producten in de aanbieding die de moeite waard is om eens binnen te wandelen. Het is een winkel met personeel en eigenaar die als dozenschuivers hun producten slijten aan de man. Reparaties en dergelijke raad ik aan om bij vakkundige zaken te laten doen. Je betaalt er iets meer voor dan 2,50 Euro, maar je bent uiteindelijk goedkoper uit. Het laatste dat je wil is ze bij Winteridee je te kakken zet met hun schijn-integere opstelling. Pluspunten: Volop aanbiedingen. Minpunten: schijn-integere eigenaar en personeel, consument te kakken zetten.
1 Review Plaats review
Tarik
|2,50 Euro batterij verwisselen: goedkoop is duurkoop. Guess-horloge ingeleverd om batterijen te laten vervangen. Dit kost bij Winteridee 2,50 Euro. Op het eerste oog goedkoop, maar dit bleek duurkoop te zijn.
Ze bleken flink aan de slag te zijn gegaan met de horloge. Aan de binnenkant zitten er diepe krassen door het forceren van de behuizing. Door het forceren zijn de nummers 11, 1 en 2 losgeraakt.
We kregen de horloge terug met de mededeling dat de nummers loszitten en dat ze daardoor niet aan de horloge hadden gezeten. Ze namen geen enkele verantwoordelijkheid en vertelden dat de nummers blijkbaar al loszaten bij het inleveren. Als consument zit je daar dus mee in de maag gesplitst.
Bij de kassa staat een A4 met tekst, waarop vermeld wordt dat ze geen enkele aansprakelijkheid dragen voor beschadigingen die tijdens de werkzaamheden aan de horloge worden toegebracht.
Als oplossing boden ze aan om de helft van de kosten te vergoeden. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan.
Ik was naar Siebel gegaan en daar waren ze niet verrast over mijn verhaal. Blijkt dat ze bij Winteridee die ochtend ook 'gesleuteld' hadden aan een Zwitsers uurwerk van een andere klant.
Uiteindelijk heb ik de horloge ingeleverd bij Siebel ter reparatie. Ik weet nog niet wat dit gaat kosten, maar het gaat meer kosten dan de 12,50 die Siebel rekent voor het vakkundig vervangen van een batterij. Bij het oppoetsen van de horloge hoorden we een knik, bleek dat de deksel van het uurwerk op zijn plek was gevallen.
Winteridee heeft leuke producten in de aanbieding die de moeite waard is om eens binnen te wandelen. Het is een winkel met personeel en eigenaar die als dozenschuivers hun producten slijten aan de man. Reparaties en dergelijke raad ik aan om bij vakkundige zaken te laten doen. Je betaalt er iets meer voor dan 2,50 Euro, maar je bent uiteindelijk goedkoper uit. Het laatste dat je wil is ze bij Winteridee je te kakken zet met hun schijn-integere opstelling. Pluspunten: Volop aanbiedingen. Minpunten: schijn-integere eigenaar en personeel, consument te kakken zetten.