Mooie keuken. Maar na aflevering zijn ze niet meer thuis voor klachten en onvolmaaktheden. Geen aanrader, zeker niet voor deze prijsklasse.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jens
|
Bijzonder slecht gevoel over deze onderneming. Omdat ik helemaal weg ben van het merk Leicht en ik Wildhagen al een poosje volg en hele mooie opstellingen voorbij zie komen, heb ik enkele dagen na het geaccepteerde bod op onze nieuwe woning meteen geïnformeerd naar levertijden en mijn interesse uitgesproken. Daarbij gaf ik aan dat de nieuwe woning nog wat aanpassingen moet krijgen en de huidige keuken vervangen moet worden (maar ook de vloer en wellicht is een aanbouw nodig). Ik kreeg een ontzettende lange levertijd teruggekoppeld (5 maanden) met het advies z.s.m. te bestellen. Vervolgens heb ik per direct teruggekoppeld dat dit niet mogelijk is en dat ik een dergelijke levertijd absoluut niet verwacht had. Vervolgens zie ik weer prachtige Leicht opstellingen voorbij komen waarop ik aangeef dat het zulke mooie keukens zijn maar dat ik de extreme levertijd zo jammer vind. Komt er een bericht terug met wat commerciële uitingen en dat de keukens het wachten waard zijn. Hallo... ik heb net keurig persoonlijk aan Wildhagen uitgelegd waarom wachten niet kan in ons geval EN dat ik juist graag een Leicht keuken zou willen hebben. Iets met zout en wonden? Dit had ik absoluut niet verwacht en valt me ontzettend tegen. Ik kan me voorstellen dat er in de basis geen invloed is op levertijd, maar om zo met een potentiële klant om te gaan (niet echt een persoonlijke aanpak)... Ik zou me kunnen voorstellen dat er in dergelijke gevallen met de leverancier (Leicht) geschakeld kan worden om de klant te helpen, die nu simpelweg gedwongen wordt elders te kijken. Erg jammer. De conversatie op Facebook is vervolgens verwijderd en als klap op de vuurpijl krijg ik een mail waarin Wildhagen uitlegt dat zij veel meer gedupeerd zijn door de extreme levertijden van Leicht dan ik als klant. Van enig inlevingsvermogen is blijkbaar geen spraken. Als ik vragen heb over levertijden mag ik wel zelf contact met Leicht in Duitsland opnemen. Dank voor de tip...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
sri
|
Een TOP bedrijf, waar écht geluisterd wordt naar de wensen van de klant en waar geen opdringerig verkoopgesprek plaatsvindt. Prachtige showroom, deskundig advies, héél veel creativiteit., perfecte montage van de keuken.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Piet Baremans
|
De keuze is zeer beperkt in vergelijking met andere keukenzaken en de prijzen zijn hoog. Service is bar slecht na meer dan een jaar zijn de klachten aan onze gloednieuwe keuken niet opgelost door Wildhagen. Vooraf aan het plaatsen van de keuken heeft hij zelf een meetfout gemaakt zodat de geleverde keuken 5 cm te breed was. Deze fout is hersteld door een stuk uit de muur te bikken waardoor deze flink beschadigd is.
4.3
0
Piet
|
De keuken van Wildhagen is ëën doffe ellende. Allereerst heeft hij ons een keuken aangesmeerd van 4 meter breed terwijl hij uit eigen ervaring en opmeting wist dat de ruimte maximaal 3.95 m was. Dat is een beginnersfout die je niet verwacht van een ervaren keukenboer. Vervolgens heeft hij ons een Miele inductie kookplaat aangesmeerd waarvoor wij niet hadden gekozen en welke niet voldeed omdat de pannen bij een beetje roeren al over de plaat schoven. Vervolgens heeft hij een tekortkoming na meer dan een jaar nog steeds niet hersteld. De kraan heeft hij voor een raam geplaatst i.p.v. net als voorheen midden tussen de 2 ramen in. Nu hangen de gordijnen telkens tegen de kraan aan wat voorheen niet het geval was. Hij is ronduit een eersteklasprutser met een vergaande gebrek aan echte vakkennis en hij vindt van zichzelf dat hij het mannetje is en vergeet dat hij maar een zoon is van Ko. Pluspunten: De keuken op zich is van goede kwaliteit. De monteurs zijn echte vaklui maar die kunnen de tekortkomingen van hun baas niet volledig rechtbreien. Minpunten: Zie omschrijving. Hopelijk verkoopt hij geen enkele keuken meer want de echte vakkwaliteiten mist hij volledig. Hij heeft enkel een tekencursus gevolgd waar hij keukens heeft leren tekenen. Door zijn idee over de indeling van de keuken is de ruimte grotendeels veranderd in een loze ruimte terwijl we daar voorheen met 4 personen konden eten en nu amper met 2 personen dankzij de hulp van een andere keukenzaak Tekusan welke vele malen beter is dan Wildhagen.
7 Reviews Plaats review
Karin
|Mooie keuken. Maar na aflevering zijn ze niet meer thuis voor klachten en onvolmaaktheden. Geen aanrader, zeker niet voor deze prijsklasse.
Jens
|Bijzonder slecht gevoel over deze onderneming. Omdat ik helemaal weg ben van het merk Leicht en ik Wildhagen al een poosje volg en hele mooie opstellingen voorbij zie komen, heb ik enkele dagen na het geaccepteerde bod op onze nieuwe woning meteen geïnformeerd naar levertijden en mijn interesse uitgesproken. Daarbij gaf ik aan dat de nieuwe woning nog wat aanpassingen moet krijgen en de huidige keuken vervangen moet worden (maar ook de vloer en wellicht is een aanbouw nodig). Ik kreeg een ontzettende lange levertijd teruggekoppeld (5 maanden) met het advies z.s.m. te bestellen. Vervolgens heb ik per direct teruggekoppeld dat dit niet mogelijk is en dat ik een dergelijke levertijd absoluut niet verwacht had. Vervolgens zie ik weer prachtige Leicht opstellingen voorbij komen waarop ik aangeef dat het zulke mooie keukens zijn maar dat ik de extreme levertijd zo jammer vind. Komt er een bericht terug met wat commerciële uitingen en dat de keukens het wachten waard zijn. Hallo... ik heb net keurig persoonlijk aan Wildhagen uitgelegd waarom wachten niet kan in ons geval EN dat ik juist graag een Leicht keuken zou willen hebben. Iets met zout en wonden? Dit had ik absoluut niet verwacht en valt me ontzettend tegen. Ik kan me voorstellen dat er in de basis geen invloed is op levertijd, maar om zo met een potentiële klant om te gaan (niet echt een persoonlijke aanpak)... Ik zou me kunnen voorstellen dat er in dergelijke gevallen met de leverancier (Leicht) geschakeld kan worden om de klant te helpen, die nu simpelweg gedwongen wordt elders te kijken. Erg jammer. De conversatie op Facebook is vervolgens verwijderd en als klap op de vuurpijl krijg ik een mail waarin Wildhagen uitlegt dat zij veel meer gedupeerd zijn door de extreme levertijden van Leicht dan ik als klant. Van enig inlevingsvermogen is blijkbaar geen spraken. Als ik vragen heb over levertijden mag ik wel zelf contact met Leicht in Duitsland opnemen. Dank voor de tip...
Jens
|Barry
|Jens
|sri
|Een TOP bedrijf, waar écht geluisterd wordt naar de wensen van de klant en waar geen opdringerig verkoopgesprek plaatsvindt. Prachtige showroom, deskundig advies, héél veel creativiteit., perfecte montage van de keuken.
Piet Baremans
|De keuze is zeer beperkt in vergelijking met andere keukenzaken en de prijzen zijn hoog. Service is bar slecht na meer dan een jaar zijn de klachten aan onze gloednieuwe keuken niet opgelost door Wildhagen. Vooraf aan het plaatsen van de keuken heeft hij zelf een meetfout gemaakt zodat de geleverde keuken 5 cm te breed was. Deze fout is hersteld door een stuk uit de muur te bikken waardoor deze flink beschadigd is.
Piet
|De keuken van Wildhagen is ëën doffe ellende. Allereerst heeft hij ons een keuken aangesmeerd van 4 meter breed terwijl hij uit eigen ervaring en opmeting wist dat de ruimte maximaal 3.95 m was. Dat is een beginnersfout die je niet verwacht van een ervaren keukenboer. Vervolgens heeft hij ons een Miele inductie kookplaat aangesmeerd waarvoor wij niet hadden gekozen en welke niet voldeed omdat de pannen bij een beetje roeren al over de plaat schoven. Vervolgens heeft hij een tekortkoming na meer dan een jaar nog steeds niet hersteld. De kraan heeft hij voor een raam geplaatst i.p.v. net als voorheen midden tussen de 2 ramen in. Nu hangen de gordijnen telkens tegen de kraan aan wat voorheen niet het geval was. Hij is ronduit een eersteklasprutser met een vergaande gebrek aan echte vakkennis en hij vindt van zichzelf dat hij het mannetje is en vergeet dat hij maar een zoon is van Ko. Pluspunten: De keuken op zich is van goede kwaliteit. De monteurs zijn echte vaklui maar die kunnen de tekortkomingen van hun baas niet volledig rechtbreien. Minpunten: Zie omschrijving. Hopelijk verkoopt hij geen enkele keuken meer want de echte vakkwaliteiten mist hij volledig. Hij heeft enkel een tekencursus gevolgd waar hij keukens heeft leren tekenen. Door zijn idee over de indeling van de keuken is de ruimte grotendeels veranderd in een loze ruimte terwijl we daar voorheen met 4 personen konden eten en nu amper met 2 personen dankzij de hulp van een andere keukenzaak Tekusan welke vele malen beter is dan Wildhagen.