Ik heb geprobeerd mij in deze praktijk te inschrijven. Ik ben zelf tijdens de pauze van het personeel geweest. Toch met een van de artsen even gesproken, wie tegen mij zei dat ik mocht via de website dat regelen OF na de pauze daar terugkomen.
Er was een probleem die wilde ik aan de balie bespreken, in principe ik mocht mij niet inschrijven omdat ik val nu buiten de postcode waar ze tegenwoordig werken maar had ik gehoord dat gezien dat mijn partner daar ingeschreven is, misschien konden ze een uitzondering maken.
Ik heb niet eens de kans om mijn situatie goed te kunnen bespreken en met een zeer arrogante toontje de persoon achter de balie zei dat zij wou niets in haar computer checken.
Ik wil in ieder geval niets mee te maken met een praktijk waar mensen op dit manier behandeld worden en ik heb per direct andere huisarts gezocht.
Als ze een klant minder wilden, daar hebben ze wel enorm succes gehad.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
De Vries
|
De huisartsen zijn kundig, aardig en meedenkend. Zeker als het jonge kinderen betreft. Maar de praktijk an sich...De communicatie is zeer slecht. De assistentes zijn onbeschoft en worden boos als je na 50 min wachten vraagt of het nog lang duurt. Volgens de huisarts kunnen klachten soms ook telefonisch maar de assistente weigert een telefonische afspraak te maken. Vervolgens vraagt een andere assistente of je eerder kan komen (dus halverwege de werkdag) zodat er snel bloed geprikt kan worden en blijkt dit die dag niet te kunnen en als het kon ''nu niet want u bent te laat'' (door de 50 min wachttijd) Als je aangeeft dit jammer te vinden wordt de stem verheven ''jaa er is iemand ziek''. En de huisarts in opleiding die het consult zonder toestemming filmt? Die staat erbij en kijkt er naar...
Voor kundige en vriendelijke artsen moet je hier zijn maar voor een prettige praktijk waar je, je welkom voelt en aardig geholpen wordt zeker niet. Ik zou u dan ook aanraden om verder te kijken.
3 Reviews Plaats review
Sonia
|Ik heb geprobeerd mij in deze praktijk te inschrijven. Ik ben zelf tijdens de pauze van het personeel geweest. Toch met een van de artsen even gesproken, wie tegen mij zei dat ik mocht via de website dat regelen OF na de pauze daar terugkomen.
Er was een probleem die wilde ik aan de balie bespreken, in principe ik mocht mij niet inschrijven omdat ik val nu buiten de postcode waar ze tegenwoordig werken maar had ik gehoord dat gezien dat mijn partner daar ingeschreven is, misschien konden ze een uitzondering maken.
Ik heb niet eens de kans om mijn situatie goed te kunnen bespreken en met een zeer arrogante toontje de persoon achter de balie zei dat zij wou niets in haar computer checken.
Ik wil in ieder geval niets mee te maken met een praktijk waar mensen op dit manier behandeld worden en ik heb per direct andere huisarts gezocht.
Als ze een klant minder wilden, daar hebben ze wel enorm succes gehad.
De Vries
|De huisartsen zijn kundig, aardig en meedenkend. Zeker als het jonge kinderen betreft. Maar de praktijk an sich...De communicatie is zeer slecht. De assistentes zijn onbeschoft en worden boos als je na 50 min wachten vraagt of het nog lang duurt. Volgens de huisarts kunnen klachten soms ook telefonisch maar de assistente weigert een telefonische afspraak te maken. Vervolgens vraagt een andere assistente of je eerder kan komen (dus halverwege de werkdag) zodat er snel bloed geprikt kan worden en blijkt dit die dag niet te kunnen en als het kon ''nu niet want u bent te laat'' (door de 50 min wachttijd) Als je aangeeft dit jammer te vinden wordt de stem verheven ''jaa er is iemand ziek''. En de huisarts in opleiding die het consult zonder toestemming filmt? Die staat erbij en kijkt er naar...
Voor kundige en vriendelijke artsen moet je hier zijn maar voor een prettige praktijk waar je, je welkom voelt en aardig geholpen wordt zeker niet. Ik zou u dan ook aanraden om verder te kijken.
Rieneke
|Verandert telefoonnummer. 010-4045511