Goeinavond,
Ik heb een problem met mijn BCM van mijn opel meriva b diesel,de auto start niet er is een bericht auto diefstal en de auto kan niet start.
dank uw voor uw antwoord en sorry voor mijn nederlands talen.
7.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Willy Vermeulen
|
Na het niet kunnen vinden van een elektronische storing ten einde raad een mail gestuurd naar Wout Bouman en het probleem voorgelegd. Binnen een kwartier een reactie met een suggestie die achteraf bleek de juiste te zijn. Na een uur was het probleem opgelost en op mijn vraag om de kosten kreeg ik als antwoord: zie het maar als service. Kortom in mijn ogen een TOPBEDRIJF.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Van herzeele geert
|
Vanuit Antwerpen komende, daar het probleem in België naar het schijnt onvindbaar was,ben ik ten rade gegaan bij de firma Boumans. Snel antwoord op mijn e-mail omtrent het probleem. Het betrof een defect bij het openen of sluiten van het cabrio dak van een audi A4. Afspraak gemaakt. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen. Er werd geen moeite gespaard om mij aan een vervangwagen te helpen, die ik zelf niet gepland had. Daar ik vanuit Antwerpen kwam had ik gepland om een overnachting te maken in de buurt zodat men de auto zoals ingepland een dag ter beschikking zou hebben. Ik kreeg informatie over bezienswaardigheden in de buurt en de vervangwagen stond spoedig klaar terwijl we in de koffiehoek komen wachten. Iedereen van het personeel ontmoet heb waren uitermate vriendelijk. De dag erna kreeg ik ik bericht dat de auto tegen de. Middag kon afgehaald worden. Het probleem was gevonden en hersteld. Ter plaatse gekomen merkte de mecanicien nog een klein probleem voor bij de herhaaldelijke testen. Ook dit werd ommiddelijk opgelost. Garage Boumans is een zeer zeker een aanrader vriendelijkheid, gastvrijheid, professionele mecaniciens. En ook nog een zeer eerlijke prijs. Zeer gelukkig dat de kap doet wat ze hoort te doen. Nu nog wat lekker weer en een nog een hartelijke bedanking aan de topgarage Boumans. Vriendelijke groeten geert
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Selina
|
Een dag van te voren gebeld om informatie te vragen over de volkswagen beetle. Aan de telefoon het antwoord gekregen dat er wat mankement aan het interieur zijn maar motorisch prima! Wij hebben een uur gereden voor niks!!!Na lang wachten op de verkoper samen naar de auto gekeken. Wanneer de passagiers deur open gaat begonnen de gevaren lichten te branden. Ook wanneer je de auto start. Hier zit dus al een storing waar de garage vanaf moet weten. Een proef rit gemaakt en merkte gelijk al dat het stuur niet in orde is. Bij elke beweging hoor je een klik geluid alsof het stuur in stuurslot schiet.
De verkoper (ruud?) hiermee geconfronteerd met moeite gaf hij toe. “ ja er zijn wel wat puntjes aan deze auto”
Als dit eerlijk aan de telefoon verteld zou zijn waren wij niet gekomen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sylvano Valks
|
Ik heb een paar maanden geleden mijn auto ingeruild op een bmw328i. De service op dat moment was prima. Kreeg zelfs een busje mee om mijn winterbanden op te halen. Met pech onderweg van een lekke band stond er binnen een uur hulp van de garage om mij verder op weg te helpen. Na 2 maanden kwam een onvoorzien iets naar voren en dit werd door Ruud zonder discussie opgelost. Ik zou zo weer een auto bij hem kopen. Top garage en service. Mvgr S.Valks
26 Reviews Plaats review
Belguenani Ahmed
|Goeinavond,
Ik heb een problem met mijn BCM van mijn opel meriva b diesel,de auto start niet er is een bericht auto diefstal en de auto kan niet start.
dank uw voor uw antwoord en sorry voor mijn nederlands talen.
Willy Vermeulen
|Na het niet kunnen vinden van een elektronische storing ten einde raad een mail gestuurd naar Wout Bouman en het probleem voorgelegd. Binnen een kwartier een reactie met een suggestie die achteraf bleek de juiste te zijn. Na een uur was het probleem opgelost en op mijn vraag om de kosten kreeg ik als antwoord: zie het maar als service. Kortom in mijn ogen een TOPBEDRIJF.
Van herzeele geert
|Vanuit Antwerpen komende, daar het probleem in België naar het schijnt onvindbaar was,ben ik ten rade gegaan bij de firma Boumans. Snel antwoord op mijn e-mail omtrent het probleem. Het betrof een defect bij het openen of sluiten van het cabrio dak van een audi A4. Afspraak gemaakt. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen. Er werd geen moeite gespaard om mij aan een vervangwagen te helpen, die ik zelf niet gepland had. Daar ik vanuit Antwerpen kwam had ik gepland om een overnachting te maken in de buurt zodat men de auto zoals ingepland een dag ter beschikking zou hebben. Ik kreeg informatie over bezienswaardigheden in de buurt en de vervangwagen stond spoedig klaar terwijl we in de koffiehoek komen wachten. Iedereen van het personeel ontmoet heb waren uitermate vriendelijk. De dag erna kreeg ik ik bericht dat de auto tegen de. Middag kon afgehaald worden. Het probleem was gevonden en hersteld. Ter plaatse gekomen merkte de mecanicien nog een klein probleem voor bij de herhaaldelijke testen. Ook dit werd ommiddelijk opgelost. Garage Boumans is een zeer zeker een aanrader vriendelijkheid, gastvrijheid, professionele mecaniciens. En ook nog een zeer eerlijke prijs. Zeer gelukkig dat de kap doet wat ze hoort te doen. Nu nog wat lekker weer en een nog een hartelijke bedanking aan de topgarage Boumans. Vriendelijke groeten geert
Selina
|Een dag van te voren gebeld om informatie te vragen over de volkswagen beetle. Aan de telefoon het antwoord gekregen dat er wat mankement aan het interieur zijn maar motorisch prima! Wij hebben een uur gereden voor niks!!!Na lang wachten op de verkoper samen naar de auto gekeken. Wanneer de passagiers deur open gaat begonnen de gevaren lichten te branden. Ook wanneer je de auto start. Hier zit dus al een storing waar de garage vanaf moet weten. Een proef rit gemaakt en merkte gelijk al dat het stuur niet in orde is. Bij elke beweging hoor je een klik geluid alsof het stuur in stuurslot schiet.
De verkoper (ruud?) hiermee geconfronteerd met moeite gaf hij toe. “ ja er zijn wel wat puntjes aan deze auto”
Als dit eerlijk aan de telefoon verteld zou zijn waren wij niet gekomen.
Sylvano Valks
|Ik heb een paar maanden geleden mijn auto ingeruild op een bmw328i. De service op dat moment was prima. Kreeg zelfs een busje mee om mijn winterbanden op te halen. Met pech onderweg van een lekke band stond er binnen een uur hulp van de garage om mij verder op weg te helpen. Na 2 maanden kwam een onvoorzien iets naar voren en dit werd door Ruud zonder discussie opgelost. Ik zou zo weer een auto bij hem kopen. Top garage en service. Mvgr S.Valks