Deze bedrijf zou ik liever 0 sterren geven als het mogelijk was. Ze hebben totaal geen flauw idee wat klantenservice betekent. Ze verkopen leugens. Mijn bestelling van Maandag 27 januari is met een dag vertraagd. Waarom? Ze hebben het niet aangeboden bij de pakket service Ups. Dit hebben ze gedaan nadat ik ze nadrukkelijk heb gebeld en gewaarschuwd via email. Je betaalt om vervolgens niets te ontvangen. De mislukte bestelling met Postnl van 23 januari was een complete drama. Ze geven de schuld bij Postnl. Maar Track and Trace geeft aan dat de zending is aangemeld maar NIET bij Postnl is. Na telefonisch contact heeft Postnl ook zelf bevestigd dat ze het pakket niet hebben ontvangen. Dus gewoon leugens vertellen. 1 ster is al teveel.
PAS OP ALS JE HIER IETS KOOPT.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Emeni
|
Ordernummer: 102609
Op Donderdagmiddag 23 Januari 2020 heb ik een bestelling geplaatst bij Wifimedia. Het zou de volgende dag geleverd moeten worden als het voor 23.30 uur besteld zou worden. Dat is dus ruim voor tijd gebeurd. Inmiddels is het na een paar dagen nog steeds niet bezorgd. Wifimedia heb ik hierop gebeld. Zij vertellen mij dat zij voor 100% het pakket hebben overgedragen aan Postnl. Hierna heb ik Postnl gebeld en zij vertellen dat dit NIET zo is. Als je Track and Trace invoert staat er: Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. En het verwachte bezorgmoment verschuift elke dag.
Wie moet ik nou geloven.
Ik verwacht dat Wifimedia een onderzoek zal starten bij Postnl, aangezien zij de afzender zijn en dus de verantwoordelijke partij is.
Als vaste klant van Wifimedia ben ik nu meer terughoudender om iets te bestellen met een hogere waarde.
Ik verwacht dan ook dat Wifimedia zo snel mogelijk een onderzoek zal starten bij Postnl. Indien Postnl het betreffende pakketje dat is kwijtgeraakt niet kan vinden verwacht ik een vervangende product van Wifimedia of mijn geld terug. Als je bij Wifimedia iets bestelt bieden ze geen optie om het pakket tegen betaling verzekerd te laten versturen. Dit moet gaan veranderen aangezien zij hele dure producten verkopen waarbij je verwacht dat het bezorgen zonder fouten moet gebeuren. Kortom: Of mijn Pakket, Of mijn Geld.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Kennis van zaken en prima service. Altijd alles snel en volledig geleverd. Goede technische kennis en advies. bij een defecte hdd na 1 jaar werd niet moeilijk gedaan, ik kreeg direct een nieuwe.
9.0
0
1
etienneb
|
Goede service en verstand van zaken Ik heb nu al een aantal malen iets besteld voor mijn thuisnetwerk. Diverse NAS oplossingen, harde schijven etc. Alle vragen worden heel snel en vakkundig beantwoord. Harde schijven worden gratis ingebouwd en alles geupdate naar laatste firmware.
En vaak de volgende dag al in huis.
Niet de allergoedkoopste maar die paar euro extra meer dan waard.
4 Reviews Plaats review
Serhat
|Deze bedrijf zou ik liever 0 sterren geven als het mogelijk was. Ze hebben totaal geen flauw idee wat klantenservice betekent. Ze verkopen leugens. Mijn bestelling van Maandag 27 januari is met een dag vertraagd. Waarom? Ze hebben het niet aangeboden bij de pakket service Ups. Dit hebben ze gedaan nadat ik ze nadrukkelijk heb gebeld en gewaarschuwd via email. Je betaalt om vervolgens niets te ontvangen. De mislukte bestelling met Postnl van 23 januari was een complete drama. Ze geven de schuld bij Postnl. Maar Track and Trace geeft aan dat de zending is aangemeld maar NIET bij Postnl is. Na telefonisch contact heeft Postnl ook zelf bevestigd dat ze het pakket niet hebben ontvangen. Dus gewoon leugens vertellen. 1 ster is al teveel.
PAS OP ALS JE HIER IETS KOOPT.
Emeni
|Ordernummer: 102609
Op Donderdagmiddag 23 Januari 2020 heb ik een bestelling geplaatst bij Wifimedia. Het zou de volgende dag geleverd moeten worden als het voor 23.30 uur besteld zou worden. Dat is dus ruim voor tijd gebeurd. Inmiddels is het na een paar dagen nog steeds niet bezorgd. Wifimedia heb ik hierop gebeld. Zij vertellen mij dat zij voor 100% het pakket hebben overgedragen aan Postnl. Hierna heb ik Postnl gebeld en zij vertellen dat dit NIET zo is. Als je Track and Trace invoert staat er: Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. En het verwachte bezorgmoment verschuift elke dag.
Wie moet ik nou geloven.
Ik verwacht dat Wifimedia een onderzoek zal starten bij Postnl, aangezien zij de afzender zijn en dus de verantwoordelijke partij is.
Als vaste klant van Wifimedia ben ik nu meer terughoudender om iets te bestellen met een hogere waarde.
Ik verwacht dan ook dat Wifimedia zo snel mogelijk een onderzoek zal starten bij Postnl. Indien Postnl het betreffende pakketje dat is kwijtgeraakt niet kan vinden verwacht ik een vervangende product van Wifimedia of mijn geld terug. Als je bij Wifimedia iets bestelt bieden ze geen optie om het pakket tegen betaling verzekerd te laten versturen. Dit moet gaan veranderen aangezien zij hele dure producten verkopen waarbij je verwacht dat het bezorgen zonder fouten moet gebeuren. Kortom: Of mijn Pakket, Of mijn Geld.
Trendbox Panel
|Kennis van zaken en prima service.
Altijd alles snel en volledig geleverd. Goede technische kennis en advies. bij een defecte hdd na 1 jaar werd niet moeilijk gedaan, ik kreeg direct een nieuwe.
etienneb
|Goede service en verstand van zaken
Ik heb nu al een aantal malen iets besteld voor mijn thuisnetwerk. Diverse NAS oplossingen, harde schijven etc. Alle vragen worden heel snel en vakkundig beantwoord. Harde schijven worden gratis ingebouwd en alles geupdate naar laatste firmware.
En vaak de volgende dag al in huis.
Niet de allergoedkoopste maar die paar euro extra meer dan waard.