Je komt met vraag voor een kettingscherm voor een fiets met het grootste voorblad 48 tanden. Ze bevelen je de Hesling Flex aan. Ik twijfelde nog of die wel zou passen. Maar meneer de fietsenmaker wist het zeker, dat past makkelijk. Aangezien het een fiets is met een boven voor derailleur had ik uitsparingen moeten maken. Alles was goed gemonteerd, maar de ketting kwam tegen de kettingkast aan. Op internet informatie gezocht en blijkt de Flex tot maximaal 46 tanden geschikt te zijn. Ga ik terug met het voorstel om dan bij hun een Hesling Xtention aan te schaffen maar dan tegen inkoop prijs, want ze hebben mij een product verkocht waarvan ze geen product kennis hebben. Ze hebben mij verkeerd geadviseerd. Daar viel niet over te praten. Ik moest mijn fiets maar door hun laten repareren, dan liep ik dit risico niet. Dus je verkoopt bewust het verkeerde materiaal aan klanten omdat je niet wilt dat mensen het zelf doen? Gestoord!
---------------
Email verkeer met Wheels na plaatsing review. Veel lees plezier.
Goedemorgen Wendy Sengers,
Ten eerste ging het om fiets met een veel kleiner kettingblad dan 48 tanden.
Ten tweede als je op de site van Hesling kijkt geeft de fabrikant duidelijk aan dat deze geschikt is voor maximaal 46 tanden http://hesling.nl/#/Producten/kettingschermen/trekkingfietsen/flex/
Ten derde geeft een webshop ook duidelijk aan dat het verkeerde aan mij is verkocht http://www.fiets-onderdelen-online.nl/HESLING-kettingscherm-Flex
Ten vierde ben van ik van origine rijwielhersteller, ik heb mijn opleiding gevolgd en afgerond bij Koninklijke Gazelle, een betere opleiding kan je niet krijgen. Vraagt u anders even aan William van Bergen van BikeLife Groesbeek wat zijn ervaring met mij is.
Ik behoeven dit beroep niet meer uit omdat het te intensief was om te blijven uitoefen van wegen mijn ogen. Ik ben slechtziend.
Ik zal de review aanvullen met ons email verkeer, kan de consument zelf een oordeel vellen.
Met vriendelijke groet,
Michael de Loos
Goedemorgen Michael de Loos,
Als klanten zelf aan een kettingscherm gaan "klooien" (terwijl duidelijk in de winkel is gezegd hoe te handelen en te monteren (met bijna 30 jaar ervaring!!!!) - daarbij is dat ook nog aangetoond bij een andere fiets, die in de winkel stond...) , kan deze inderdaad daarna niet meer worden ingenomen. Ik geef de jongens in de winkel dan ook gelijk in hun reactie.
Met vriendelijke groet,
Wendy Sengers
Wheels Tweewielers
-----Original Message-----
From: "Michael de Loos" <>
To: "Info Wheels Tweewielers"
Date: 09/30/15 16:20
Subject: RE: Re[2]: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Geachte Wendy Sengers,
Ben nu wel een klein beetje in de war. De fietsenmaker die het allemaal zo goed weet is volgens de verkoper de baas.
Is er misschien een kans dat de heren bang waren dat ze zich moesten gaan verantwoorden naar jou toe, dat ze een verkeerd product hebben verkocht?
Met vriendelijke groet,
Michael de Loos
Date: Wed, 30 Sep 2015 14:40:22 +0200
To:
From: [email protected]
Subject: Re[2]: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Dag Michael de Loos,
Vanmiddag moet ik sowieso even naar ons filiaal in Nijmegen en dan wil ik deze situatie even aanhalen....
Is het goed als ik er spoedig even op terug kom?
Als eigenaresse wil ik natuurlijk dat klanten tevreden naar huis gaan en vervolgens een volgende keer weer terug komen. Gelukkig krijg ik nauwelijks negatieve berichten door van klanten, dus ik denk (hoop natuurlijk) dat ieder tevreden is. Ik sta zelf niet in de zaken, dus ben geheel afhankelijk van de medewerkers.
Wordt vervolgd!
Mvgr. Wendy Sengers
Wheels Tweewielers
-----Original Message-----
From: "Michael de Loos" <>
To: "Info Wheels Tweewielers"
Date: 09/30/15 14:25
Subject: RE: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Hallo Wendy,
Het gaat over de vestiging in Nijmegen.
Wat ik laf vind, is dat de verkoper zijn verantwoording niet neemt.
Ik heb dit in mijn ogen in alle redelijkheid willen oplossen. Een nieuw kettingscherm bij jullie kopen maar dan tegen kostprijs.
Je kan je natuurlijk dan toch wel voorstellen dat ik dan bij jullie geen tweede ga aanschaffen, dit heb ik reeds bij een andere rijwielhandelaar gedaan.
Reviews zijn aanpasbaar, dus laat maar merken dat jullie service verlenen.
Met vriendelijke groet,
Michael de Loos
Date: Wed, 30 Sep 2015 14:06:47 +0200
To:
From: [email protected]
Subject: Re: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Goedemiddag Michael de Loos,
Ik heb onderstaande zojuist ontvangen, maar het stukje tekst heb ik 2 keer moeten lezen, omdat ik in eerste instantie dacht dat het SPAM was; geen aanhef en geen afsluiting.
Maar goed, u heeft dus iets bij Wheels Tweewielers gekocht en u bent ontevreden. Dat is spijtig te moeten vernemen. Aangezien wij meerdere filialen hebben, wil ik graag van u weten om welk filiaal het gaat. Op deze manier heb ik totaal niet aan de gegeven informatie.....
Maar om nu direct een negatief bericht op internet te zetten, vind ik laf, erg kinderachtig en kortzichtig.......
-----Original Message-----
From: "Michael de Loos" <>
To: [email protected]
Date: 09/30/15 13:26
Subject: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Je komt met vraag voor een kettingscherm voor een fiets met het grootste voorblad 48 tanden. Ze bevelen je de Hesling Flex aan. Ik twijfelde nog of die wel zou passen. Maar meneer de fietsenmaker wist het zeker, dat past makkelijk. Aangezien het een fiets is met een boven voor derailleur had ik uitsparingen moeten maken. Alles was goed gemonteerd, maar de ketting kwam tegen de kettingkast aan. Op internet informatie gezocht en blijkt de Flex tot maximaal 46 tanden geschikt te zijn. Ga ik terug met het voorstel om dan bij hun een Hesling Xtention aan te schaffen maar dan tegen inkoop prijs, want ze hebben mij een product verkocht waarvan ze geen product kennis hebben. Ze hebben mij verkeerd geadviseerd. Daar viel niet over te praten. Ik moest mijn fiets maar door hun laten repareren, dan liep ik dit risico niet. Als je iets verkoopt en je hebt verkeerd geadviseerd, NEEM JE VERANTWOORDING!
Dus je verkoopt bewust het verkeerde materiaal aan klanten omdat je niet wilt dat mensen het zelf doen? Gestoord!
Review geplaatst op internet.
Voor €14,50 heb ik nu zelf maar een Xtention gekocht.
En €13,50 vragen voor de Flex is wel erg overdreven andere zaken vragen €9,50.
1 Review Plaats review
Michael
|Je komt met vraag voor een kettingscherm voor een fiets met het grootste voorblad 48 tanden. Ze bevelen je de Hesling Flex aan. Ik twijfelde nog of die wel zou passen. Maar meneer de fietsenmaker wist het zeker, dat past makkelijk. Aangezien het een fiets is met een boven voor derailleur had ik uitsparingen moeten maken. Alles was goed gemonteerd, maar de ketting kwam tegen de kettingkast aan. Op internet informatie gezocht en blijkt de Flex tot maximaal 46 tanden geschikt te zijn. Ga ik terug met het voorstel om dan bij hun een Hesling Xtention aan te schaffen maar dan tegen inkoop prijs, want ze hebben mij een product verkocht waarvan ze geen product kennis hebben. Ze hebben mij verkeerd geadviseerd. Daar viel niet over te praten. Ik moest mijn fiets maar door hun laten repareren, dan liep ik dit risico niet. Dus je verkoopt bewust het verkeerde materiaal aan klanten omdat je niet wilt dat mensen het zelf doen? Gestoord!
---------------
Email verkeer met Wheels na plaatsing review. Veel lees plezier.
Goedemorgen Wendy Sengers,
Ten eerste ging het om fiets met een veel kleiner kettingblad dan 48 tanden.
Ten tweede als je op de site van Hesling kijkt geeft de fabrikant duidelijk aan dat deze geschikt is voor maximaal 46 tanden http://hesling.nl/#/Producten/kettingschermen/trekkingfietsen/flex/
Ten derde geeft een webshop ook duidelijk aan dat het verkeerde aan mij is verkocht http://www.fiets-onderdelen-online.nl/HESLING-kettingscherm-Flex
Ten vierde ben van ik van origine rijwielhersteller, ik heb mijn opleiding gevolgd en afgerond bij Koninklijke Gazelle, een betere opleiding kan je niet krijgen. Vraagt u anders even aan William van Bergen van BikeLife Groesbeek wat zijn ervaring met mij is.
Ik behoeven dit beroep niet meer uit omdat het te intensief was om te blijven uitoefen van wegen mijn ogen. Ik ben slechtziend.
Ik zal de review aanvullen met ons email verkeer, kan de consument zelf een oordeel vellen.
Met vriendelijke groet,
Michael de Loos
Goedemorgen Michael de Loos,
Als klanten zelf aan een kettingscherm gaan "klooien" (terwijl duidelijk in de winkel is gezegd hoe te handelen en te monteren (met bijna 30 jaar ervaring!!!!) - daarbij is dat ook nog aangetoond bij een andere fiets, die in de winkel stond...) , kan deze inderdaad daarna niet meer worden ingenomen. Ik geef de jongens in de winkel dan ook gelijk in hun reactie.
Met vriendelijke groet,
Wendy Sengers
Wheels Tweewielers
-----Original Message-----
From: "Michael de Loos" <>
To: "Info Wheels Tweewielers"
Date: 09/30/15 16:20
Subject: RE: Re[2]: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Geachte Wendy Sengers,
Ben nu wel een klein beetje in de war. De fietsenmaker die het allemaal zo goed weet is volgens de verkoper de baas.
Is er misschien een kans dat de heren bang waren dat ze zich moesten gaan verantwoorden naar jou toe, dat ze een verkeerd product hebben verkocht?
Met vriendelijke groet,
Michael de Loos
Date: Wed, 30 Sep 2015 14:40:22 +0200
To:
From: [email protected]
Subject: Re[2]: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Dag Michael de Loos,
Vanmiddag moet ik sowieso even naar ons filiaal in Nijmegen en dan wil ik deze situatie even aanhalen....
Is het goed als ik er spoedig even op terug kom?
Als eigenaresse wil ik natuurlijk dat klanten tevreden naar huis gaan en vervolgens een volgende keer weer terug komen. Gelukkig krijg ik nauwelijks negatieve berichten door van klanten, dus ik denk (hoop natuurlijk) dat ieder tevreden is. Ik sta zelf niet in de zaken, dus ben geheel afhankelijk van de medewerkers.
Wordt vervolgd!
Mvgr. Wendy Sengers
Wheels Tweewielers
-----Original Message-----
From: "Michael de Loos" <>
To: "Info Wheels Tweewielers"
Date: 09/30/15 14:25
Subject: RE: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Hallo Wendy,
Het gaat over de vestiging in Nijmegen.
Wat ik laf vind, is dat de verkoper zijn verantwoording niet neemt.
Ik heb dit in mijn ogen in alle redelijkheid willen oplossen. Een nieuw kettingscherm bij jullie kopen maar dan tegen kostprijs.
Je kan je natuurlijk dan toch wel voorstellen dat ik dan bij jullie geen tweede ga aanschaffen, dit heb ik reeds bij een andere rijwielhandelaar gedaan.
Reviews zijn aanpasbaar, dus laat maar merken dat jullie service verlenen.
Met vriendelijke groet,
Michael de Loos
Date: Wed, 30 Sep 2015 14:06:47 +0200
To:
From: [email protected]
Subject: Re: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Goedemiddag Michael de Loos,
Ik heb onderstaande zojuist ontvangen, maar het stukje tekst heb ik 2 keer moeten lezen, omdat ik in eerste instantie dacht dat het SPAM was; geen aanhef en geen afsluiting.
Maar goed, u heeft dus iets bij Wheels Tweewielers gekocht en u bent ontevreden. Dat is spijtig te moeten vernemen. Aangezien wij meerdere filialen hebben, wil ik graag van u weten om welk filiaal het gaat. Op deze manier heb ik totaal niet aan de gegeven informatie.....
Maar om nu direct een negatief bericht op internet te zetten, vind ik laf, erg kinderachtig en kortzichtig.......
Graag verneem ik van u.
Met vriendelijke groet,
Wendy Sengers
Wheels Tweewielers
Nijmegen, Utrecht, Veenendaal/de Klomp
www.wheelstweewielers.nl
-----Original Message-----
From: "Michael de Loos" <>
To: [email protected]
Date: 09/30/15 13:26
Subject: Mijn ervaring met Wheels Tweewielers
Je komt met vraag voor een kettingscherm voor een fiets met het grootste voorblad 48 tanden. Ze bevelen je de Hesling Flex aan. Ik twijfelde nog of die wel zou passen. Maar meneer de fietsenmaker wist het zeker, dat past makkelijk. Aangezien het een fiets is met een boven voor derailleur had ik uitsparingen moeten maken. Alles was goed gemonteerd, maar de ketting kwam tegen de kettingkast aan. Op internet informatie gezocht en blijkt de Flex tot maximaal 46 tanden geschikt te zijn. Ga ik terug met het voorstel om dan bij hun een Hesling Xtention aan te schaffen maar dan tegen inkoop prijs, want ze hebben mij een product verkocht waarvan ze geen product kennis hebben. Ze hebben mij verkeerd geadviseerd. Daar viel niet over te praten. Ik moest mijn fiets maar door hun laten repareren, dan liep ik dit risico niet. Als je iets verkoopt en je hebt verkeerd geadviseerd, NEEM JE VERANTWOORDING!
Dus je verkoopt bewust het verkeerde materiaal aan klanten omdat je niet wilt dat mensen het zelf doen? Gestoord!
Review geplaatst op internet.
Voor €14,50 heb ik nu zelf maar een Xtention gekocht.
En €13,50 vragen voor de Flex is wel erg overdreven andere zaken vragen €9,50.