Niet erg klantgericht; afspraak maken voor 2 onderzoeken in Enkhuizen, kom je daar staat de ene afspraak in de Heerhugowaard en de ander een kwartier later in Hoorn. Sta je daar zonder auto en een tijd ingepland. Waardeloos en geen excuses; fout van het systeem.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Het is een ziekenhuis niet meer en niet minder Be.n zelf goed geholpen maar kan niets over prijs/kwaliteit verhouding zeggen omdat ik geen rekeningen zie
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
gastvrij Zeer " gast" vrij. Ben onverwachts opgenomen, partner was mee. Ook hij werd keurig verzorgd met maaltijden en al. Ook is er een begeleider toegewezen aan de patient. Erg klantvriendelijk
9.5
0
1
Trendbox Panel
|
Westfriese nuchterheid en gastvrijheid Kwaliteit van het ziekenhuis is prima, zo ook de mensen die er werken. Over de prijs kan ik niet zoveel zeggen, daar ik de rekeningen niet zelf krijg.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
personeel hulpvaardig en artsen luisteren naar de klachten. En doen er wat aan. Het personeel denkt mee met de patient en probeert onnodige reizen te voorkomen door afspraken goed te plannen
10 Reviews Plaats review
Petra
|Niet erg klantgericht; afspraak maken voor 2 onderzoeken in Enkhuizen, kom je daar staat de ene afspraak in de Heerhugowaard en de ander een kwartier later in Hoorn. Sta je daar zonder auto en een tijd ingepland. Waardeloos en geen excuses; fout van het systeem.
Trendbox Panel
|Het is een ziekenhuis niet meer en niet minder
Be.n zelf goed geholpen maar kan niets over prijs/kwaliteit verhouding zeggen omdat ik geen rekeningen zie
Trendbox Panel
|gastvrij
Zeer " gast" vrij. Ben onverwachts opgenomen, partner was mee. Ook hij werd keurig verzorgd met maaltijden en al. Ook is er een begeleider toegewezen aan de patient. Erg klantvriendelijk
Trendbox Panel
|Westfriese nuchterheid en gastvrijheid
Kwaliteit van het ziekenhuis is prima, zo ook de mensen die er werken. Over de prijs kan ik niet zoveel zeggen, daar ik de rekeningen niet zelf krijg.
Trendbox Panel
|personeel hulpvaardig en artsen luisteren naar de klachten. En doen er wat aan.
Het personeel denkt mee met de patient en probeert onnodige reizen te voorkomen door afspraken goed te plannen