Dochterlief van net 2 moest een bril met +6,5 en +7. Hele dorp rond geweest maar ze stapt hier binnen, we werden zeer vriendelijk geholpen, zette de 2de bril op en stond te dansen voor de spiegel. "Kijk mama mijn bril!" Waar alle andere direct weer af moesten. Ook in de jaren erna soms wel meerdere keren per week de bril opnieuw moeten stellen en steeds werd ze met alle vriendelijkheid geholpen. Ons standaard afscheid, tot de volgende keer maar hopelijk niet te snel
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gijs
|
Na 25 jaar en veel geld hier uitgegeven te hebben aan brillen en contactlenzen hebben wij besloten hier niet meer naar toe te gaan.Jaar geleden op advies huisarts wilde ik spoedafspraak maken voor meting.Moest 3 weken wachten ! en toen ik afspraak moest verzetten weer 2 weken.Nieuwe bril gekocht hierna extra brillendoekje gevraagd voor mijn leesbrillen daar werd erg moeilijk over gedaan en waren ook niet vriendelijk..De gegevens van de meting hadden ze ook niet doorgezonden aan mijn huisarts zoals ik had gevraagd.Kortom als ik als vaste klant zo behandeld word na al die jaren zien ze ons niet meer terug.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sam
|
Goed geïnformeerd bij aankoop van een zonnebril. Na 5 jaar was een glas uit de bril gevallen en werd deze kosteloos opnieuw in het montuur gezet, erg goede aftersales dus!
3 Reviews Plaats review
Bergmans
|Dochterlief van net 2 moest een bril met +6,5 en +7. Hele dorp rond geweest maar ze stapt hier binnen, we werden zeer vriendelijk geholpen, zette de 2de bril op en stond te dansen voor de spiegel. "Kijk mama mijn bril!" Waar alle andere direct weer af moesten. Ook in de jaren erna soms wel meerdere keren per week de bril opnieuw moeten stellen en steeds werd ze met alle vriendelijkheid geholpen. Ons standaard afscheid, tot de volgende keer maar hopelijk niet te snel
Gijs
|Na 25 jaar en veel geld hier uitgegeven te hebben aan brillen en contactlenzen hebben wij besloten hier niet meer naar toe te gaan.Jaar geleden op advies huisarts wilde ik spoedafspraak maken voor meting.Moest 3 weken wachten ! en toen ik afspraak moest verzetten weer 2 weken.Nieuwe bril gekocht hierna extra brillendoekje gevraagd voor mijn leesbrillen daar werd erg moeilijk over gedaan en waren ook niet vriendelijk..De gegevens van de meting hadden ze ook niet doorgezonden aan mijn huisarts zoals ik had gevraagd.Kortom als ik als vaste klant zo behandeld word na al die jaren zien ze ons niet meer terug.
Sam
|Goed geïnformeerd bij aankoop van een zonnebril. Na 5 jaar was een glas uit de bril gevallen en werd deze kosteloos opnieuw in het montuur gezet, erg goede aftersales dus!