ben tevreden met alle facetten, klantvriendelijk, locatie, mooie ruimte en zeer compleet assortiment op elk gebied qua wonen
8.0
0
turtlex
|
Er wordt van alles aan gedaan je tevreden de winkel te laten verlaten Zeer sfeervolle winkel met alleraardigst personeel. Alles wordt voor je uitgezocht om aan je wensen te kunnen voldoen en is er een keer een probleem, dan beschikt dit bedrijf over een geweldige service-afdeling
8.5
0
1
Fam. de Graaf
|
Weber Woonwereld complimenten. Ik heb een hoekbank gekocht bij Weber in Elburg en na 4 jaar werdt de bank heel erg zacht.
Nu wist ik dat ik geen garantie meer had. Weber is een cbw erkende winkel en daar krijg je 3 jaar garantie op alles.
Kennissen zeiden tegen mij dat ik gewoon moest bellen want hun hadden hele goede ervaringen met de service van weber dus ik heb dit gedaan.
Er werd direct een afspraak gemaakt dat er een monteur bij mij langs kwam, deze kon niets doen maar gaf aan dat ze de hoekbank wel even op kwamen halen om de vullingen te herstellen.
Op mijn vraag wat dit ging kosten kon de monteur geen antwoord geven maar ze zouden van te voren een prijsopgaaf doen.
Mijn bankstel is opgehaald en ik kreeg zolang een ander bankstel in bruikleen.
2 weken later is mijn bank teruggebracht door weber.
De bank was weer helemaal als nieuw. Volgens mij is er compleet nieuw schuimrubber in mijn bank gezet.
Aangezien ik niet ben gebeld over de kosten was ik hier wel een beetje bang voor maar de bezorgers vertelden dat het gewoon service van de zaak is.
Weber Woonwereld mijn complimenten.
Geen voorrijkosten en geen reparatiekosten en dat zelfs na de garantieperiode.
Ik kan mij niet vinden in de verhalen hier boven en kan iedereen aanraden om naar Weber Woonwereld te gaan als zij iets zoeken.
firma Weber
Ga vooral zo door!. Pluspunten: Snelle service
geen voorrijkosten
goed opgelost. Minpunten: Ik kan ze niet vinden.
10
Aart-Jan
|
Slogan??. Mm dat klinkt me erg bekend in de oren, ik heb zelf namelijk in januari twee leren stoelen bij Weber gekocht en bij 1 is de hele zitting al aan het slijten. Bij de ander is dit gelukkig nog niet het geval, maar beide stoelen zijn ze erg plakkerig en als je even een kort broekje aan hebt blijf je aan de stoel kleven en zijn je benen gewoon zwart van het leer! Normaal ga ik niet gauw terug met gekochte artikelen, maar dit vond ik toch wel redelijk zonde voor zulke nieuwe stoelen en inderdaad hetzelfde verhaal: 'dan moet u maar een nieuwe kopen'. Dit is waarschijnlijk hun vaste slogan, geen stijl ik ben werkelijk nog nooit ergens zo slecht behandeld. Pluspunten: Snelle reactie op mijn klacht. Minpunten: Geen oplossing voor de klacht.
6 Reviews Plaats review
Tom
|Erg blij met mijn nieuwe bank.
Hans van der Weide
|ben tevreden met alle facetten, klantvriendelijk, locatie, mooie ruimte en zeer compleet assortiment op elk gebied qua wonen
turtlex
|Er wordt van alles aan gedaan je tevreden de winkel te laten verlaten
Zeer sfeervolle winkel met alleraardigst personeel. Alles wordt voor je uitgezocht om aan je wensen te kunnen voldoen en is er een keer een probleem, dan beschikt dit bedrijf over een geweldige service-afdeling
Fam. de Graaf
|Weber Woonwereld complimenten. Ik heb een hoekbank gekocht bij Weber in Elburg en na 4 jaar werdt de bank heel erg zacht.
Nu wist ik dat ik geen garantie meer had. Weber is een cbw erkende winkel en daar krijg je 3 jaar garantie op alles.
Kennissen zeiden tegen mij dat ik gewoon moest bellen want hun hadden hele goede ervaringen met de service van weber dus ik heb dit gedaan.
Er werd direct een afspraak gemaakt dat er een monteur bij mij langs kwam, deze kon niets doen maar gaf aan dat ze de hoekbank wel even op kwamen halen om de vullingen te herstellen.
Op mijn vraag wat dit ging kosten kon de monteur geen antwoord geven maar ze zouden van te voren een prijsopgaaf doen.
Mijn bankstel is opgehaald en ik kreeg zolang een ander bankstel in bruikleen.
2 weken later is mijn bank teruggebracht door weber.
De bank was weer helemaal als nieuw. Volgens mij is er compleet nieuw schuimrubber in mijn bank gezet.
Aangezien ik niet ben gebeld over de kosten was ik hier wel een beetje bang voor maar de bezorgers vertelden dat het gewoon service van de zaak is.
Weber Woonwereld mijn complimenten.
Geen voorrijkosten en geen reparatiekosten en dat zelfs na de garantieperiode.
Ik kan mij niet vinden in de verhalen hier boven en kan iedereen aanraden om naar Weber Woonwereld te gaan als zij iets zoeken.
firma Weber
Ga vooral zo door!. Pluspunten: Snelle service
geen voorrijkosten
goed opgelost. Minpunten: Ik kan ze niet vinden.
Aart-Jan
|Slogan??. Mm dat klinkt me erg bekend in de oren, ik heb zelf namelijk in januari twee leren stoelen bij Weber gekocht en bij 1 is de hele zitting al aan het slijten. Bij de ander is dit gelukkig nog niet het geval, maar beide stoelen zijn ze erg plakkerig en als je even een kort broekje aan hebt blijf je aan de stoel kleven en zijn je benen gewoon zwart van het leer! Normaal ga ik niet gauw terug met gekochte artikelen, maar dit vond ik toch wel redelijk zonde voor zulke nieuwe stoelen en inderdaad hetzelfde verhaal: 'dan moet u maar een nieuwe kopen'. Dit is waarschijnlijk hun vaste slogan, geen stijl ik ben werkelijk nog nooit ergens zo slecht behandeld. Pluspunten: Snelle reactie op mijn klacht. Minpunten: Geen oplossing voor de klacht.