Wees gewaarschuwd!
Na ruimschoots bij kasalon Warby van te voren een afspraak gemaakt te hebben met bewuste keuze voor Erwin ,wees hij mij op de afspraakdag alvast een behandelstoel.Hij zei alleen ,ik kom zo. Even later kwam hij mét een voor mij onbekende kapster terug en zei tóen pas dat hij mij niét ging helpen.
Deze kapster zou hij alles uitleggen en zij zou het vervolgens gaan doen. Een benarde positie met de kapster ernaast Dán zeg ik niet zo makkelijk nee. Vind ik onsympathiek.
Zij had geen klant. Hij wil ws alle kapsters aan het werk hebben. Erwin had het bij ontvangst kunnen zeggen. Toen waren we samen. Dat was correct geweest..Toen was hij alleen met mij.Dan was ik wel direct naar huis gegaan .Hij had mij ook nog ruim vooaf thuis kunnen af-bellen.
Hij kent ons al jaaaaaren en knipt mijn man ook al jaren.Er zijn maar 2 van onze achternamen in heel Berkel en Rodenrijs. Ik heb daarna Erwin meerdere malen via mail gevraagd waarom hij op mijn tijd geanimeerd met een andere klant aan de slag ging .Mij geen reden gaf.Had ook de onbekende kapster kunnen doen. Hij gaf er geen antwoord op en draaide er omheen in de mail. Hij bood mij in de toekomst een kosteloze knipbeurt aan .En dan even praten... Echter daar trap ik niet in. ik wil alléén maar weten waarom hij voorkeur gaf aan een ander persoon en het mij niet gewoon recht in mijn 75ste gezicht zei.Dat is toch niet zo moeilijk.
Ik voelde me op arrogante en enigszins onbeschofte wijze door Erwin afgeserveerd.
Dan moet je de klant geen keus laten voor een kapper/ kapster/ afspraak.
Ik heb verder daar mijn behandeling met een rotgevoel in mijn maag uitgezeten en was over alles niet tevreden. De kapster verwijt ik niets. Een aardige vrouw.
Ik wacht nóg steeds op de reden waarom Erwin mij niet wilde of kon helpen en wel een andere klant .
Dus wees gewaarschuwd.
Ik ben niet in een gratis knipbeurt getrapt in de toekomst en dan alsnog praten...
Dat kan toch gewoon nu. Nog één keer kom ik zelf naar de kapsalon om antwoord te krijgen van Erwin Face to face .Jammer Erwin erg onprofessioneel terwijl jij je op van alles voorstaat als een warm dekentje voor de klanten in alle opzichten.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Trendbox Panel
|
goede kapsalon, maar in vergelijking met andere kappers in Berkel en Rodenrijs aan de dure kant Prijs van alleen knippen is inclusief haar wassen, wat niet altijd nodig is. Hierdoor is de prijs erg hoog voor alleen knippen. Wat ik weer wel waardeer is dat ze speciaal voor kinderen op de woensdag middag een aan gepast tarief hebben.
2 Reviews Plaats review
Corrie Wouda Amptmeijer
|Wees gewaarschuwd!
Na ruimschoots bij kasalon Warby van te voren een afspraak gemaakt te hebben met bewuste keuze voor Erwin ,wees hij mij op de afspraakdag alvast een behandelstoel.Hij zei alleen ,ik kom zo. Even later kwam hij mét een voor mij onbekende kapster terug en zei tóen pas dat hij mij niét ging helpen.
Deze kapster zou hij alles uitleggen en zij zou het vervolgens gaan doen. Een benarde positie met de kapster ernaast Dán zeg ik niet zo makkelijk nee. Vind ik onsympathiek.
Zij had geen klant. Hij wil ws alle kapsters aan het werk hebben. Erwin had het bij ontvangst kunnen zeggen. Toen waren we samen. Dat was correct geweest..Toen was hij alleen met mij.Dan was ik wel direct naar huis gegaan .Hij had mij ook nog ruim vooaf thuis kunnen af-bellen.
Hij kent ons al jaaaaaren en knipt mijn man ook al jaren.Er zijn maar 2 van onze achternamen in heel Berkel en Rodenrijs. Ik heb daarna Erwin meerdere malen via mail gevraagd waarom hij op mijn tijd geanimeerd met een andere klant aan de slag ging .Mij geen reden gaf.Had ook de onbekende kapster kunnen doen. Hij gaf er geen antwoord op en draaide er omheen in de mail. Hij bood mij in de toekomst een kosteloze knipbeurt aan .En dan even praten... Echter daar trap ik niet in. ik wil alléén maar weten waarom hij voorkeur gaf aan een ander persoon en het mij niet gewoon recht in mijn 75ste gezicht zei.Dat is toch niet zo moeilijk.
Ik voelde me op arrogante en enigszins onbeschofte wijze door Erwin afgeserveerd.
Dan moet je de klant geen keus laten voor een kapper/ kapster/ afspraak.
Ik heb verder daar mijn behandeling met een rotgevoel in mijn maag uitgezeten en was over alles niet tevreden. De kapster verwijt ik niets. Een aardige vrouw.
Ik wacht nóg steeds op de reden waarom Erwin mij niet wilde of kon helpen en wel een andere klant .
Dus wees gewaarschuwd.
Ik ben niet in een gratis knipbeurt getrapt in de toekomst en dan alsnog praten...
Dat kan toch gewoon nu. Nog één keer kom ik zelf naar de kapsalon om antwoord te krijgen van Erwin Face to face .Jammer Erwin erg onprofessioneel terwijl jij je op van alles voorstaat als een warm dekentje voor de klanten in alle opzichten.
Trendbox Panel
|goede kapsalon, maar in vergelijking met andere kappers in Berkel en Rodenrijs aan de dure kant
Prijs van alleen knippen is inclusief haar wassen, wat niet altijd nodig is. Hierdoor is de prijs erg hoog voor alleen knippen. Wat ik weer wel waardeer is dat ze speciaal voor kinderen op de woensdag middag een aan gepast tarief hebben.