"Alles lijkt prima zolang je bestelling klopt. Maar zodra een retour nodig is of iets niet in orde is, verdwijnt alle klantvriendelijkheid bij WAM Denim."
Ik ben een langdurige klant en enorm teleurgesteld door hun starre houding en gebrek aan begrip. Onlangs had ik een probleem met een bestelling: enkele kledingstukken pasten niet. Ik meldde de retourzending (die je zelf betaalt) op tijd aan, maar door privéomstandigheden verzond ik deze twee dagen na de strikte retourtermijn van twee weken.
WAM's reactie? Retour niet geaccepteerd. Ze stuurden een mail waarin stond dat ik opnieuw moest betalen om mijn eigen kleding terug te krijgen. Ik heb twee keer gebeld en ze beloofden terug te bellen, maar dat gebeurde niet.
Uiteindelijk kreeg ik via mail contact met Patricia. Ik vroeg om een flexibele oplossing, maar werd genegeerd. Zelfs een (deel)tegoedbon werd afgewezen. De communicatie viel tegen, met niet nagekomen beloftes.
Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in WAM Denim kapotgemaakt. Ik heb de retourkosten maar betaald. Nu moet ik mijn niet-passende kleding ter waarde van €200 verkopen.
Conclusie: Koop hier nooit iets. Ik raad je af om met dit bedrijf in zee te gaan. Zoek elders als je waarde hecht aan klantgerichtheid en redelijkheid.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trystan
|
Producten worden niet geleverd en je bent je geld gewoon kwijt. Klantenservice is volledig onbereikbaar (waarschijnlijk door de vele klachten) en als je ze eindelijk te pakken hebt zeggen ze dat ze je terugbellen wat ze niet doen of zetten ze je in de wacht. Na anderhalf uur in de wacht gestaan te hebben heb ik zelf opgehangen. Na tientallen keren bellen eindelijk een ''antwoord'' gekregen dat ze vertrouwen op DHL dat het geleverd is en geen vertrouwen hebben in de klant. Tegelijkertijd zie ik op de site alle producten waar ik zogenaamd de laatste van had besteld weer op voorraad. Zelf bestel ik hier nooit weer en ik raad iedereen ten zeerste aan dit ook niet meer te doen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mithran
|
ik heb een broek bij Wam Denim besteld en gelijk gepast na binnen komst.
maar toen merkte ik gelijk dat er losse draden was en bij een van de zakken kon ik zien dat het niet helemaal was afgemaakt.
ook merk ik allebei de kanten anders zijn van elkaar... bijv: linker kant zak is hoger dan rechter kant en witte streep zit op een andere plek dan op de andere kant??????
ik wil de broek retourneren maar als ik dit op de website wil doen dan kan hij de order niet vinden en als ik op hulp druk gaat hij naar een ander pagina...
bellen met jullie is ook onmogelijk ik wacht een keer ongeveer 20min met het zelfde geluid
'alle medewerkers zijn bezet een ogenblik geduld alsjeblieft, u bent nummer een in de wachtrij' dit opnieuw elke 1 seconden....
dit is wat je meestal treft bij scam zaken niet bij winkels die ook echte meerdere winkels hebben....
op het moment van het typen sta ik al 35min in de wachtrij en daar voor hing ik op bij 6min dus blijkbaar niet 35min maar 41minuten
jullie klantenservice met telefoon is echt een harde 0/10
ook nog eens 8euro voor verzending en nooit track en trace krijgen, op de website staat zelfs dat het nog niet verwerkt is....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul nijman
|
3 overhemden gekocht in de Kalverstraat de verkoper was erg vriendelijk .
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hessel
|
Ik heb bij wamdenim een pak besteld. bij binnenkomst was de pantalon van het pak aan de onderzijde nog niet gestikt, had het pak een rare geur over zich en zat het in een kapotte kleding hoes.
De klanten service van wam denim was niet behulpzaam noch vriendelijk wanneer ik foto's en uitleg gaf over de miskoop.
7 Reviews Plaats review
Jeroen Muller
|"Alles lijkt prima zolang je bestelling klopt. Maar zodra een retour nodig is of iets niet in orde is, verdwijnt alle klantvriendelijkheid bij WAM Denim."
Ik ben een langdurige klant en enorm teleurgesteld door hun starre houding en gebrek aan begrip. Onlangs had ik een probleem met een bestelling: enkele kledingstukken pasten niet. Ik meldde de retourzending (die je zelf betaalt) op tijd aan, maar door privéomstandigheden verzond ik deze twee dagen na de strikte retourtermijn van twee weken.
WAM's reactie? Retour niet geaccepteerd. Ze stuurden een mail waarin stond dat ik opnieuw moest betalen om mijn eigen kleding terug te krijgen. Ik heb twee keer gebeld en ze beloofden terug te bellen, maar dat gebeurde niet.
Uiteindelijk kreeg ik via mail contact met Patricia. Ik vroeg om een flexibele oplossing, maar werd genegeerd. Zelfs een (deel)tegoedbon werd afgewezen. De communicatie viel tegen, met niet nagekomen beloftes.
Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in WAM Denim kapotgemaakt. Ik heb de retourkosten maar betaald. Nu moet ik mijn niet-passende kleding ter waarde van €200 verkopen.
Conclusie: Koop hier nooit iets. Ik raad je af om met dit bedrijf in zee te gaan. Zoek elders als je waarde hecht aan klantgerichtheid en redelijkheid.
Trystan
|Producten worden niet geleverd en je bent je geld gewoon kwijt. Klantenservice is volledig onbereikbaar (waarschijnlijk door de vele klachten) en als je ze eindelijk te pakken hebt zeggen ze dat ze je terugbellen wat ze niet doen of zetten ze je in de wacht. Na anderhalf uur in de wacht gestaan te hebben heb ik zelf opgehangen. Na tientallen keren bellen eindelijk een ''antwoord'' gekregen dat ze vertrouwen op DHL dat het geleverd is en geen vertrouwen hebben in de klant. Tegelijkertijd zie ik op de site alle producten waar ik zogenaamd de laatste van had besteld weer op voorraad. Zelf bestel ik hier nooit weer en ik raad iedereen ten zeerste aan dit ook niet meer te doen.
Mithran
|ik heb een broek bij Wam Denim besteld en gelijk gepast na binnen komst.
maar toen merkte ik gelijk dat er losse draden was en bij een van de zakken kon ik zien dat het niet helemaal was afgemaakt.
ook merk ik allebei de kanten anders zijn van elkaar... bijv: linker kant zak is hoger dan rechter kant en witte streep zit op een andere plek dan op de andere kant??????
ik wil de broek retourneren maar als ik dit op de website wil doen dan kan hij de order niet vinden en als ik op hulp druk gaat hij naar een ander pagina...
bellen met jullie is ook onmogelijk ik wacht een keer ongeveer 20min met het zelfde geluid
'alle medewerkers zijn bezet een ogenblik geduld alsjeblieft, u bent nummer een in de wachtrij' dit opnieuw elke 1 seconden....
dit is wat je meestal treft bij scam zaken niet bij winkels die ook echte meerdere winkels hebben....
op het moment van het typen sta ik al 35min in de wachtrij en daar voor hing ik op bij 6min dus blijkbaar niet 35min maar 41minuten
jullie klantenservice met telefoon is echt een harde 0/10
ook nog eens 8euro voor verzending en nooit track en trace krijgen, op de website staat zelfs dat het nog niet verwerkt is....
Paul nijman
|3 overhemden gekocht in de Kalverstraat de verkoper was erg vriendelijk .
Hessel
|Ik heb bij wamdenim een pak besteld. bij binnenkomst was de pantalon van het pak aan de onderzijde nog niet gestikt, had het pak een rare geur over zich en zat het in een kapotte kleding hoes.
De klanten service van wam denim was niet behulpzaam noch vriendelijk wanneer ik foto's en uitleg gaf over de miskoop.