Ik sluit me volledig aan bij de andere negatieve reviews. Dame die mij hielp (eigenaresse?) zeer onvriendelijk, bitchy type. Slecht advies m.b.t. schoenen. ze willen graag de handel uit de winkel verkopen en luisteren niet naar de wensen van de klant. Helaas dus niet de juiste maat gekocht. Er was niets anders zei de dame. Ik heb er geen verstand van, daarom vroeg ik advies. Hoorde later van een expert op het gebied van sportschoenen dat deze geheel niet geschikt zijn voor mijn voeten. Ik ga er niet meer naartoe. Gun ze bovendien de klandizie niet, dame is gewoon niet aardig, krijg het gevoel dat het enkel draait om geld verdienen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sabine
|
Duidelijk is dat de eerste drie reviews van eigen hand zijn. De veel uitgebreidere en geloofwaardige volgende beschrijvingen zijn ongetwijfeld wel echt. Mijn bevinding met dit bedrijf sluit zich bij de laatste twee aan: een zeer arrogant en weinig klantvriendelijke zaak.
3.0
Chantal
|
Heb bij wagenberg2-wielers een elektrische fiets gekocht . Werd prettig en duidelijk geïnformeerd door de verkoopster en ze zei zelfs al kom je 100 x terug dat heb ik liever dan krijg je meer plezier van je fiets. Bij de aflever dag gaf de monteur mij nog duidelijke en handige tips . Ik zeg
Zeg het voort.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tiny
|
Heb hier al meerdere exclusieve race fietsen gekocht en stads fietsen. Fijne van deze zaak dat het personeel incl de eigenaars zelf veel fietsen en echt weten waar ze over praten. Altijd duidelijk en helder. Niet er omheen draaien en mee een oplossing hebben bij garantie of een probleem. Ik zeg ga zo door.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bart de graaf
|
Heb bij de firma een nieuwe specialized epic expert gekocht.
Super vriendelijk en verstand van zaken. Tijd voor de klant en niet onbelangrijk lekkere koffie.Zeer te vreden
39 Reviews Plaats review
Pamela
|Ik sluit me volledig aan bij de andere negatieve reviews. Dame die mij hielp (eigenaresse?) zeer onvriendelijk, bitchy type. Slecht advies m.b.t. schoenen. ze willen graag de handel uit de winkel verkopen en luisteren niet naar de wensen van de klant. Helaas dus niet de juiste maat gekocht. Er was niets anders zei de dame. Ik heb er geen verstand van, daarom vroeg ik advies. Hoorde later van een expert op het gebied van sportschoenen dat deze geheel niet geschikt zijn voor mijn voeten. Ik ga er niet meer naartoe. Gun ze bovendien de klandizie niet, dame is gewoon niet aardig, krijg het gevoel dat het enkel draait om geld verdienen.
Sabine
|Duidelijk is dat de eerste drie reviews van eigen hand zijn. De veel uitgebreidere en geloofwaardige volgende beschrijvingen zijn ongetwijfeld wel echt. Mijn bevinding met dit bedrijf sluit zich bij de laatste twee aan: een zeer arrogant en weinig klantvriendelijke zaak.
Chantal
|Heb bij wagenberg2-wielers een elektrische fiets gekocht . Werd prettig en duidelijk geïnformeerd door de verkoopster en ze zei zelfs al kom je 100 x terug dat heb ik liever dan krijg je meer plezier van je fiets. Bij de aflever dag gaf de monteur mij nog duidelijke en handige tips . Ik zeg
Zeg het voort.
Tiny
|Heb hier al meerdere exclusieve race fietsen gekocht en stads fietsen. Fijne van deze zaak dat het personeel incl de eigenaars zelf veel fietsen en echt weten waar ze over praten. Altijd duidelijk en helder. Niet er omheen draaien en mee een oplossing hebben bij garantie of een probleem. Ik zeg ga zo door.
Bart de graaf
|Heb bij de firma een nieuwe specialized epic expert gekocht.
Super vriendelijk en verstand van zaken. Tijd voor de klant en niet onbelangrijk lekkere koffie.Zeer te vreden