Ik woon er op loopafstand vandaan, maar koop er nog geen band meer, ik fiets nog liever op een kale velg naar Groningen om er daar 1 te kopen. WAARDELOZE, arrogante service!
Toch nog een positief puntje gezien; ik zag als je 2 fiesten a 5000 euro kocht, je wel goed en vriendelijk geholpen werd je kreeg zelf een lekker bakje koffie!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stijn
|
Half jaar geleden een fiets gekocht van 3.200 euro. Ben helemaal verbaasd over hoe schoftelijk je daar behandeld wordt. Zelden zo’n klantonvriendelijkheid mee gemaakt. In mij zijn ze een klant kwijt, wel jammer want het is een mooie zaak. Met de eigenaar is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Hij kan alleen maar in discussie gaan en boos worden. Dan wil ik mijn verhaal vertellen en dan loopt hij weg. Ook de telefoon opeens ophangen gebeurd. Toevallig was ik daar net en toen hij weg liep riep ik hem na van, dan wil ik wat zeggen dan dan loop je weg. Nou boos wat hij werd. Geen zaken mee doen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willem
|
Ik neem niet vaak de moeite om reviews te schrijven. In dit geval voel ik mij verplicht omdat ik verbolgen ben over de ongelofelijke horkerige (geen ander woord voor) dienstverlening. Ik was een lang weekend weg om in de omgeving te fietsen. Gisteren brak mijn ketting helaas. Natuurlijk kon ik in deze zaak een ketting kopen maar daar hield dan ook alles mee op. Even een tangetje lenen om op de stoep de ketting te monteren?... No way!!! (alsof ik een onbeschofte vraag stelde). Ik kon natuurlijk wel een montageset kopen á raison € 70,-. Wat een vreselijke mensen heb je toch!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob
|
In het verleden een racefiets gekocht aldaar, in de eerste maand 2 x terug geweest omdat de body van mijn achterwiel klonk als een koffiemolen. Onder garantie tot 2x toe netjes een nieuwe body gekregen. Toen ik vlak daarna voor de derde keer hetzelfde euvel had, melde de monteur en eigenaar mij dat ik andere wielen moest aanschaffen, omdat deze van een slechte kwaliteit waren...
Daar was ik het al mee oneens, de wielen van een nieuwe fiets moet langer mee kunnen als 1 maand, is dit niet het geval, dan moet je hem verkopen met betere wielen. Maar goed, ik zei, dan wil ik hier best duurdere wielen halen voor in mijn nieuwe racefiets, maar dan wil ik korting ter hoogte van de waarde van de originele wielen en betaal ik de meerwaarde bij.
Was geen optie....belachelijk...Ik ga er nooit meer heen. Ik heb dezelfde dag nog nieuwe wielen besteld bij Mantel en deze onder mijn racer gemonteerd. Mijn volgende racefiets zit er bijna aan te komen, maar dat wordt geen Wilier meer en ik ga zeker niet naar Wagenberg.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Ben al jaren klant en kom er graag. Heb er al verschillende fietsen gekocht voor mezelf en mijn gezin.wordt altijd goed geholpen en krijg duidelijk advies over kleding en andere accessoires en onderhoud. Fijne winkel.
39 Reviews Plaats review
Martijn
|Ik woon er op loopafstand vandaan, maar koop er nog geen band meer, ik fiets nog liever op een kale velg naar Groningen om er daar 1 te kopen. WAARDELOZE, arrogante service!
Toch nog een positief puntje gezien; ik zag als je 2 fiesten a 5000 euro kocht, je wel goed en vriendelijk geholpen werd je kreeg zelf een lekker bakje koffie!
Wagenberg 2-Wielers
|Stijn
|Half jaar geleden een fiets gekocht van 3.200 euro. Ben helemaal verbaasd over hoe schoftelijk je daar behandeld wordt. Zelden zo’n klantonvriendelijkheid mee gemaakt. In mij zijn ze een klant kwijt, wel jammer want het is een mooie zaak. Met de eigenaar is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Hij kan alleen maar in discussie gaan en boos worden. Dan wil ik mijn verhaal vertellen en dan loopt hij weg. Ook de telefoon opeens ophangen gebeurd. Toevallig was ik daar net en toen hij weg liep riep ik hem na van, dan wil ik wat zeggen dan dan loop je weg. Nou boos wat hij werd. Geen zaken mee doen!
Willem
|Ik neem niet vaak de moeite om reviews te schrijven. In dit geval voel ik mij verplicht omdat ik verbolgen ben over de ongelofelijke horkerige (geen ander woord voor) dienstverlening. Ik was een lang weekend weg om in de omgeving te fietsen. Gisteren brak mijn ketting helaas. Natuurlijk kon ik in deze zaak een ketting kopen maar daar hield dan ook alles mee op. Even een tangetje lenen om op de stoep de ketting te monteren?... No way!!! (alsof ik een onbeschofte vraag stelde). Ik kon natuurlijk wel een montageset kopen á raison € 70,-. Wat een vreselijke mensen heb je toch!!!
Rob
|In het verleden een racefiets gekocht aldaar, in de eerste maand 2 x terug geweest omdat de body van mijn achterwiel klonk als een koffiemolen. Onder garantie tot 2x toe netjes een nieuwe body gekregen. Toen ik vlak daarna voor de derde keer hetzelfde euvel had, melde de monteur en eigenaar mij dat ik andere wielen moest aanschaffen, omdat deze van een slechte kwaliteit waren...
Daar was ik het al mee oneens, de wielen van een nieuwe fiets moet langer mee kunnen als 1 maand, is dit niet het geval, dan moet je hem verkopen met betere wielen. Maar goed, ik zei, dan wil ik hier best duurdere wielen halen voor in mijn nieuwe racefiets, maar dan wil ik korting ter hoogte van de waarde van de originele wielen en betaal ik de meerwaarde bij.
Was geen optie....belachelijk...Ik ga er nooit meer heen. Ik heb dezelfde dag nog nieuwe wielen besteld bij Mantel en deze onder mijn racer gemonteerd. Mijn volgende racefiets zit er bijna aan te komen, maar dat wordt geen Wilier meer en ik ga zeker niet naar Wagenberg.
Jan
|Ben al jaren klant en kom er graag. Heb er al verschillende fietsen gekocht voor mezelf en mijn gezin.wordt altijd goed geholpen en krijg duidelijk advies over kleding en andere accessoires en onderhoud. Fijne winkel.