Vandaag met een probleem met mijn 19 jaar oude V70 bij Robbert-Jan geweest.
3 kwartier alles bekeken en onderzocht. Nul rekening.
TOP-service, al jaren. Mijn volgende auto komt ook van Dealerauto.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marnix houten
|
Onbetrouwbaar! We gingen erheen om een 5-serie te bekijken, wat een teleurstelling en een oplichting voorkomen. De verkoper Ben kon het onderhoudsboekje niet vinden en kwam later terug met een printje waarop de onderhoudsbeurten stonden, maar niet wat er was gedaan. Hij zei dat wij met de dealer konden bellen, die ons wel zou kunnen vertellen welk onderhoud er zou zijn gedaan. Alles was dealeronderhouden zei hij! Verder waren in één keer allemaal dingen die in de advertentie inbegrepen waren niet meer inbegrepen (nee geen extra setje banden en nee geen BOVAG garantie, terwijl dit wel stond aangegeven). Ook konden we geen testrit maken omdat het regende (kon alleen als we hem zouden kopen...serieus?). Tenslotte hebben we de onderhoudsgegevens laten controleren bij de BMW dealer en wat blijkt... Geen onderhoudsgegevens bekend bij BMW en dus gelogen dat hij dealero
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rob Zeef
|
Jammer jammer jammer
Vrijdag,s lang om een volvo xc90 te bekijken en afgesproken dat we de volgende week langs komen om een saab 93 in te ruilen
S,Maandags nog gebeld om afspraak te vast te leggen vooral woensdag ben zou dinsdag nog ff bellen en auto zou klaar gezet worden voor proefrit
Worden we dinsdag,s gebeld met de mededeling dat de auto verkocht is jammer jammer jammer.
we hadden ons er zeer op verheugd om tot een deal te komen.
Mijn inziens hadden we een afspraak maar helaas.
Mvg Rob Zeef
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Dealerauto.nl
|
Vriendelijk, meedenkend, adviserend, en zeer goed in zoekopdrachten.
Het is een autobedrijf dat zeer goed meedenkt met klanten. De verkoper heeft geluisterd naar mijn wensen maar had op dat moment helaas geen auto staan die daaraan voldeed. Binnen drie weken kreeg ik echter een telefoontje met de melding dat ze misschien wel een auto hadden gevonden die aan mijn verwachtingen voldeed. Nou...dat deed de auto zeker, en nog veel meer ook. Ik heb meer waar gekregen voor mijn geld dat ik had kunnen hopen.
10
De nazorg
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Dealerauto.nl
|
Prima service, Correcte ontvangst, zeer terzake kundig personeel.
6 Reviews Plaats review
G.v.Asseldonk
|Vandaag met een probleem met mijn 19 jaar oude V70 bij Robbert-Jan geweest.
3 kwartier alles bekeken en onderzocht. Nul rekening.
TOP-service, al jaren. Mijn volgende auto komt ook van Dealerauto.
Marnix houten
|Onbetrouwbaar! We gingen erheen om een 5-serie te bekijken, wat een teleurstelling en een oplichting voorkomen. De verkoper Ben kon het onderhoudsboekje niet vinden en kwam later terug met een printje waarop de onderhoudsbeurten stonden, maar niet wat er was gedaan. Hij zei dat wij met de dealer konden bellen, die ons wel zou kunnen vertellen welk onderhoud er zou zijn gedaan. Alles was dealeronderhouden zei hij! Verder waren in één keer allemaal dingen die in de advertentie inbegrepen waren niet meer inbegrepen (nee geen extra setje banden en nee geen BOVAG garantie, terwijl dit wel stond aangegeven). Ook konden we geen testrit maken omdat het regende (kon alleen als we hem zouden kopen...serieus?). Tenslotte hebben we de onderhoudsgegevens laten controleren bij de BMW dealer en wat blijkt... Geen onderhoudsgegevens bekend bij BMW en dus gelogen dat hij dealero
Rob Zeef
|Jammer jammer jammer
Vrijdag,s lang om een volvo xc90 te bekijken en afgesproken dat we de volgende week langs komen om een saab 93 in te ruilen
S,Maandags nog gebeld om afspraak te vast te leggen vooral woensdag ben zou dinsdag nog ff bellen en auto zou klaar gezet worden voor proefrit
Worden we dinsdag,s gebeld met de mededeling dat de auto verkocht is jammer jammer jammer.
we hadden ons er zeer op verheugd om tot een deal te komen.
Mijn inziens hadden we een afspraak maar helaas.
Mvg Rob Zeef
Klant van Dealerauto.nl
|Vriendelijk, meedenkend, adviserend, en zeer goed in zoekopdrachten.
Het is een autobedrijf dat zeer goed meedenkt met klanten. De verkoper heeft geluisterd naar mijn wensen maar had op dat moment helaas geen auto staan die daaraan voldeed. Binnen drie weken kreeg ik echter een telefoontje met de melding dat ze misschien wel een auto hadden gevonden die aan mijn verwachtingen voldeed. Nou...dat deed de auto zeker, en nog veel meer ook. Ik heb meer waar gekregen voor mijn geld dat ik had kunnen hopen.
Klant van Dealerauto.nl
|Prima service, Correcte ontvangst, zeer terzake kundig personeel.