Vomar winkelcentrum Bankras(Amstelveen): personeel klantonvriendelijkheid en totaal niet gemotiveerd. Zeer kortaf bij de kassa.
Uiteraard zijn er ook uitzonderingen hierop. Doet de leiding van deze winkel iets aan hoe klanten te benaderen?
Komop mensen laat zien dat je een beetje plezier in je werk hebt! Is voor jezelf en de klant veel prettiger! Succes!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
S
|
Het laatste ruim half jaar is het waardeloos bij Vomar op de Ella Fitzgeraldplein 213.Vakkenvullers die grote karren maar neer zetten waardoor laatst al een vrouw in een scootmobiel bij binnen komst niet naar links of rechts kan en een kar recht voor haar bij de groenten. Producten die verkeerd in het schap staan terwijl het juiste product weken niet bij besteld word ,Noodles groot verpakking staat constant in het schap van de enkele zakjes noodles wat al zeker 7 keer vermeld is maar niks aan word gedaan. Laatst had ik te weinig geld op mijn bankpas en wilde contant bij betalen dat kon niet volgens die meid achter de kassa niet terwijl ik dat al ruim 3 jaar doe. Meiden die meer met elkaar bezig zijn en op hun mobieltje dan klantgericht bezig zijn en bij de sigaretten counter is vaker niemand aanwezig dan dat er iemand staat. Ik ben zo klaar met hoe het de laatste tijd bij Vomar gaat dat ik van de week er voor het laatst geweest ben en liever 10 euro meer betaal voor mijn boodschappen elders dan dat ik nog die vomar binnen ga ,wat mij betreft word die winkel een lidl of een Dirk weg met die vomar en dat tokkiepersoneel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Merna
|
Teamleider discrimineert Klanten
Zij houdt mij altijd in de gaten omdat ik zwart haar heb en donker huidskleur
Terwijl ik jaren daar boodschap doe en nooit iets gestolen of wat dan nou ook
En ik heb daar stage gelopen en nooit iets stieken gepakt !
Als zij ons ziet dat wil boodschap bij andere winkels hebben gedaan dan komt meteen naar ons toe om in tas te kijken
Ik vind het heel erg want ik heb een jaar lang bij hun stage gelopen en ik heb amper gezien dat ze dat doet
En nu doet zij dat telkens bij mij en als ik met me vader daar ben dan kijkt onvriendelijk
Gisteren vroeg ze of zij in mijn tas mag kijken ik zei van nee mag andere mededwerker tas openen ze luisterde niet en zij trok tas open dat vond ik echt onbeleefs
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Cor
|
Met regelmaat klopt de kassabon niet. Dikwijls worden aanbiedingen met een hogere prijs aangeslagen. Het valt op dat de fouten altijd in het nadeel van de klant zijn. Personeel is vaak ongeïnteresseerd of onvriendelijk (de goeden niet te na gesproken). Aanbiedingen zijn niet altijd verkrijgbaar. Kortom, wij gaan terug naar Dirk supermarkt. Kassabon klopt daar altijd, vriendelijker personeel, betere service. Jammer Vomar, zo raak je klanten kwijt.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Silke
|
Gistermiddag 20 minuten moeten wachten in de slijterij voor een medewerker, meerdere keren de winkel zelf in gelopen om te melden dat ik nog steeds niet geholpen was. Na 20 minuten verscheen er dan eindelijk iemand die in plaats van zijn excuses aan te bieden erg klantonvriendelijk met mij en de vrouw voor mij om ging. Daar kwam nog boven op dat iemand blijkbaar een verkeerd prijskaartje in het schap had gezet en ik dus €30 moet betalen ipv €29, wat er op het bordje stond. Erg ontevreden en ga zeker niet meer naar de Vomar.
20 Reviews Plaats review
Hennie Pakes
|Vomar winkelcentrum Bankras(Amstelveen): personeel klantonvriendelijkheid en totaal niet gemotiveerd. Zeer kortaf bij de kassa.
Uiteraard zijn er ook uitzonderingen hierop. Doet de leiding van deze winkel iets aan hoe klanten te benaderen?
Komop mensen laat zien dat je een beetje plezier in je werk hebt! Is voor jezelf en de klant veel prettiger! Succes!
S
|Het laatste ruim half jaar is het waardeloos bij Vomar op de Ella Fitzgeraldplein 213.Vakkenvullers die grote karren maar neer zetten waardoor laatst al een vrouw in een scootmobiel bij binnen komst niet naar links of rechts kan en een kar recht voor haar bij de groenten. Producten die verkeerd in het schap staan terwijl het juiste product weken niet bij besteld word ,Noodles groot verpakking staat constant in het schap van de enkele zakjes noodles wat al zeker 7 keer vermeld is maar niks aan word gedaan. Laatst had ik te weinig geld op mijn bankpas en wilde contant bij betalen dat kon niet volgens die meid achter de kassa niet terwijl ik dat al ruim 3 jaar doe. Meiden die meer met elkaar bezig zijn en op hun mobieltje dan klantgericht bezig zijn en bij de sigaretten counter is vaker niemand aanwezig dan dat er iemand staat. Ik ben zo klaar met hoe het de laatste tijd bij Vomar gaat dat ik van de week er voor het laatst geweest ben en liever 10 euro meer betaal voor mijn boodschappen elders dan dat ik nog die vomar binnen ga ,wat mij betreft word die winkel een lidl of een Dirk weg met die vomar en dat tokkiepersoneel.
Merna
|Teamleider discrimineert Klanten
Zij houdt mij altijd in de gaten omdat ik zwart haar heb en donker huidskleur
Terwijl ik jaren daar boodschap doe en nooit iets gestolen of wat dan nou ook
En ik heb daar stage gelopen en nooit iets stieken gepakt !
Als zij ons ziet dat wil boodschap bij andere winkels hebben gedaan dan komt meteen naar ons toe om in tas te kijken
Ik vind het heel erg want ik heb een jaar lang bij hun stage gelopen en ik heb amper gezien dat ze dat doet
En nu doet zij dat telkens bij mij en als ik met me vader daar ben dan kijkt onvriendelijk
Gisteren vroeg ze of zij in mijn tas mag kijken ik zei van nee mag andere mededwerker tas openen ze luisterde niet en zij trok tas open dat vond ik echt onbeleefs
Cor
|Met regelmaat klopt de kassabon niet. Dikwijls worden aanbiedingen met een hogere prijs aangeslagen. Het valt op dat de fouten altijd in het nadeel van de klant zijn. Personeel is vaak ongeïnteresseerd of onvriendelijk (de goeden niet te na gesproken). Aanbiedingen zijn niet altijd verkrijgbaar. Kortom, wij gaan terug naar Dirk supermarkt. Kassabon klopt daar altijd, vriendelijker personeel, betere service. Jammer Vomar, zo raak je klanten kwijt.
Silke
|Gistermiddag 20 minuten moeten wachten in de slijterij voor een medewerker, meerdere keren de winkel zelf in gelopen om te melden dat ik nog steeds niet geholpen was. Na 20 minuten verscheen er dan eindelijk iemand die in plaats van zijn excuses aan te bieden erg klantonvriendelijk met mij en de vrouw voor mij om ging. Daar kwam nog boven op dat iemand blijkbaar een verkeerd prijskaartje in het schap had gezet en ik dus €30 moet betalen ipv €29, wat er op het bordje stond. Erg ontevreden en ga zeker niet meer naar de Vomar.