Ik vind het onhandig dat items die op de webshop wel te verkrijgen zijn, niet altijd in de fysieke winkels te koop zijn. Dan ben je namelijk als klant verplicht om verzendkosten te betalen, terwijl er genoeg winkelketens zijn waarbij de optie geboden wordt om de bestelde items kosteloos in een filiaal van de betreffende keten op te halen. Ik zou graag zien dat H&M diezelfde constructie voor haar klanten in zou bouwen. Het weerhoudt mij vaak om kleding online te kopen bij H&M.
7.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Vomar
|
Ik vind het onhandig dat items die op de webshop wel te verkrijgen zijn, niet altijd in de fysieke winkels te koop zijn. Dan ben je namelijk als klant verplicht om verzendkosten te betalen, terwijl er genoeg winkelketens zijn waarbij de optie geboden wordt om de bestelde items kosteloos in een filiaal van de betreffende keten op te halen. Ik zou graag zien dat H&M diezelfde constructie voor haar klanten in zou bouwen. Het weerhoudt mij vaak om kleding online te kopen bij H&M.
7.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Vomar
|
Tip: Let op dat er goed gespiegeld wordt. Het gebeurt mij met enige regelmaat dat ik spullen koop en dat ik bij controle van de houdbaarheidsdatum producten bij het personeel inlever die over datum zijn. Hierbij gaat het vooral om houdbare producten en niet zo zeer om de verse producten. Top: Na 18:00 uur is er korting op producten die bijna over datum zijn. Dit om verspilling door veggooien tegen te gaan. Dat vind ik een goede zaak!
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Ellie Ouderland
|
Ik ben zeef tevreden over het spaarsysteem. Personeel kortingsbonnen met kassa bon een of twee dagen later ook in kunnen leveren. Te weinig personeel in de winkel om iets aan te vragen. Alle reclame aanbiedingen van food en non food gecentreerd bij binnenkomst, net als bij Deen maakt het heel gezellig.
11 Reviews Plaats review
Klant van Vomar
|Geen echter op- of aanmerkingen
Klant van Vomar
|Ik vind het onhandig dat items die op de webshop wel te verkrijgen zijn, niet altijd in de fysieke winkels te koop zijn. Dan ben je namelijk als klant verplicht om verzendkosten te betalen, terwijl er genoeg winkelketens zijn waarbij de optie geboden wordt om de bestelde items kosteloos in een filiaal van de betreffende keten op te halen. Ik zou graag zien dat H&M diezelfde constructie voor haar klanten in zou bouwen. Het weerhoudt mij vaak om kleding online te kopen bij H&M.
Klant van Vomar
|Ik vind het onhandig dat items die op de webshop wel te verkrijgen zijn, niet altijd in de fysieke winkels te koop zijn. Dan ben je namelijk als klant verplicht om verzendkosten te betalen, terwijl er genoeg winkelketens zijn waarbij de optie geboden wordt om de bestelde items kosteloos in een filiaal van de betreffende keten op te halen. Ik zou graag zien dat H&M diezelfde constructie voor haar klanten in zou bouwen. Het weerhoudt mij vaak om kleding online te kopen bij H&M.
Klant van Vomar
|Tip: Let op dat er goed gespiegeld wordt. Het gebeurt mij met enige regelmaat dat ik spullen koop en dat ik bij controle van de houdbaarheidsdatum producten bij het personeel inlever die over datum zijn. Hierbij gaat het vooral om houdbare producten en niet zo zeer om de verse producten. Top: Na 18:00 uur is er korting op producten die bijna over datum zijn. Dit om verspilling door veggooien tegen te gaan. Dat vind ik een goede zaak!
Ellie Ouderland
|Ik ben zeef tevreden over het spaarsysteem. Personeel kortingsbonnen met kassa bon een of twee dagen later ook in kunnen leveren. Te weinig personeel in de winkel om iets aan te vragen. Alle reclame aanbiedingen van food en non food gecentreerd bij binnenkomst, net als bij Deen maakt het heel gezellig.