De eerste keer na corona wilde ik mijn haar weer kleuren. ik gaf de kleur aan die de kapper de keer ervoor had gebruikt. de kapster koos toch voor een andere kleur. Dat pakte niet zo uit. ik kon terug komen om opnieuw te kleuren. Die behandeling werd op mijn kaart gezet. Nette service.
Maandag zou de eigenares mezelf kleuren. Dat gaf ze aan toen ik belde. Ik kreeg plots een andere kapster toegewezen. Een aardig meid. dat ter zake. Ze gaf aan ik pak je kaart erbij. Helaas de behandeling niet gedaan zoals de keer ervoor. Toen ik Ingrid belde legde ze bij mij de verantwoordelijkheid. Ik had het maar aan moeten geven. Ik was niet duidelijk. Het was de zoveelste keer? Hoe ze daar bij komt? Wat onprofessioneel. Je zou zeggen dat je met vertrouwen je op de kappers stoel gaat zitten. Dit is de tweede keer voor mij een teleurstelling. De warmte en diepte uit m'n haar en dat voor 75 eu.
ik zal het herstelwerk bij een andere kapper laten doen.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Wendy
|
Goedemiddag Team van Voluum,
Ik was 2 weken geleden bij jullie geweest en ik wil graag een groot compliment geven voor mijn nieuw kapsel! Ik ging altijd naar een kapper maar was daar niet meer tevreden maar bij deze kapper kom ik zeker terug! Mn haar is prachtig gekleurd en geknipt en voel me er heerlijk bij en wat is alles uitstekend uitgelegd! Ik ben zeer tevreden!!
Hartelijk dank Nils en mijn complimenten! Graag tot de volgende keer!
Hartelijke groeten,
Wendy
9.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Klant van Voluum Kapsalon
|
Ondanks een afspraak toch vrij lang wachten. Verder klantvriendelijk en goed.
3 Reviews Plaats review
Monique
|De eerste keer na corona wilde ik mijn haar weer kleuren. ik gaf de kleur aan die de kapper de keer ervoor had gebruikt. de kapster koos toch voor een andere kleur. Dat pakte niet zo uit. ik kon terug komen om opnieuw te kleuren. Die behandeling werd op mijn kaart gezet. Nette service.
Maandag zou de eigenares mezelf kleuren. Dat gaf ze aan toen ik belde. Ik kreeg plots een andere kapster toegewezen. Een aardig meid. dat ter zake. Ze gaf aan ik pak je kaart erbij. Helaas de behandeling niet gedaan zoals de keer ervoor. Toen ik Ingrid belde legde ze bij mij de verantwoordelijkheid. Ik had het maar aan moeten geven. Ik was niet duidelijk. Het was de zoveelste keer? Hoe ze daar bij komt? Wat onprofessioneel. Je zou zeggen dat je met vertrouwen je op de kappers stoel gaat zitten. Dit is de tweede keer voor mij een teleurstelling. De warmte en diepte uit m'n haar en dat voor 75 eu.
ik zal het herstelwerk bij een andere kapper laten doen.
Wendy
|Goedemiddag Team van Voluum,
Ik was 2 weken geleden bij jullie geweest en ik wil graag een groot compliment geven voor mijn nieuw kapsel! Ik ging altijd naar een kapper maar was daar niet meer tevreden maar bij deze kapper kom ik zeker terug! Mn haar is prachtig gekleurd en geknipt en voel me er heerlijk bij en wat is alles uitstekend uitgelegd! Ik ben zeer tevreden!!
Hartelijk dank Nils en mijn complimenten! Graag tot de volgende keer!
Hartelijke groeten,
Wendy
Klant van Voluum Kapsalon
|Ondanks een afspraak toch vrij lang wachten. Verder klantvriendelijk en goed.