Mijn algemene ervaring met dit autobedrijf is zeer slecht. Dit omdat mijn auto was uitgevallen 10 meter van het autobedrijf vandaan op een rotonde. Hierdoor wilde ik zo snel mogelijk mijn auto van de rotonde af hebben, maar de auto mag niet verlaten worden als hij op de weg staat. Ik zag deze garage en heb hier heen gebeld of zij mij (deze 10 meter) wilden slepen. Dit was goed en mijn auto werd naar de garage gebracht. Zonder enig overleg reden ze de auto de garage binnen, waarna ik zei: "ik laat hem hier wel even staan, dan regel ik het verder wel". Waarna de monteur zei: "ach joh, misschien is hij zo klaar en kan je weer verder rijden, we kijken er wel even naar". En voor ik het wist zat hij al onder de motorkap zonder mij iets te vragen. Het bleek de bobine te zijn. Ik wilde mijn auto hier niet laten repareren omdat ik kennissen heb die dit kunnen, dus vertelde ze dat ik mijn auto de volgende dag op zou halen. Toen ik mijn auto op wilde halen kreeg ik een rekening van 46,50 euro en deze moest ik gelijk contant betalen anders kreeg ik mijn sleutel niet terug. Deze heb ik betaald na gezegd te hebben dat ik het hier totaal niet mee eens was omdat zij mij maar 10 meter hebben gesleept en zonder vragen naar mijn auto te hebben gekeken. Toen mijn vader naar de auto keek bleek het helemaal niet de bobine te zijn maar de ontsteking, dus ze hebben er niet goed naar gekeken. Vandaag ben ik terug gegaan naar de garage om het hier over te hebben, de bedrijfsleider was heel onredelijk en begon zelfs te vloeken en te zeggen dat ik ondankbaar was en dat ik zeker mijn geld niet terug krijg. Ik vind dat je als bedrijfsleider naar oplossingen moet kijken samen met de klant en zeker niet zo klantonvriendelijk moet zijn. Ik weet hoe je moet reageren op klanten als bedrijfsleider zijnde en ik vind dit een hele slechte handeling en dit is zeker iets wat gezegd moet worden.
1 Review Plaats review
Klant van Garage Speerstra Workum B.V.
|Mijn algemene ervaring met dit autobedrijf is zeer slecht. Dit omdat mijn auto was uitgevallen 10 meter van het autobedrijf vandaan op een rotonde. Hierdoor wilde ik zo snel mogelijk mijn auto van de rotonde af hebben, maar de auto mag niet verlaten worden als hij op de weg staat. Ik zag deze garage en heb hier heen gebeld of zij mij (deze 10 meter) wilden slepen. Dit was goed en mijn auto werd naar de garage gebracht. Zonder enig overleg reden ze de auto de garage binnen, waarna ik zei: "ik laat hem hier wel even staan, dan regel ik het verder wel". Waarna de monteur zei: "ach joh, misschien is hij zo klaar en kan je weer verder rijden, we kijken er wel even naar". En voor ik het wist zat hij al onder de motorkap zonder mij iets te vragen. Het bleek de bobine te zijn. Ik wilde mijn auto hier niet laten repareren omdat ik kennissen heb die dit kunnen, dus vertelde ze dat ik mijn auto de volgende dag op zou halen. Toen ik mijn auto op wilde halen kreeg ik een rekening van 46,50 euro en deze moest ik gelijk contant betalen anders kreeg ik mijn sleutel niet terug. Deze heb ik betaald na gezegd te hebben dat ik het hier totaal niet mee eens was omdat zij mij maar 10 meter hebben gesleept en zonder vragen naar mijn auto te hebben gekeken. Toen mijn vader naar de auto keek bleek het helemaal niet de bobine te zijn maar de ontsteking, dus ze hebben er niet goed naar gekeken. Vandaag ben ik terug gegaan naar de garage om het hier over te hebben, de bedrijfsleider was heel onredelijk en begon zelfs te vloeken en te zeggen dat ik ondankbaar was en dat ik zeker mijn geld niet terug krijg. Ik vind dat je als bedrijfsleider naar oplossingen moet kijken samen met de klant en zeker niet zo klantonvriendelijk moet zijn. Ik weet hoe je moet reageren op klanten als bedrijfsleider zijnde en ik vind dit een hele slechte handeling en dit is zeker iets wat gezegd moet worden.