Voorheen alles beter. Toen Eric nog aan de bali zat en de hr van de Bogaard er was.
6 dec had ik om 16.20 uur een vraag. Geen afspraak.De afvoer van vocht, goot onder de kap zat verstopt. ( raam drijfnat.)
De monteur zag geen mogelijkheid om dat te verhelpen.
Dat kon pas de 3de week in januari.ik was niet blij , mede door operatie 5 jan en ik erna 6 weken niet mocht rijden.bali medewerker ,wie was dat op 6 december?
Die auto kon daar dan staan. Wie brengt me dan naar huis ?
Kon ik niemand vragen om me op te halen? Ik vraag dat niet als het zo simpel is . (Alleenstaand zonder kinderen.)Weer was ik niet blij bij zo'n vraag. Toen was mijn toon niet meer goed.
Gezegd dat ik andere service gewend was van hen.
Is de bali medewerker geschikt, of te onverschillig op het einde van de dag?
Gezegd dan ik hem niet meer hoefde te zien.
Jammer van die goeie garage!!!
Succes !!
( Leeftijd bijna 80 jr )
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Robbert Vos
|
Januari 2018 occasion gekocht. Een autobedrijf waar je de betrokkenheid ervaart van de medewerkers. Berichten via app en telefoon worden altijd beantwoord en ook nog doorgegeven aan de juiste persoon. Vervolgens wordt er ook tijdig op gereageerd. De duidelijkheid omtrent afspraken en inruil is erg prettig. Verkoper Jan van Boekel valt op door enthousiasme, positieve gedrevenheid, en wil om tot oplossingen te komen zonder drammerig te zijn!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ontevreden
|
Bracht auto voor beurt en APK er moest een aandrijfashoes vervangen worden. Reed daar weg auto trok enorm naar rechts en eenmaal op snelweg zonder tegen sturen na 150mtr helemaal op vluchtstrook dus volgende dag terug auto heeft 45 minut
en in (werkplaats) gestaan daarna werd er door receptionist verteld dat monteur had proef gereden maar niks merkte. Maar hij had wel stuur rechtgezet ( deze stond na reparatie ook scheef). Daarna uiteraard nooit meer daar geweest .toen ik auto daar kocht is er nieuwe distributie gemonteerd enkele jaren later was deze weer aan vervanging toe deze laten vervangen bij kundige universele garage. Bij reparatie bleek dat ze daar in gassel de krukaspoelie verkeerd om hadden gemonteerd.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Thoonen B.V.
|
Het is uitermate klantonvriendelijk wanneer mijn vrouw, zoontje en ik op het afgesproken tijdstip in het autobedrijf komen om onze nieuwe auto op te halen en we moeten vervolgens ca. 45 minuten wachten voordat ook maar iemand aandacht aan ons geeft. Een drankje hebben we op deze warme dag maar zelf geregeld. Bovendien bleek de auto nog niet gereed te zijn!
Nadat dan uiteindelijk de verkoper met ons de zaken wilde afhandelen werden we midden in de showroom aan een tafeltje gezet om al het papierwerk te regelen. Een uiterst ongemakkelijke situatie omdat er andere klanten om ons heen liepen. Een van die klanten kreeg zowaar de aandacht van onze verkoper terwijl hij nog niet klaar was met ons. De auto was niet uitgelijnd conform afspraak.
Eenmaal op de terugweg hadden wij geen van allen een goed gevoel bij dit autobedrijf. Wel bij de auto, want die heeft zich uiteindelijk zelf verkocht, niet autobedrijf Thoonen.
5 Reviews Plaats review
Anneke Vestjens
|Voorheen alles beter. Toen Eric nog aan de bali zat en de hr van de Bogaard er was.
6 dec had ik om 16.20 uur een vraag. Geen afspraak.De afvoer van vocht, goot onder de kap zat verstopt. ( raam drijfnat.)
De monteur zag geen mogelijkheid om dat te verhelpen.
Dat kon pas de 3de week in januari.ik was niet blij , mede door operatie 5 jan en ik erna 6 weken niet mocht rijden.bali medewerker ,wie was dat op 6 december?
Die auto kon daar dan staan. Wie brengt me dan naar huis ?
Kon ik niemand vragen om me op te halen? Ik vraag dat niet als het zo simpel is . (Alleenstaand zonder kinderen.)Weer was ik niet blij bij zo'n vraag. Toen was mijn toon niet meer goed.
Gezegd dat ik andere service gewend was van hen.
Is de bali medewerker geschikt, of te onverschillig op het einde van de dag?
Gezegd dan ik hem niet meer hoefde te zien.
Jammer van die goeie garage!!!
Succes !!
( Leeftijd bijna 80 jr )
Robbert Vos
|Januari 2018 occasion gekocht. Een autobedrijf waar je de betrokkenheid ervaart van de medewerkers. Berichten via app en telefoon worden altijd beantwoord en ook nog doorgegeven aan de juiste persoon. Vervolgens wordt er ook tijdig op gereageerd. De duidelijkheid omtrent afspraken en inruil is erg prettig. Verkoper Jan van Boekel valt op door enthousiasme, positieve gedrevenheid, en wil om tot oplossingen te komen zonder drammerig te zijn!
Ontevreden
|Bracht auto voor beurt en APK er moest een aandrijfashoes vervangen worden. Reed daar weg auto trok enorm naar rechts en eenmaal op snelweg zonder tegen sturen na 150mtr helemaal op vluchtstrook dus volgende dag terug auto heeft 45 minut
en in (werkplaats) gestaan daarna werd er door receptionist verteld dat monteur had proef gereden maar niks merkte. Maar hij had wel stuur rechtgezet ( deze stond na reparatie ook scheef). Daarna uiteraard nooit meer daar geweest .toen ik auto daar kocht is er nieuwe distributie gemonteerd enkele jaren later was deze weer aan vervanging toe deze laten vervangen bij kundige universele garage. Bij reparatie bleek dat ze daar in gassel de krukaspoelie verkeerd om hadden gemonteerd.
Klant van Autobedrijf Thoonen B.V.
|Het is uitermate klantonvriendelijk wanneer mijn vrouw, zoontje en ik op het afgesproken tijdstip in het autobedrijf komen om onze nieuwe auto op te halen en we moeten vervolgens ca. 45 minuten wachten voordat ook maar iemand aandacht aan ons geeft. Een drankje hebben we op deze warme dag maar zelf geregeld. Bovendien bleek de auto nog niet gereed te zijn!
Nadat dan uiteindelijk de verkoper met ons de zaken wilde afhandelen werden we midden in de showroom aan een tafeltje gezet om al het papierwerk te regelen. Een uiterst ongemakkelijke situatie omdat er andere klanten om ons heen liepen. Een van die klanten kreeg zowaar de aandacht van onze verkoper terwijl hij nog niet klaar was met ons. De auto was niet uitgelijnd conform afspraak.
Eenmaal op de terugweg hadden wij geen van allen een goed gevoel bij dit autobedrijf. Wel bij de auto, want die heeft zich uiteindelijk zelf verkocht, niet autobedrijf Thoonen.