Zeer slechte ervaring met personeelslid Vodafone Hilversum. Ik heb daar een Iphone 13pro max besteld. Werknemer was meer bezig met de dingen die om hem heen gebeurde dan met mij. Tijdens de bestelling heeft hij me niet gewezen dat ik hiervoor ook een andere stekker om op te laden nodig had die bij de meegeleverde kabel past. Dus moest terug om deze te kopen. Verder heeft hij niet voor bescherming van de telefoon over een hoes gesproken ( slechte verkoper). Maar nu het ergste … ik vroeg hem of ik bij aflevering met een creditcard kon betalen. Dit ivm de verzekering die je dan hebt tegen verlies, diefstal enz. Hij vertelde dat je met creditcard kon betalen. Hij bood met wel een verzekering aan voor ruim €19 per maand. Ik vertelde toen dat door de credit card dit ook verzekerd was voor een halfjaar. Ik kreeg op de ochtend van levering dat ik alleen met mijn eigen rekeningnummer kon betalen. Dus geen creditcard. Weg verzekering voor een halfjaar. Ook nog even zorgen dat er genoeg op mijn rekening stond. Nu dus een halfjaar gratis verzekering door mijn neus geboord. Echt een zeer slechte zaak !!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Vodafone
|
Ben recent meerdere keren bij deze winkel geweest en door meerdere medewerkers geholpen. Allemaal nemen ze de tijd en geven goed advies en hulp.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Vodafone
|
Ik ben tevreden over de manier van uitleg hulpvaardigheid en de tijd die genomen wordt voor de klanten
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Vodafone
|
Deskundig, vriendelijk, weten veel te vertellen. Service met een smile.
9.2
0
Klant van Vodafone
|
Prima hoor! Alleen moesten we wel erg lang wachten. Verder uitstekend geholpen en geadviseerd.
16 Reviews Plaats review
Dick Overdijk
|Zeer slechte ervaring met personeelslid Vodafone Hilversum. Ik heb daar een Iphone 13pro max besteld. Werknemer was meer bezig met de dingen die om hem heen gebeurde dan met mij. Tijdens de bestelling heeft hij me niet gewezen dat ik hiervoor ook een andere stekker om op te laden nodig had die bij de meegeleverde kabel past. Dus moest terug om deze te kopen. Verder heeft hij niet voor bescherming van de telefoon over een hoes gesproken ( slechte verkoper). Maar nu het ergste … ik vroeg hem of ik bij aflevering met een creditcard kon betalen. Dit ivm de verzekering die je dan hebt tegen verlies, diefstal enz. Hij vertelde dat je met creditcard kon betalen. Hij bood met wel een verzekering aan voor ruim €19 per maand. Ik vertelde toen dat door de credit card dit ook verzekerd was voor een halfjaar. Ik kreeg op de ochtend van levering dat ik alleen met mijn eigen rekeningnummer kon betalen. Dus geen creditcard. Weg verzekering voor een halfjaar. Ook nog even zorgen dat er genoeg op mijn rekening stond. Nu dus een halfjaar gratis verzekering door mijn neus geboord. Echt een zeer slechte zaak !!
Klant van Vodafone
|Ben recent meerdere keren bij deze winkel geweest en door meerdere medewerkers geholpen. Allemaal nemen ze de tijd en geven goed advies en hulp.
Klant van Vodafone
|Ik ben tevreden over de manier van uitleg hulpvaardigheid en de tijd die genomen wordt voor de klanten
Klant van Vodafone
|Deskundig, vriendelijk, weten veel te vertellen. Service met een smile.
Klant van Vodafone
|Prima hoor! Alleen moesten we wel erg lang wachten. Verder uitstekend geholpen en geadviseerd.