Vodafone is eigenlijk de enige provider die ik ooit heb gehad en waar ik eigenlijk graag bij zou willen blijven. Tot nu toe. Want door de huidige 'acties' (die er alleen maar voor zorgen dat je minder krijgt, voor meer geld) en zowel het online als offline personeel mij foutieve informatie heeft gegeven omtrent het overzetten van Vodafone abonnement naar Vodafone prepaid (wat mij bijna 70 euro extra heeft gekost) ben ik er een beetje klaar mee geraakt. Ik heb het idee dat ze er alleen maar voor hun eigen centen zitten en het ze niet interesseert wie hun klanten zijn.
4.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Vodafone
|
De eerste die met deze belachelijke prijzen is gekomen. Heb je geen Vodafone abonnement dan gaan de medewerkers je niet op een professionele manier helpen en worden ze erg klantonvriendelijk. Ze hebben een instelling van waarom zouden ze je helpen, je bent toch geen klant van Vodafone. Heb dit bij meerdere vestigingen gemerkt.
3.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
JgcJonker
|
ongemotiveerd personeel, je moet zelf maar op de kaartjes kijken wat de prijzen en eigenschappen van de telefoons zijn. Als je abonnement nog even loopt willen ze helemaal geen info geven, dan kom je over een maand maar terug. met andere woorden: ga naar de Mediamarkt, daar helpen ze je wel goed!
3 Reviews Plaats review
Klant van Vodafone
|Vodafone is eigenlijk de enige provider die ik ooit heb gehad en waar ik eigenlijk graag bij zou willen blijven. Tot nu toe. Want door de huidige 'acties' (die er alleen maar voor zorgen dat je minder krijgt, voor meer geld) en zowel het online als offline personeel mij foutieve informatie heeft gegeven omtrent het overzetten van Vodafone abonnement naar Vodafone prepaid (wat mij bijna 70 euro extra heeft gekost) ben ik er een beetje klaar mee geraakt. Ik heb het idee dat ze er alleen maar voor hun eigen centen zitten en het ze niet interesseert wie hun klanten zijn.
Klant van Vodafone
|De eerste die met deze belachelijke prijzen is gekomen. Heb je geen Vodafone abonnement dan gaan de medewerkers je niet op een professionele manier helpen en worden ze erg klantonvriendelijk. Ze hebben een instelling van waarom zouden ze je helpen, je bent toch geen klant van Vodafone. Heb dit bij meerdere vestigingen gemerkt.
JgcJonker
|ongemotiveerd personeel, je moet zelf maar op de kaartjes kijken wat de prijzen en eigenschappen van de telefoons zijn. Als je abonnement nog even loopt willen ze helemaal geen info geven, dan kom je over een maand maar terug. met andere woorden: ga naar de Mediamarkt, daar helpen ze je wel goed!