Begin dec. '24 een auto gekocht bij deze garage, de verkoper was op dat moment een hele aardige man en alles was mogelijk, proefrit gemaakt en een aantal punten kwamen naar voren zoals het normaal is eigenlijk een auto kan niet altijd helemaal perfect zijn.
De garage zelf vinden wij een fleut garage, de monteur gaat zonder dat er maar iets gebeurd helemaal uit z'n pan plaat tegen je om zijn gelijk te kunnen halen en dat aan de telefoon en in de showroom, maakt afspraken, komt deze niet na.
Er wordt gerookt in de auto. Er wordt meer dan noodzakelijk met de auto gereden.
Er zijn beschadigingen op de auto aangetroffen die er voor dat de auto afgeleverd is niet op zaten.
Er worden beloftes gemaakt maar niet nagekomen.
Al met al auto zo’n 5 weken kwijt geweest om 2 dingen op te lossen.
En als het te warm onder hun voeten wordt dan kopen ze de auto wel terug.
Wij kopen hier geen auto meer.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anne-Marie Vermeulen
|
Ik heb 5 mnd geleden een citroen c1 gekocht, ik kreeg 3 mnd garantie erop , maar nu ging mijn lampje van olie branden en stop stop stop lampje, anwb gebeld!!! Probleem : natgeworden distributieriem ,u kunt mag niet meer rijden word een dure grap voor u !!! Maar gebeld met deze garage en ze kwamen mijn auto ophalen(117 km) en hebben hem gerepareerd en we hebben kosten gedeeld!!!super oplossing!!!!!vriendelijke mensen
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marcel
|
Er sprake van pure oplichting bij dit bedrijf. Zeker moet opgepast worden voor de monteur die mij een auto heeft verkocht met veel gebreken die bij een koper niet bekend kunnen zijn(en bij een proefrit niet ontdekt zullen worden), maar bij de verkoper wel bekend zijn. Puur bedrog dus. Naast alle gebreken bleek de auto ook levensgevaarlijk. Ik stond opeens stil midden op de snelweg een week na de aankoop. Breng het leven van jezelf en anderen niet in gevaar. Koop niet bij de Toekomst,
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rita
|
Op 15 maart heb ik een afspraak gemaakt met Tim om de koplampen te vervangen. Eenmaal aangekomen heb ik meer dan een 1,5 uur moeten wachten om geholpen te worden. Ik begrijp dat afspraken kunnen uitlopen, maar de klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken! Ik heb gezegd dat Tim mij voor de afspraak had kunnen bellen dat de wachttijd meer dan 1,5 uur zal duren. Dan was ik ergens anders gereden. Dan krijg ik een weerwoord van de werknemers en raken we in een discussie. Totaal geen begrip! Daarnaast vind ik het logischer dat je maximaal een x aantal klanten aanneemt op een dag als je weet dat je (langdurige) afspraken hebt staan. Maar dat is mijn mening en dat houd ik voor gezien. En over afspraken gesproken; mijn afspraak stond niet eens in hun agenda! Dat terwijl ik vorige week duidelijk heb aangegeven dat ik zou komen.
Kortom; geen klantvriendelijkheid hier, geen begrip en zeker geen aanrader. Zal ik ook niet meer komen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jolanda
|
8 september een fiat 500 gekocht bij dit bedrijf de verkoper was erg vriendelijk en meegaand alles kon!!!
Wat er aan was werd gemaakt we moesten hun wel even de tijd geven, eind volgende week zou de auto klaar zijn en zouden wij gebeld worden.
15 september nog niks gehoord dus even bellen, krijgen we te horen dat de spuiterij op vakantie was, zonder ons dit te laten weten, maar goed weer een week wachten na die week weer niks gehoord moesten zelf weer bellen, toen stond de auto weer bij de keuring maar maandag zou hij klaar zijn, maandag gebeld was de auto afgekeurd op een klein ding dus dinsdag was hij vast en zeker klaar 13.00 uur konden we hem ophalen maar dinsdag rond 1100 uur krijg ik een telefoontje dat ze de koop ongedaan maken want ze konden de auto niet leveren zoals afgesproken.....zo slecht dit!!!
Heel slecht bedrijf die klanten alleen maar aan het lijntje houdt.
17 Reviews Plaats review
Eric
|Begin dec. '24 een auto gekocht bij deze garage, de verkoper was op dat moment een hele aardige man en alles was mogelijk, proefrit gemaakt en een aantal punten kwamen naar voren zoals het normaal is eigenlijk een auto kan niet altijd helemaal perfect zijn.
De garage zelf vinden wij een fleut garage, de monteur gaat zonder dat er maar iets gebeurd helemaal uit z'n pan plaat tegen je om zijn gelijk te kunnen halen en dat aan de telefoon en in de showroom, maakt afspraken, komt deze niet na.
Er wordt gerookt in de auto. Er wordt meer dan noodzakelijk met de auto gereden.
Er zijn beschadigingen op de auto aangetroffen die er voor dat de auto afgeleverd is niet op zaten.
Er worden beloftes gemaakt maar niet nagekomen.
Al met al auto zo’n 5 weken kwijt geweest om 2 dingen op te lossen.
En als het te warm onder hun voeten wordt dan kopen ze de auto wel terug.
Wij kopen hier geen auto meer.
Anne-Marie Vermeulen
|Ik heb 5 mnd geleden een citroen c1 gekocht, ik kreeg 3 mnd garantie erop , maar nu ging mijn lampje van olie branden en stop stop stop lampje, anwb gebeld!!! Probleem : natgeworden distributieriem ,u kunt mag niet meer rijden word een dure grap voor u !!! Maar gebeld met deze garage en ze kwamen mijn auto ophalen(117 km) en hebben hem gerepareerd en we hebben kosten gedeeld!!!super oplossing!!!!!vriendelijke mensen
Marcel
|Er sprake van pure oplichting bij dit bedrijf. Zeker moet opgepast worden voor de monteur die mij een auto heeft verkocht met veel gebreken die bij een koper niet bekend kunnen zijn(en bij een proefrit niet ontdekt zullen worden), maar bij de verkoper wel bekend zijn. Puur bedrog dus. Naast alle gebreken bleek de auto ook levensgevaarlijk. Ik stond opeens stil midden op de snelweg een week na de aankoop. Breng het leven van jezelf en anderen niet in gevaar. Koop niet bij de Toekomst,
Rita
|Op 15 maart heb ik een afspraak gemaakt met Tim om de koplampen te vervangen. Eenmaal aangekomen heb ik meer dan een 1,5 uur moeten wachten om geholpen te worden. Ik begrijp dat afspraken kunnen uitlopen, maar de klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken! Ik heb gezegd dat Tim mij voor de afspraak had kunnen bellen dat de wachttijd meer dan 1,5 uur zal duren. Dan was ik ergens anders gereden. Dan krijg ik een weerwoord van de werknemers en raken we in een discussie. Totaal geen begrip! Daarnaast vind ik het logischer dat je maximaal een x aantal klanten aanneemt op een dag als je weet dat je (langdurige) afspraken hebt staan. Maar dat is mijn mening en dat houd ik voor gezien. En over afspraken gesproken; mijn afspraak stond niet eens in hun agenda! Dat terwijl ik vorige week duidelijk heb aangegeven dat ik zou komen.
Kortom; geen klantvriendelijkheid hier, geen begrip en zeker geen aanrader. Zal ik ook niet meer komen.
Jolanda
|8 september een fiat 500 gekocht bij dit bedrijf de verkoper was erg vriendelijk en meegaand alles kon!!!
Wat er aan was werd gemaakt we moesten hun wel even de tijd geven, eind volgende week zou de auto klaar zijn en zouden wij gebeld worden.
15 september nog niks gehoord dus even bellen, krijgen we te horen dat de spuiterij op vakantie was, zonder ons dit te laten weten, maar goed weer een week wachten na die week weer niks gehoord moesten zelf weer bellen, toen stond de auto weer bij de keuring maar maandag zou hij klaar zijn, maandag gebeld was de auto afgekeurd op een klein ding dus dinsdag was hij vast en zeker klaar 13.00 uur konden we hem ophalen maar dinsdag rond 1100 uur krijg ik een telefoontje dat ze de koop ongedaan maken want ze konden de auto niet leveren zoals afgesproken.....zo slecht dit!!!
Heel slecht bedrijf die klanten alleen maar aan het lijntje houdt.