Bankzaken Balie medewerker had weinig tijd en kon vraag niet beantwoorden. Verder niemand beschikbaar ondanks dat er diverse medewerkers aanwezig waren. De dienstverlening lijkt veel op die van de NS erg afstandelijk en niemand weet wat of geeft informatie erg jammer.
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
hulpvaardig personeel ABN/AMRO is klantvriendelijk maar helaas wordt van hogerhand hun hulpvaardigheid gekort, moest van de weke met een invalide naar de bank die een bedrag kas op wou nemen, zijn pasje staat dat hoge bedrag niet toe, en de bank kan dan geen kas uitbetalen (werd er gezegd) gelukkig was er een medewerkster die ene oplossing voor ons zocht.
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
Niet of nauwelijks een menselijk contact erg zakelijk Producten zijn in orde, alleen is het moeilijk om in contact te komen met de juiste persoon
3 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|Bankzaken
Balie medewerker had weinig tijd en kon vraag niet beantwoorden. Verder niemand beschikbaar ondanks dat er diverse medewerkers aanwezig waren. De dienstverlening lijkt veel op die van de NS erg afstandelijk en niemand weet wat of geeft informatie erg jammer.
Trendbox Panel
|hulpvaardig personeel
ABN/AMRO is klantvriendelijk maar helaas wordt van hogerhand hun hulpvaardigheid gekort, moest van de weke met een invalide naar de bank die een bedrag kas op wou nemen, zijn pasje staat dat hoge bedrag niet toe, en de bank kan dan geen kas uitbetalen (werd er gezegd) gelukkig was er een medewerkster die ene oplossing voor ons zocht.
Trendbox Panel
|Niet of nauwelijks een menselijk contact erg zakelijk
Producten zijn in orde, alleen is het moeilijk om in contact te komen met de juiste persoon