Helaas steeds commercieler wordend bedrijf, dat niet schroomt om online onjuiste info te toveren, vooral bij online bestellingen. Punten op een rij:
1. Klantenservice telefoonnummer staat vermeld als Gratis. Is niet zo. Buiten je belbundel moeten bellen navraag pakket is niet leuk.
2, Bij eindbetaling online worden de punten die je ontvang niet meer opgeteld. U heeft 0 punten, staat er dan bij een bestelling van bijna 90 euro. Achter de schermen wordt er aan gewerkt....al een tijdje.
3. Als gast verdergaan ipv account gaf opeens geen PostNL link meer naar de klant. 2 dagen rond het huis hangen voor het pakket (dat weer terug moest en maar bidden dat de buren het niet aannamen).Je moest steeds naar klantenservice Vitaminstore online bellen hoe of het zat met het pakketje. Toen postnl ook nog een postsorteerde het pakket liet bezorgen uit gebrek aan echt personeel, wilde deze het pakket niet mee terug nemen zoals was afgesproken. Zette het gewoon op de grond en liep weg. Niet zuivere samenwerking Vitamin en PostNL.
4. Verzoek om uitschrijving van Trust Pilot beoordelngs mails van hen leidde tot niets. Blokkeren hielp niet, uitschrijven hielp niet. Gewoon ondanks al het gebel en gemail naar hun emailadres, lekker blijven doordrammen met een geautomatiseerd systeem.
Kortom: De Vitaminstore online is echt minder klantvriendelijk geworden. En dat gejok over gratis telefoonnummer spant de kroon. Men zou er inmiddels iets aan doen. Zou mij benieuwen. Er is geen enkele tegemoetkoming in kosten telefoontjes. Of een spontaan gebaar. Je moet een hoop energie steken in Vitaminstore online, om de gewone behandeling te krijgen waar je als online klant gewoon recht ophebt via de wet.
Jammer. Want bij hen bestellen doe ik echt nooit meer na een paar jaar gekloot van dit kaliber!
1 Review Plaats review
Jopie
|Helaas steeds commercieler wordend bedrijf, dat niet schroomt om online onjuiste info te toveren, vooral bij online bestellingen. Punten op een rij:
1. Klantenservice telefoonnummer staat vermeld als Gratis. Is niet zo. Buiten je belbundel moeten bellen navraag pakket is niet leuk.
2, Bij eindbetaling online worden de punten die je ontvang niet meer opgeteld. U heeft 0 punten, staat er dan bij een bestelling van bijna 90 euro. Achter de schermen wordt er aan gewerkt....al een tijdje.
3. Als gast verdergaan ipv account gaf opeens geen PostNL link meer naar de klant. 2 dagen rond het huis hangen voor het pakket (dat weer terug moest en maar bidden dat de buren het niet aannamen).Je moest steeds naar klantenservice Vitaminstore online bellen hoe of het zat met het pakketje. Toen postnl ook nog een postsorteerde het pakket liet bezorgen uit gebrek aan echt personeel, wilde deze het pakket niet mee terug nemen zoals was afgesproken. Zette het gewoon op de grond en liep weg. Niet zuivere samenwerking Vitamin en PostNL.
4. Verzoek om uitschrijving van Trust Pilot beoordelngs mails van hen leidde tot niets. Blokkeren hielp niet, uitschrijven hielp niet. Gewoon ondanks al het gebel en gemail naar hun emailadres, lekker blijven doordrammen met een geautomatiseerd systeem.
Kortom: De Vitaminstore online is echt minder klantvriendelijk geworden. En dat gejok over gratis telefoonnummer spant de kroon. Men zou er inmiddels iets aan doen. Zou mij benieuwen. Er is geen enkele tegemoetkoming in kosten telefoontjes. Of een spontaan gebaar. Je moet een hoop energie steken in Vitaminstore online, om de gewone behandeling te krijgen waar je als online klant gewoon recht ophebt via de wet.
Jammer. Want bij hen bestellen doe ik echt nooit meer na een paar jaar gekloot van dit kaliber!