NOOIT MEER!!!! Wat een *** bedrijf. Alleen maar discussie gehad. Offerte op laten maken en door hun werd gezegd dat deze altijd aangepast kon worden wanneer dat nodig zou zijn. Dat is dus niet het geval. Wij voelen ons ontzettend besodemieterd door hun en zitten nu met producten met een verkeerde maten die we niet mogen ruilen. Ga aub je spullen bij een ander halen!!!!
*** verwijderd door de redactie
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Helmy Aarts
|
NOOIT MEER !!!!!!!!!!!Op advies van verwijst Deurne hebben wij in ons hele huis tegels laten leggen.
Onze vraag was : tegels die niet glad zijn, die gemakkelijk in onderhoud zijn en waar je niet alles op ziet. De tegels zijn een ramp...je ziet er alles op, zijn spekglad en niet schoon te krijgen. Aangezien diegene die ons dit heeft geadviseerd er niet meer werkt,wordt er niets met de klacht gedaan, zo werd ons door Verwijst verteld. Dit was dus onze grootste en duurste miskoop ooit. !!!! Wij zouden dit bedrijf dus nooit aanraden !!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
van dinther
|
nooit meer!!!. Wij hebben ook een totale badkamer besteld en ook laten zetten door hun zogenaamde vakmensen. Wij hadden al een mooie badkamer maar vanwege een lekkage die meer niet opgelost leek te kunnen worden alles eruit laten halen en nieuwe spullen erin. Opnieuw alles betegeld enz. We wilden graag de whirlpool die we hadden houden. Dat kon volgende de vakmensen niet omdat dat juist lekkage gevoelig zou zijn. ok op hun advies de whirlpool eruit en een simpel bad terug laten plaatsen. Het werd een grote puinhoop. voegen vielen tussen de tegels uit. warme en koud water zat verkeerd aangesloten. Mijn vloerbedekking op de overloop vernield. tot overmaat van ramp begon het regen in keuken, douchebak lekt als een zeef. Service 0 wij hadden te snel betaald en lieten ons met alle ellende zitten. Pluspunten: geen. Minpunten: slechte service,
slecht advies.
2.0
Bart Janssen
|
Zorg ervoor dat je duidelijke afspraken maakt. Ik heb dus helaas wat minder goede ervaring met Verwijst uit Uden. Ik heb hier dus enige tijd geleden mijn badkamer besteld. Ik heb heel netjes een tekening meegenomen met de afmetingen van mijn badkamer. Gesprek was gezellig en goed en we hebben een mooie tekening gemaakt.
Toen kwamen we bij de prijs. Na wat gereken en interessant doen kwam men terug met een totaal prijs. Voor deze prijs zou ik de hele badkamer en toilet geënstalleerd krijgen en hoefde ik nergens meer naar om te kijken. Wij natuurlijk hartstikke blij.
Terwijl de tegelzetter bezig was met installatie kwam hij op het einde van de rit tot de conclusie dat er wat tegels te kort kwamen. Het ging hier om twee a drie pakken tegels. Deze heeft hij opgehaald bij Verwijst en heeft de badkamer afgerond. We hebben nu een mooie badkamer waar we opzich tevreden mee zijn.
Maar nu komt het. Na een aantal weken een telefoontje van Verwijst: 'Ja, we hebben hier nog een openstaande order staan van een aantal extra tegels voor de badkamer. Deze wil ik graag in rekening brengen.'
Iets waar ik dus met mijn spreekwoordelijke pet niet bij kan! Ik heb toch een badkamer gekocht waar alles op en aan zat? We hebben toch 1 prijs besproken waarvoor ik een totale badkamer kreeg? Dat er te weinig tegels zijn besteld is toch niet mijn fout? Moet ik nou achteraf meer gaan betalen, omdat jullie een rekenfout maken?
In totaal ging het hier om een bedrag van 93 euro. Ik neem aan dat ze wel wat meer winst dan 93 euro hebben gepakt voor mijn badkamer. Helaas is het me niet gelukt om de baas te spreken te krijgen en moest ik het met de medewerkers regelen. Vooral de woorden: 'Tja af en toe hebben we klanten die hier een punt van maken, maar daar geven we niet zo veel om' vind ik zeer merkwaardig. En nu zeggen ze nog eens dat ik geen service krijg zolang ik de 93 euro niet betaal. Ik heb toch gewoon garantie op mijn bad???
Het was in het begin leuk en de mannen die mijn badkamer hebben geënstalleerd zijn echte vakmannen, maar als je goede service wil, dan zou ik opzoek gaan naar een partij die respect heeft voor zijn klanten. Pluspunten: vakmensen die je badkamer installeren. Minpunten: geen respect voor de klant.
4.0
Rene Rothuizen
|
Een echte aanrader !!. Vanaf binnenkomst kon het eigenlijk al niet meer fout.
We werden uiterst vriendelijk aangesproken kregen een kopje cappuccino
(erg lekker trouwens :-)
Ondertussen konden we samen in alle rust even een rondje maken door hun showroom die er erg netjes en overzichtelijk uitzag
Daarna zijn we aan tafel geschoven bij Michel hebben eerst gezellig effe een praatje gemaakt over het nieuwe huis en vakantie
We hadden voor de badkamer zelf al een idee over de indeling maar hebben michel toch zijn gang laten gaan met het 3D programma .
In een goede 10 minuten had hij een ontwerp gemaakt nou werkelijk prachtig daar waren we zelf never nooit opgekomen. prachtige douche met een grote glasplaat in de midden en op de 2 muurtjes ernaast 2 losse meubeltjes erg sjiek en praktisch.
Toen hebben we met zijn drieen alle spullen uitgezocht en dit alles op een heel ongedwongen manier met een juiste dosis advies
Uiteindelijk hebben we de badkamer gekocht en zijn er nu hartstikke trots op
Bovendien hadden we toen de badkamer klaar was een lekkend kraantje op de wastafel ik melde dit en kon hetzelfde uur gewoon een nieuwe komen halen
Dus kortom een topbedrijf voor mensen die een mooie badkamer willen kopen op een gemoedelijke maar zeer proffesionele manier!
TOPBEDRIJF !!! Ga zo door en tot de volgende badkamer. Pluspunten: Te veel. Minpunten: Veel Keuze (maar goed te weinig is ook niet goed).
5 Reviews Plaats review
Janneke van Wees
|NOOIT MEER!!!! Wat een *** bedrijf. Alleen maar discussie gehad. Offerte op laten maken en door hun werd gezegd dat deze altijd aangepast kon worden wanneer dat nodig zou zijn. Dat is dus niet het geval. Wij voelen ons ontzettend besodemieterd door hun en zitten nu met producten met een verkeerde maten die we niet mogen ruilen. Ga aub je spullen bij een ander halen!!!!
*** verwijderd door de redactie
Helmy Aarts
|NOOIT MEER !!!!!!!!!!!Op advies van verwijst Deurne hebben wij in ons hele huis tegels laten leggen.
Onze vraag was : tegels die niet glad zijn, die gemakkelijk in onderhoud zijn en waar je niet alles op ziet. De tegels zijn een ramp...je ziet er alles op, zijn spekglad en niet schoon te krijgen. Aangezien diegene die ons dit heeft geadviseerd er niet meer werkt,wordt er niets met de klacht gedaan, zo werd ons door Verwijst verteld. Dit was dus onze grootste en duurste miskoop ooit. !!!! Wij zouden dit bedrijf dus nooit aanraden !!
van dinther
|nooit meer!!!. Wij hebben ook een totale badkamer besteld en ook laten zetten door hun zogenaamde vakmensen. Wij hadden al een mooie badkamer maar vanwege een lekkage die meer niet opgelost leek te kunnen worden alles eruit laten halen en nieuwe spullen erin. Opnieuw alles betegeld enz. We wilden graag de whirlpool die we hadden houden. Dat kon volgende de vakmensen niet omdat dat juist lekkage gevoelig zou zijn. ok op hun advies de whirlpool eruit en een simpel bad terug laten plaatsen. Het werd een grote puinhoop. voegen vielen tussen de tegels uit. warme en koud water zat verkeerd aangesloten. Mijn vloerbedekking op de overloop vernield. tot overmaat van ramp begon het regen in keuken, douchebak lekt als een zeef. Service 0 wij hadden te snel betaald en lieten ons met alle ellende zitten. Pluspunten: geen. Minpunten: slechte service,
slecht advies.
Bart Janssen
|Zorg ervoor dat je duidelijke afspraken maakt. Ik heb dus helaas wat minder goede ervaring met Verwijst uit Uden. Ik heb hier dus enige tijd geleden mijn badkamer besteld. Ik heb heel netjes een tekening meegenomen met de afmetingen van mijn badkamer. Gesprek was gezellig en goed en we hebben een mooie tekening gemaakt.
Toen kwamen we bij de prijs. Na wat gereken en interessant doen kwam men terug met een totaal prijs. Voor deze prijs zou ik de hele badkamer en toilet geënstalleerd krijgen en hoefde ik nergens meer naar om te kijken. Wij natuurlijk hartstikke blij.
Terwijl de tegelzetter bezig was met installatie kwam hij op het einde van de rit tot de conclusie dat er wat tegels te kort kwamen. Het ging hier om twee a drie pakken tegels. Deze heeft hij opgehaald bij Verwijst en heeft de badkamer afgerond. We hebben nu een mooie badkamer waar we opzich tevreden mee zijn.
Maar nu komt het. Na een aantal weken een telefoontje van Verwijst: 'Ja, we hebben hier nog een openstaande order staan van een aantal extra tegels voor de badkamer. Deze wil ik graag in rekening brengen.'
Iets waar ik dus met mijn spreekwoordelijke pet niet bij kan! Ik heb toch een badkamer gekocht waar alles op en aan zat? We hebben toch 1 prijs besproken waarvoor ik een totale badkamer kreeg? Dat er te weinig tegels zijn besteld is toch niet mijn fout? Moet ik nou achteraf meer gaan betalen, omdat jullie een rekenfout maken?
In totaal ging het hier om een bedrag van 93 euro. Ik neem aan dat ze wel wat meer winst dan 93 euro hebben gepakt voor mijn badkamer. Helaas is het me niet gelukt om de baas te spreken te krijgen en moest ik het met de medewerkers regelen. Vooral de woorden: 'Tja af en toe hebben we klanten die hier een punt van maken, maar daar geven we niet zo veel om' vind ik zeer merkwaardig. En nu zeggen ze nog eens dat ik geen service krijg zolang ik de 93 euro niet betaal. Ik heb toch gewoon garantie op mijn bad???
Het was in het begin leuk en de mannen die mijn badkamer hebben geënstalleerd zijn echte vakmannen, maar als je goede service wil, dan zou ik opzoek gaan naar een partij die respect heeft voor zijn klanten. Pluspunten: vakmensen die je badkamer installeren. Minpunten: geen respect voor de klant.
Rene Rothuizen
|Een echte aanrader !!. Vanaf binnenkomst kon het eigenlijk al niet meer fout.
We werden uiterst vriendelijk aangesproken kregen een kopje cappuccino
(erg lekker trouwens :-)
Ondertussen konden we samen in alle rust even een rondje maken door hun showroom die er erg netjes en overzichtelijk uitzag
Daarna zijn we aan tafel geschoven bij Michel hebben eerst gezellig effe een praatje gemaakt over het nieuwe huis en vakantie
We hadden voor de badkamer zelf al een idee over de indeling maar hebben michel toch zijn gang laten gaan met het 3D programma .
In een goede 10 minuten had hij een ontwerp gemaakt nou werkelijk prachtig daar waren we zelf never nooit opgekomen. prachtige douche met een grote glasplaat in de midden en op de 2 muurtjes ernaast 2 losse meubeltjes erg sjiek en praktisch.
Toen hebben we met zijn drieen alle spullen uitgezocht en dit alles op een heel ongedwongen manier met een juiste dosis advies
Uiteindelijk hebben we de badkamer gekocht en zijn er nu hartstikke trots op
Bovendien hadden we toen de badkamer klaar was een lekkend kraantje op de wastafel ik melde dit en kon hetzelfde uur gewoon een nieuwe komen halen
Dus kortom een topbedrijf voor mensen die een mooie badkamer willen kopen op een gemoedelijke maar zeer proffesionele manier!
TOPBEDRIJF !!! Ga zo door en tot de volgende badkamer. Pluspunten: Te veel. Minpunten: Veel Keuze (maar goed te weinig is ook niet goed).