Kalntvriendelijkheid verkoper ver te zoeken Mijn Superb daar in onderhoud. Goede ervaringen met receptie/werkplaats. Daar kan de hoofdverkoper nog wat van leren. Gisteren langs geweest ivm lege accu op advies van wegenwacht. Geholpen door hoofdverkoper. Geen tijd gedurende 2,5 week, te druk en geen vervangend vervoer. Toen ik daarover mijn teleurstelling uitsprak en aangaf dat ik als zakelijke rijder de auto nodig had, kreeg ik het advies de accu maar iedere keer los te koppelen, om te voorkomen dat hij weer leeg stond. Aangezien de auto vorige week nog volledig onder handen was genomen en ik vroeg naar de garantie en service kreeg ik te horen dat dit niks met accuproblemen te maken had en hij het vervelend vond dat ik mijn ongenoegen uitte terwijl er andere klanten in het filiaal aanwezig waren. Ik kon maar beter vertrekken kreeg ik te horen!!!!!
Verkoper wist blijkbaar niet dat ik ook klant was! Daarnaast loopt of nu eigenlijk liep er een offertetraject bij zijn collega voor een nieuwe auto. Die kan deze helaas verscheuren.
Doorgereden naar Hamers in Voorschoten. Die had het ook druk, maar wilde er wel even naar kijken. Probleem binnen 15 minuten opgelost. Complimenten, zo kan het ook. Gelijk daar maar een offerte laten opstellen en als het een nieuwe Skoda wordt, daar dus maar bestellen.
Leuk detail, dat ook de andere mensen die in het filiaal aanwezig waren ook daar ineens opdoken. Hadden gezien hoe ik bij Versluis werd behandeld en hebben maar besloten om hun Yeti ook daar maar niet te bestellen.
Nooit meer naar Versluis, ondanks het vriendelijke overige personeel
1 Review Plaats review
rvbebber
|Kalntvriendelijkheid verkoper ver te zoeken
Mijn Superb daar in onderhoud. Goede ervaringen met receptie/werkplaats. Daar kan de hoofdverkoper nog wat van leren. Gisteren langs geweest ivm lege accu op advies van wegenwacht. Geholpen door hoofdverkoper. Geen tijd gedurende 2,5 week, te druk en geen vervangend vervoer. Toen ik daarover mijn teleurstelling uitsprak en aangaf dat ik als zakelijke rijder de auto nodig had, kreeg ik het advies de accu maar iedere keer los te koppelen, om te voorkomen dat hij weer leeg stond. Aangezien de auto vorige week nog volledig onder handen was genomen en ik vroeg naar de garantie en service kreeg ik te horen dat dit niks met accuproblemen te maken had en hij het vervelend vond dat ik mijn ongenoegen uitte terwijl er andere klanten in het filiaal aanwezig waren. Ik kon maar beter vertrekken kreeg ik te horen!!!!!
Verkoper wist blijkbaar niet dat ik ook klant was! Daarnaast loopt of nu eigenlijk liep er een offertetraject bij zijn collega voor een nieuwe auto. Die kan deze helaas verscheuren.
Doorgereden naar Hamers in Voorschoten. Die had het ook druk, maar wilde er wel even naar kijken. Probleem binnen 15 minuten opgelost. Complimenten, zo kan het ook. Gelijk daar maar een offerte laten opstellen en als het een nieuwe Skoda wordt, daar dus maar bestellen.
Leuk detail, dat ook de andere mensen die in het filiaal aanwezig waren ook daar ineens opdoken. Hadden gezien hoe ik bij Versluis werd behandeld en hebben maar besloten om hun Yeti ook daar maar niet te bestellen.
Nooit meer naar Versluis, ondanks het vriendelijke overige personeel