Ik vind het heel fijn dat ik spullen kan bestellen en dat dan ook de volgende dag in huis heb.....ik heb alleen moeite gehad met inloggen email Was wel bekend maar kreeg steeds de mededeling dat ik een miet bestaand email invoerde. Verder geen klachten en zeer tevreden
Beschrijf hier uw ervaring
Prima ervaring en snelle service
8.0
0
nadeche leijnse
|
Snelle levering goede producten
8.0
0
Astrid s Nagelstudio
|
prima service
10
0
Esmeralda van de Pol
|
Snelle service. Helemaal goed. Ga vaker bestellingen plaatsen.
Beschrijf hier uw ervaring
Helemaal top.
10
0
Gea Meems
|
Snelle keurige levering
Beschrijf hier uw ervaring
Super blij met de lamp.
908 Reviews Plaats review
van der pijl
|Ik vind het heel fijn dat ik spullen kan bestellen en dat dan ook de volgende dag in huis heb.....ik heb alleen moeite gehad met inloggen email Was wel bekend maar kreeg steeds de mededeling dat ik een miet bestaand email invoerde. Verder geen klachten en zeer tevreden
Beschrijf hier uw ervaring
Prima ervaring en snelle service
nadeche leijnse
|Snelle levering goede producten
Astrid s Nagelstudio
|prima service
Esmeralda van de Pol
|Snelle service. Helemaal goed. Ga vaker bestellingen plaatsen.
Beschrijf hier uw ervaring
Helemaal top.
Gea Meems
|Snelle keurige levering
Beschrijf hier uw ervaring
Super blij met de lamp.