Klik hier om je antwoord te annuleren.
9 maart 2015
Producten zijn prima. Beschrijf hier uw ervaring Super snelle levering en netjes verpakt.zeker een aanrader
Goed bedrijf Beschrijf hier uw ervaring Goede en snelle levering producten doen hun werk. Nadeel is dat sommige gel potjes een beetje lekken.
Goede en mooie producten snelle levering ik ben zeer tevreden
Super snelle levering. Producten zijn ook goed. Beschrijf hier uw ervaring Prima
Goede producten en na bestellen snel binnen. Beschrijf hier uw ervaring Goede ervaring erg tevreden.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
908 Reviews Plaats review
laura raafs
|Producten zijn prima.
Beschrijf hier uw ervaring
Super snelle levering en netjes verpakt.zeker een aanrader
ip
|Goed bedrijf
Beschrijf hier uw ervaring
Goede en snelle levering producten doen hun werk. Nadeel is dat sommige gel potjes een beetje lekken.
Marja hoogerland
|Goede en mooie producten snelle levering ik ben zeer tevreden
Bianca de Langen
|Super snelle levering. Producten zijn ook goed.
Beschrijf hier uw ervaring
Prima
h.j kwakernaat
|Goede producten en na bestellen snel binnen.
Beschrijf hier uw ervaring
Goede ervaring erg tevreden.