Altijd goede service en nu problemen met de bestelling ivm bevestiging van bestelling. Nooit voor gehad en kan enkel hopen dat het goed komt want ik heb vooruit betaald zoals altijd.
8.0
0
samantha
|
uitstekend
Beschrijf hier uw ervaring
goede levering snelle servis
10
0
Klazien van de Gein
|
Snel besteld en snel in huis supper gewoon
Beschrijf hier uw ervaring
Heel goed niks om op aan te merken Geen superhoge verzendkosten.
10
0
Jorieke
|
Super
Beschrijf hier uw ervaring
Snelle levering en de producten zijn erg fijn. Ik heb de gels. Erg makkelijker om mee te werken
908 Reviews Plaats review
Nathalie
|Altijd goede service en nu problemen met de bestelling ivm bevestiging van bestelling. Nooit voor gehad en kan enkel hopen dat het goed komt want ik heb vooruit betaald zoals altijd.
Veronicanailproducts.nl
|samantha
|uitstekend
Beschrijf hier uw ervaring
goede levering snelle servis
Klazien van de Gein
|Snel besteld en snel in huis supper gewoon
Beschrijf hier uw ervaring
Heel goed niks om op aan te merken Geen superhoge verzendkosten.
Jorieke
|Super
Beschrijf hier uw ervaring
Snelle levering en de producten zijn erg fijn. Ik heb de gels. Erg makkelijker om mee te werken
vicky
|goed snel geleverd en mooie kleuren nagellak