Beschrijf hier uw ervaring
Gewoon goed ben heel tevreden.goede producten en snelle levering.
10
0
nick
|
Goed goede levering ook
10
0
Lotte
|
Snelle service. Kwaliteit producten. De gelpolish is echt een aanrader Meerdere goede merken gehad maar dit is echt de fijnste. Ook veel leuke kleuren en een goede prijs.
908 Reviews Plaats review
Nirphania
|Uitstekend product
Beschrijf hier uw ervaring
Hele goede service Snelle levering
Eva
|Super service Kwaliteitsvolle producten Een aanrader
Beschrijf hier uw ervaring
Super service en kwaliteitsvolle producten. Kortom een aanrader
natascha
|Gewoon hartstikke tevreden.snelle levering goede producten.
Beschrijf hier uw ervaring
Gewoon goed ben heel tevreden.goede producten en snelle levering.
nick
|Goed goede levering ook
Lotte
|Snelle service. Kwaliteit producten. De gelpolish is echt een aanrader Meerdere goede merken gehad maar dit is echt de fijnste. Ook veel leuke kleuren en een goede prijs.