beste ik heb het daarstraks uit geprobeert en ik moet zegge dat ik er heel tevreden over ben ben zelfs van plan om in de toekomst alleen maar via veronica mijn producten te bestellen en ik raad iedereen dit aan om dit te doen je gaat er geen spijt van hebbe mvg heidi
Beschrijf hier uw ervaring
gaat goed en je moet ni lang wachte voor dat het gelevert word
10
0
bientje
|
snelle levering en alles netjes en duidelijk
Beschrijf hier uw ervaring
goeie snelle levering en alles netjes en duidelijk
10
0
K. Ruiten
|
Ik heb een prima ervaring met jullie.
Beschrijf hier uw ervaring
Bestelling was snel geleverd en dat ik de eerste poging niet thuis was kon ik precies aangeven waar ik het pakketje wilde ophalen of wanneer jullie weer langs kwamen. Wel jammer dat dat niet bij de eerste poging niet al kan.
908 Reviews Plaats review
heidi weyts
|beste ik heb het daarstraks uit geprobeert en ik moet zegge dat ik er heel tevreden over ben ben zelfs van plan om in de toekomst alleen maar via veronica mijn producten te bestellen en ik raad iedereen dit aan om dit te doen je gaat er geen spijt van hebbe mvg heidi
Beschrijf hier uw ervaring
gaat goed en je moet ni lang wachte voor dat het gelevert word
bientje
|snelle levering en alles netjes en duidelijk
Beschrijf hier uw ervaring
goeie snelle levering en alles netjes en duidelijk
K. Ruiten
|Ik heb een prima ervaring met jullie.
Beschrijf hier uw ervaring
Bestelling was snel geleverd en dat ik de eerste poging niet thuis was kon ik precies aangeven waar ik het pakketje wilde ophalen of wanneer jullie weer langs kwamen. Wel jammer dat dat niet bij de eerste poging niet al kan.
nadine schepers
|snelle levering en met een leuk extraatje.
nadine schepers
|snelle levering en met een leuk extraatje.