snel en goede levering. producten zijn erg goed . echt een aanrader
Beschrijf hier uw ervaring
goed
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
hairshop mc
|
super
Beschrijf hier uw ervaring
snelle levering en goede kwaliteit
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Katarina
|
Tevreden
Beschrijf hier uw ervaring
Correcte afhandeling en vriendelijk.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Severijns Valérie
|
Heeft een overzichtelijke website en alles verloopt vlot. Snelle verzending Wat ook leuk is is dat kleine presentje bij de bestelling Het enige wat ik nog kwijt wil is iets over de verzendingskosten. Mijn pakket was voor Belgie en de verzendingskosten bedroegen net geen 10 wat toch redelijk veel is. Zeker als ik in de toekomst nog wat spulletjes zou willen bestellen dan zou ik misschien afhaken omwille van die hoge verzendingskosten. Misschien een mogelijkheid voorzien voor verzending bij Kiala Dan kan men het pakket ook afhalen wanneer men zelf kan Het is maar een tip maar ben een héél tevreden klant en ga jullie zeker aanraden naar anderen toe
Beschrijf hier uw ervaring
Heeft een overzichtelijke website en alles verloopt vlot. Snelle verzending Het enige wat ik nog kwijt wil is iets over de verzendingskosten. Mijn pakket was voor Belgie en de verzendingskosten bedroegen net geen 10 wat toch redelijk veel is. Zeker als ik in de toekomst nog wat spulletjes zou willen bestellen dan zou ik misschien afhaken omwille van die hoge verzendingskosten. Misschien een mogelijkheid voorzien voor verzending bij Kiala Dan kan men het pakket ook afhalen wanneer men zelf kan Het is maar een tip maar ben een héél tevreden klant en ga jullie zeker aanraden naar anderen toe
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Christa
|
Snelle reactie en verzending erg fijn. Mogen van mij nog wel wat meer kleurtjes lak komen.
908 Reviews Plaats review
christy
|snel en goede levering. producten zijn erg goed . echt een aanrader
Beschrijf hier uw ervaring
goed
hairshop mc
|super
Beschrijf hier uw ervaring
snelle levering en goede kwaliteit
Katarina
|Tevreden
Beschrijf hier uw ervaring
Correcte afhandeling en vriendelijk.
Severijns Valérie
|Heeft een overzichtelijke website en alles verloopt vlot. Snelle verzending Wat ook leuk is is dat kleine presentje bij de bestelling Het enige wat ik nog kwijt wil is iets over de verzendingskosten. Mijn pakket was voor Belgie en de verzendingskosten bedroegen net geen 10 wat toch redelijk veel is. Zeker als ik in de toekomst nog wat spulletjes zou willen bestellen dan zou ik misschien afhaken omwille van die hoge verzendingskosten. Misschien een mogelijkheid voorzien voor verzending bij Kiala Dan kan men het pakket ook afhalen wanneer men zelf kan Het is maar een tip maar ben een héél tevreden klant en ga jullie zeker aanraden naar anderen toe
Beschrijf hier uw ervaring
Heeft een overzichtelijke website en alles verloopt vlot. Snelle verzending Het enige wat ik nog kwijt wil is iets over de verzendingskosten. Mijn pakket was voor Belgie en de verzendingskosten bedroegen net geen 10 wat toch redelijk veel is. Zeker als ik in de toekomst nog wat spulletjes zou willen bestellen dan zou ik misschien afhaken omwille van die hoge verzendingskosten. Misschien een mogelijkheid voorzien voor verzending bij Kiala Dan kan men het pakket ook afhalen wanneer men zelf kan Het is maar een tip maar ben een héél tevreden klant en ga jullie zeker aanraden naar anderen toe
Christa
|Snelle reactie en verzending erg fijn. Mogen van mij nog wel wat meer kleurtjes lak komen.
Beschrijf hier uw ervaring
Zie ervaring