Klik hier om je antwoord te annuleren.
4 september 2014
super snelle levering. fijne producten ga zeker vaker bestellen.
Super snelle verzending en tevreden over de artikelen. Beschrijf hier uw ervaring Eerste keer besteld maar zeer tevreden.
Goede produkten en snelle levering
3 september 2014
prima service snelle levering
Nog nooit met dit merk gewerkt maar zal het nu zeker vaker bestellen Beschrijf hier uw ervaring Snelle levering en goede kwaliteits producten
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
908 Reviews Plaats review
Mooi bij de Hand
|super snelle levering. fijne producten ga zeker vaker bestellen.
Liesbeth
|Super snelle verzending en tevreden over de artikelen.
Beschrijf hier uw ervaring
Eerste keer besteld maar zeer tevreden.
nagelstudio jacky s
|Goede produkten en snelle levering
Laraine Muit
|prima service snelle levering
Lisan
|Nog nooit met dit merk gewerkt maar zal het nu zeker vaker bestellen
Beschrijf hier uw ervaring
Snelle levering en goede kwaliteits producten