Beschrijf hier uw ervaring
Snelle levering goed product.
10
0
VEYS CHRISTELLE
|
Ik kreeg een verkeerde bestelling geleverd. Dit werd echter op een paar dagen in orde gebracht. Ik moet nu zelf wel de verkeerde levering terug sturen kost geld maar vooral tijd als werkende mama. Misschien een betere terugzend regeling zoeken zou fijn zijn
Beschrijf hier uw ervaring
Ik kreeg een verkeerde bestelling geleverd. Dit werd echter op een paar dagen in orde gebracht. Ik moet nu zelf wel de verkeerde levering terug sturen kost geld maar vooral tijd als werkende mama. Misschien een betere terugzend regeling zoeken zou fijn zijn. Het verloop van de regeling om het juiste product te krijgen is zeer goed en snel verlopen. Ook het terugsturen en ontvangen van de kosten is vlekkeloos verlopen. Het cadeau van 5 EUR was leuk. Ik zal zeker nog bestellingen doen bij Veronica.
10
0
thalida
|
heel goede ervaring ook heel snelle levering van de producten.
10
0
Suzanne
|
Super
Beschrijf hier uw ervaring
Eerste bestelling was binnen 3 werkdagen binnen. Een kwastje van een gellak was niet goed. Nadat ik ze gemaild had heb ik meteen een nieuw borsteltje toe gestuurd gekregen. De service is super en de kwaliteit van de producten ook
10
0
Jannie miedema
|
Heb nog maar 1 keer wat besteld. Een acryl kwarst. Dus tot zover ben ik tevreden
Beschrijf hier uw ervaring
Snelle levering en super attent dat jullie er een gratis attentie bij doen.
908 Reviews Plaats review
De Bruijne
|Prima
Beschrijf hier uw ervaring
Snelle levering goed product.
VEYS CHRISTELLE
|Ik kreeg een verkeerde bestelling geleverd. Dit werd echter op een paar dagen in orde gebracht. Ik moet nu zelf wel de verkeerde levering terug sturen kost geld maar vooral tijd als werkende mama. Misschien een betere terugzend regeling zoeken zou fijn zijn
Beschrijf hier uw ervaring
Ik kreeg een verkeerde bestelling geleverd. Dit werd echter op een paar dagen in orde gebracht. Ik moet nu zelf wel de verkeerde levering terug sturen kost geld maar vooral tijd als werkende mama. Misschien een betere terugzend regeling zoeken zou fijn zijn. Het verloop van de regeling om het juiste product te krijgen is zeer goed en snel verlopen. Ook het terugsturen en ontvangen van de kosten is vlekkeloos verlopen. Het cadeau van 5 EUR was leuk. Ik zal zeker nog bestellingen doen bij Veronica.
thalida
|heel goede ervaring ook heel snelle levering van de producten.
Suzanne
|Super
Beschrijf hier uw ervaring
Eerste bestelling was binnen 3 werkdagen binnen. Een kwastje van een gellak was niet goed. Nadat ik ze gemaild had heb ik meteen een nieuw borsteltje toe gestuurd gekregen. De service is super en de kwaliteit van de producten ook
Jannie miedema
|Heb nog maar 1 keer wat besteld. Een acryl kwarst. Dus tot zover ben ik tevreden
Beschrijf hier uw ervaring
Snelle levering en super attent dat jullie er een gratis attentie bij doen.