Gisteren een tuniek gekocht in Haarlem.
Thuis kwam ik erachter dat het alarm er nog aan zat.
Per ongeluk had ik het kaartje er al afgehaald en wou hem sowieso terug brengen in Emmeloord.
Hier kreeg ik te horen dat de tuniek niet meer terug gebracht kon worden omdat de kaartjes er al afgehaald waren
Bla bla bla
Ja hoor ik heb vanacht met de tuniek in bed geslapen met het alarm eraan.
Sorry hoor.
Er kunnen ook uitzonderingen worden gemaakt.
Dikke duim voor deze klantvriendelijkheid ????
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pepo
|
Heel klantonvriendelijk bedrijf. Niet bereikbaar kan alleen maar mailen, 2x jas gekocht twee keer was de jas stuk bij aankomst. Krijg alleen maar automatisch berichten en daar moet je het mee doen. Zijn al ruim 2 halve week overheen en nog geen normale reactie gehad dan enkel het automatisch bericht, de 170 euro is dan ook nog steeds niet terug gestort!. Waardeloos.Zalando is veel beter klantonvriendelijk en zijn altijd bereikbaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Vero Moda
|
Vroeger was ik altijd onwijs fan van de vero moda. De afgelopen jaren is dit flink gedaald. Ik merk dat veel kleding hetzelfde blijf maar dan bijvoorbeeld met een ander printje. Het zou leuk zijn als jullie met meer bijzondere items kwamen die er echt uitpringen. De kwaliteit is altijd prima geweest en de service ook.
6.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Vero Moda
|
Stylvolle kleren dat betaalbaar is!
8.3
0
Klant van Vero Moda
|
Personeel wel vriendelijk, maar jong en onervaren om goed advies te geven. Alles staat 'leuk' of 'rekt wel uit/krimpt nog wel'. Kleding niet erg vernieuwend of origineel. Prijzen wel ok.
21 Reviews Plaats review
Hennie
|Gisteren een tuniek gekocht in Haarlem.
Thuis kwam ik erachter dat het alarm er nog aan zat.
Per ongeluk had ik het kaartje er al afgehaald en wou hem sowieso terug brengen in Emmeloord.
Hier kreeg ik te horen dat de tuniek niet meer terug gebracht kon worden omdat de kaartjes er al afgehaald waren
Bla bla bla
Ja hoor ik heb vanacht met de tuniek in bed geslapen met het alarm eraan.
Sorry hoor.
Er kunnen ook uitzonderingen worden gemaakt.
Dikke duim voor deze klantvriendelijkheid ????
Pepo
|Heel klantonvriendelijk bedrijf. Niet bereikbaar kan alleen maar mailen, 2x jas gekocht twee keer was de jas stuk bij aankomst. Krijg alleen maar automatisch berichten en daar moet je het mee doen. Zijn al ruim 2 halve week overheen en nog geen normale reactie gehad dan enkel het automatisch bericht, de 170 euro is dan ook nog steeds niet terug gestort!. Waardeloos.Zalando is veel beter klantonvriendelijk en zijn altijd bereikbaar.
Klant van Vero Moda
|Vroeger was ik altijd onwijs fan van de vero moda. De afgelopen jaren is dit flink gedaald. Ik merk dat veel kleding hetzelfde blijf maar dan bijvoorbeeld met een ander printje. Het zou leuk zijn als jullie met meer bijzondere items kwamen die er echt uitpringen. De kwaliteit is altijd prima geweest en de service ook.
Klant van Vero Moda
|Stylvolle kleren dat betaalbaar is!
Klant van Vero Moda
|Personeel wel vriendelijk, maar jong en onervaren om goed advies te geven. Alles staat 'leuk' of 'rekt wel uit/krimpt nog wel'. Kleding niet erg vernieuwend of origineel. Prijzen wel ok.