Hoe ik dit bedrijf zou beoordelen. Als je zonder teveel problemen een auto wilt kopen kijk dan even verder. Ik kocht hier een alfa Romeo spider. En gelukkig had ik hier garantie op. Er werd verteld dat de kap netjes werkte en daar ging ik dus vanuit. Maar echter bleek de kap elke keer niet open te gaan. Heb hiervoor meerdere keren kosten bij mijn eigen garage moeten maken. Ook is de ANWB regelmatig langs geweest omdat de kap weer niet werkte. Ook hadden ze de kap zo slecht afgesteld dat hij een flinke kras op mijn achterbak heeft gemaakt. Uiteindelijk ben ik 6 keer terug geweest naar deze garage. En steeds werd er gezegd maar je hebt hem zeker wel gebruikt. Nee koop cabrio voor het zwarte dak. Ook de radiateur was lek. Maar volgens deze garage niet. Ik verloor alleen dagelijks 1 liter koelvloeistof. Uiteindelijk heeft mijn eigen garage er na gekeken. Bleek dus een gat in de radiateur te zitten. Er lag een hele plas op de bodum plaat van de auto. Ze hadden dus niet de moeite genomen deze los te maken. Aangekomen bij de garage werd nog steeds vol gehouden dat de radiateur niet lek was. Er lag alleen steeds een plas onder de auto. Maar ze hebben hem wel vervangen. Best apart al zeg ik het zelf. Als die blijkbaar niet lek was. Ook waren de remmen slecht. Auto had net nieuwe apk maar de auto slipte door tijdens het remmen. Volgens deze garage niks aan de hand. Er werd zelfs verteld dat ze net nieuw waren. Maar wel de remblokken vervangen. Daarna overigens geen last meer van de remmen gehad. De garage bleef je wel helpen maar je moest er steeds om zeuren. En ook al wist je dat iets zo was hun hielden vol dat er geen problemen waren. Ook nog zoiets. Ik kocht deze auto met trekhaak. Er werd mij verteld dat die achterin lag. Stomme fout van mij want ik vertrouwde dat. Nou thuis aangekomen geen trekhaak te vinden. Ik bellen er werd gezegd nee hoor ligt achterin. Trekhaak niet te vinden. Later hadden ze de trekhaak en konden we hem ophalen echter bij het bedrijf geen trekhaak. Na veel bellen en liegen ben ik maar op andere stappen over gegaan. Ik wist van wie de auto was geweest en heb de oude eigenaar benaderd. Bleek het zo te zijn dat hij de trekhaak nog had omdat de garage hem dingen had belooft die niet nagekomen zijn. Uiteindelijk zelf maar trekhaak die bij de auto hoort opgezocht. En toen na bijna 3 maanden zeuren had ik de trekhaak. Dit is een schijn van wat er is gebeurd.*** En na een jaar er achter komen dat de auto die je kocht met beurt nooit beurt heeft gehad. ***
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Paul
|
Schandalige manier van zaken doen !!!. Deze handelaar, had een mooie Alfa 147 staan, die ik op internet had gezien. Aangezien ik geen bedreven onderhandelaar ben, had ik mijn vader gevraagd om contact te zoeken met deze handelaar om wat dingen na te vragen en om een proefrit te maken. De eerste e-mail is gestuurd op woensdag en zaterdag een afspraak gemaakt om zaterdag een proefrit te maken. Na de eerste e-mail volgde de tweede en vrijdag is telefonisch contact geweest tussen mijn vader en de handelaar dat we zeer geënteresseerd waren en zaterdag een proefrit wilde maken. Mijn vader heeft heeft het telefoon gesprek afgerond met de woorden ëu houdt de auto wel vast he?ë waarop de handelaar bevestigend antwoordde.
Zaterdag vanuit Haarlem naar standdaarbuiten gegaan. Na een lange tijd rijden via Breda mijn vader van de Trein gehaald ) die uit Doetinchem moest komen, eindelijk aangekomen in Standdaarbuiten. Buiten stond de Alfa al te pronken en ik heb er een rondje omheen gelopen en mijn vader is naar binnengegaan. een aantal minuten later kwam ik ook naar binnen waarop mijn vader zegt dat de auto al verkocht is!!
Mijn mond viel open van verbazing..dit lijkt me geen manier van zaken doen! De handelaar had die zelfde ochtend de auto aan iemand verkocht terwijl wij al een aantal dagen met deze auto bezig waren.
Ik was heel boos..dit kan toch niet!!! niet te geloven, wat een manier van zaken doen! Echt te schandalig voor woorden! twee emails EN een telefonische bevestiging wil dus NIETS zeggen, de man laat je gewoon het het halve land doorrijden voor niets! Het minste wat hij had kunnen doen is even bellen..lijkt mij in ieder geval..
Mijn advies is denk goed na voordat je in zee gaat met deze man! ook voor evt onderhoud lijkt me het handig dat deze man gewoon zijn belofte nakomt!. Pluspunten: geen!. Minpunten: manier van zaken doen! met deze man kan je GEEN afspraken maken!!.
2 Reviews Plaats review
Groenewoud
|Hoe ik dit bedrijf zou beoordelen. Als je zonder teveel problemen een auto wilt kopen kijk dan even verder. Ik kocht hier een alfa Romeo spider. En gelukkig had ik hier garantie op. Er werd verteld dat de kap netjes werkte en daar ging ik dus vanuit. Maar echter bleek de kap elke keer niet open te gaan. Heb hiervoor meerdere keren kosten bij mijn eigen garage moeten maken. Ook is de ANWB regelmatig langs geweest omdat de kap weer niet werkte. Ook hadden ze de kap zo slecht afgesteld dat hij een flinke kras op mijn achterbak heeft gemaakt. Uiteindelijk ben ik 6 keer terug geweest naar deze garage. En steeds werd er gezegd maar je hebt hem zeker wel gebruikt. Nee koop cabrio voor het zwarte dak. Ook de radiateur was lek. Maar volgens deze garage niet. Ik verloor alleen dagelijks 1 liter koelvloeistof. Uiteindelijk heeft mijn eigen garage er na gekeken. Bleek dus een gat in de radiateur te zitten. Er lag een hele plas op de bodum plaat van de auto. Ze hadden dus niet de moeite genomen deze los te maken. Aangekomen bij de garage werd nog steeds vol gehouden dat de radiateur niet lek was. Er lag alleen steeds een plas onder de auto. Maar ze hebben hem wel vervangen. Best apart al zeg ik het zelf. Als die blijkbaar niet lek was. Ook waren de remmen slecht. Auto had net nieuwe apk maar de auto slipte door tijdens het remmen. Volgens deze garage niks aan de hand. Er werd zelfs verteld dat ze net nieuw waren. Maar wel de remblokken vervangen. Daarna overigens geen last meer van de remmen gehad. De garage bleef je wel helpen maar je moest er steeds om zeuren. En ook al wist je dat iets zo was hun hielden vol dat er geen problemen waren. Ook nog zoiets. Ik kocht deze auto met trekhaak. Er werd mij verteld dat die achterin lag. Stomme fout van mij want ik vertrouwde dat. Nou thuis aangekomen geen trekhaak te vinden. Ik bellen er werd gezegd nee hoor ligt achterin. Trekhaak niet te vinden. Later hadden ze de trekhaak en konden we hem ophalen echter bij het bedrijf geen trekhaak. Na veel bellen en liegen ben ik maar op andere stappen over gegaan. Ik wist van wie de auto was geweest en heb de oude eigenaar benaderd. Bleek het zo te zijn dat hij de trekhaak nog had omdat de garage hem dingen had belooft die niet nagekomen zijn. Uiteindelijk zelf maar trekhaak die bij de auto hoort opgezocht. En toen na bijna 3 maanden zeuren had ik de trekhaak. Dit is een schijn van wat er is gebeurd.*** En na een jaar er achter komen dat de auto die je kocht met beurt nooit beurt heeft gehad. ***
Paul
|Schandalige manier van zaken doen !!!. Deze handelaar, had een mooie Alfa 147 staan, die ik op internet had gezien. Aangezien ik geen bedreven onderhandelaar ben, had ik mijn vader gevraagd om contact te zoeken met deze handelaar om wat dingen na te vragen en om een proefrit te maken. De eerste e-mail is gestuurd op woensdag en zaterdag een afspraak gemaakt om zaterdag een proefrit te maken. Na de eerste e-mail volgde de tweede en vrijdag is telefonisch contact geweest tussen mijn vader en de handelaar dat we zeer geënteresseerd waren en zaterdag een proefrit wilde maken. Mijn vader heeft heeft het telefoon gesprek afgerond met de woorden ëu houdt de auto wel vast he?ë waarop de handelaar bevestigend antwoordde.
Zaterdag vanuit Haarlem naar standdaarbuiten gegaan. Na een lange tijd rijden via Breda mijn vader van de Trein gehaald ) die uit Doetinchem moest komen, eindelijk aangekomen in Standdaarbuiten. Buiten stond de Alfa al te pronken en ik heb er een rondje omheen gelopen en mijn vader is naar binnengegaan. een aantal minuten later kwam ik ook naar binnen waarop mijn vader zegt dat de auto al verkocht is!!
Mijn mond viel open van verbazing..dit lijkt me geen manier van zaken doen! De handelaar had die zelfde ochtend de auto aan iemand verkocht terwijl wij al een aantal dagen met deze auto bezig waren.
Ik was heel boos..dit kan toch niet!!! niet te geloven, wat een manier van zaken doen! Echt te schandalig voor woorden! twee emails EN een telefonische bevestiging wil dus NIETS zeggen, de man laat je gewoon het het halve land doorrijden voor niets! Het minste wat hij had kunnen doen is even bellen..lijkt mij in ieder geval..
Mijn advies is denk goed na voordat je in zee gaat met deze man! ook voor evt onderhoud lijkt me het handig dat deze man gewoon zijn belofte nakomt!. Pluspunten: geen!. Minpunten: manier van zaken doen! met deze man kan je GEEN afspraken maken!!.