Zeer ontevreden / nemen klanten niet serieus. Mijn hypotheek en verzekeringen warden door overname overgegaan van een plaatselijk assurantiekantoor naar Vergelijkshop Steenwijk en vervolgens (na faillissement) naar Vergelijkshop Apeldoorn. Bij verlengen hypotheek contact gezocht met hun gezocht wat zij konden doen. Vervolgens kreeg ik een e-mail niet voor mij bedoeld onder de ogen: daar stonden dus zaken in zoals je nou niet wilt dat er met je wordt omgegaan (teksten zoals ''willen we hier energie in steken''). Dus meteen actie genomen en hypotheek en verzekering elders ondergebracht. Met dit soort mensen moet je geen zaken willen doen; zitten er vooral voor hun eigen portemonnee. Pluspunten: Geen. Minpunten: Hoe ze met klanten omgaan ''op de achtergrond'', hoewel ze misschien vriendelijk lijken.
2.0
els wiesnekker
|
tevreden. We willen doorgeven dat wij erg blij zijn met het advies dat we van Vergelijkshop kregen. Ondanks lastige financiele situatie weten ze toch een oplossing te komen. Pluspunten: erg vriendelijk. Minpunten: geen.
10
j. Brits
|
prima advies. heldere uitleg en begrijpelijk. Pluspunten: vast bedrag voor het advies. Minpunten: eigenlijk niet.
8.0
peter duinkerken
|
uitermate tevreden. hallo, ik wil doorgeven dat ik uitermate tevreden ben over dit kantoor. Pluspunten: Duidelijk en helder advies zonder poespas en geen verborgen provisie. Minpunten: geen.
4 Reviews Plaats review
Henk Oosten
|Zeer ontevreden / nemen klanten niet serieus. Mijn hypotheek en verzekeringen warden door overname overgegaan van een plaatselijk assurantiekantoor naar Vergelijkshop Steenwijk en vervolgens (na faillissement) naar Vergelijkshop Apeldoorn. Bij verlengen hypotheek contact gezocht met hun gezocht wat zij konden doen. Vervolgens kreeg ik een e-mail niet voor mij bedoeld onder de ogen: daar stonden dus zaken in zoals je nou niet wilt dat er met je wordt omgegaan (teksten zoals ''willen we hier energie in steken''). Dus meteen actie genomen en hypotheek en verzekering elders ondergebracht. Met dit soort mensen moet je geen zaken willen doen; zitten er vooral voor hun eigen portemonnee. Pluspunten: Geen. Minpunten: Hoe ze met klanten omgaan ''op de achtergrond'', hoewel ze misschien vriendelijk lijken.
els wiesnekker
|tevreden. We willen doorgeven dat wij erg blij zijn met het advies dat we van Vergelijkshop kregen. Ondanks lastige financiele situatie weten ze toch een oplossing te komen. Pluspunten: erg vriendelijk. Minpunten: geen.
j. Brits
|prima advies. heldere uitleg en begrijpelijk. Pluspunten: vast bedrag voor het advies. Minpunten: eigenlijk niet.
peter duinkerken
|uitermate tevreden. hallo, ik wil doorgeven dat ik uitermate tevreden ben over dit kantoor. Pluspunten: Duidelijk en helder advies zonder poespas en geen verborgen provisie. Minpunten: geen.