Even bellen met ABN/AMRO : een crime ! Voor de belastingaangifte had ik een jaaroverzicht nodig van mijn aandelen. In tegenstelling tot voorafgaande jaren had ik dit jaar eind maart nog niets ontvangen. Toen dacht ik : " even de bank bellen", maar dat is niet alleen tijdrovend, maar heeft bovendien geen resultaat en... kost ook nog E 0,10 p.m. . Maar eerst moet men een keuzemenu proberen te beantwoorden ( 10 mogelijkheden! , ingesproken door zo'n "ingeblikte" juffrouw) , waarbij een van de aanbiedingen was : " hebt u een vraag, spreek dan duidelijk..enz." Dit heb ik gedaan, maar kreeg na enkele minuten te horen, dat er " iets mis is gegaan "! Dus opnieuw en weer de hele litanie. Mijn ergernis groeide letterlijk "zienderogen", want deze bank is slechts 250 m. van mijn huis. Maar eerst het nummer van de bank even opzoeken in de telefoongids : geen plaatselijk nummer, alleen het nummer 0900 (sic!), maar dat had ik al 2x gebeld !! Dus de enige oplossing was om maar persoonlijk naar de bank te gaan, waar ik overigens heel prettig en correct geholpen werd, waarschijnlijk ook als reactie op mijn verontwaardigde blik in mijn ogen. Is dit de service in onze geautomatiseerde tijd, waarin men met een druk op de knop een verbinding kan maken met naar de andere kant van de wereld ? Enfin, deze klacht is al zoveel via verschillende wegen - op de radio, TV, reacties in tijdschriften - geuit, maar kennelijk heeft het geen effect. Alle bedrijven en organisaties (i.c. hun reclamespecialisten) gaan prat op hun SERVICE, met hoofdletters geschreven. En toch verandert er in de praktijk weinig of niets, terwijl toch juist een goede service een klantenbinder en promotor is van het product !
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Even bellen met ABN/AMRO : een crime !
Voor de belastingaangifte had ik een jaaroverzicht nodig van mijn aandelen. In tegenstelling tot voorafgaande jaren had ik dit jaar eind maart nog niets ontvangen. Toen dacht ik : " even de bank bellen", maar dat is niet alleen tijdrovend, maar heeft bovendien geen resultaat en... kost ook nog E 0,10 p.m. . Maar eerst moet men een keuzemenu proberen te beantwoorden ( 10 mogelijkheden! , ingesproken door zo'n "ingeblikte" juffrouw) , waarbij een van de aanbiedingen was : " hebt u een vraag, spreek dan duidelijk..enz." Dit heb ik gedaan, maar kreeg na enkele minuten te horen, dat er " iets mis is gegaan "! Dus opnieuw en weer de hele litanie. Mijn ergernis groeide letterlijk "zienderogen", want deze bank is slechts 250 m. van mijn huis. Maar eerst het nummer van de bank even opzoeken in de telefoongids : geen plaatselijk nummer, alleen het nummer 0900 (sic!), maar dat had ik al 2x gebeld !! Dus de enige oplossing was om maar persoonlijk naar de bank te gaan, waar ik overigens heel prettig en correct geholpen werd, waarschijnlijk ook als reactie op mijn verontwaardigde blik in mijn ogen. Is dit de service in onze geautomatiseerde tijd, waarin men met een druk op de knop een verbinding kan maken met naar de andere kant van de wereld ? Enfin, deze klacht is al zoveel via verschillende wegen - op de radio, TV, reacties in tijdschriften - geuit, maar kennelijk heeft het geen effect. Alle bedrijven en organisaties (i.c. hun reclamespecialisten) gaan prat op hun SERVICE, met hoofdletters geschreven. En toch verandert er in de praktijk weinig of niets, terwijl toch juist een goede service een klantenbinder en promotor is van het product !