Al diverse mails gestuurd maar na 3 weken nog geen steeds geen reactie. Dit lijkt niet erg klantvriendelijk of het toont weinig interesse.
Jammer. Mooi merk.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
J.J. Bravenboer
|
Als Audi E Tron GT rijder wil ik dit bedrijf toch in het zonnetje zetten, en wel om het volgende:
Donderdag 8 september jl. waren wij op bezoek bij vrienden in Velserbroek, daar bleek dat wij onze laadpas waren vergeten en te weinig lading hadden om nog naar huis te kunnen (+/- 100 Km). Via een relatie van onze vrienden werd een telefoontje gedaan naar Tinholt Kia, deze waren direct bereid om ons te helpen "kom maar langs joh, dan hangen we 'm hier gewoon ff aan de snellader..."
Na een half uur aan de snellader was het accupakket alweer voor 54% opgeladen. Voor deze actie wilden zij helemaal niets hebben en waren blij ons uit de brand te hebben geholpen!!!
SUPER SERVICE
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nathalie M.
|
Voor het eerst een Kia gekocht,goed en vriendelijk geholpen,goede service en zeer klantvriendelijk. Ik ben een zeer tevreden klant
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Roel Bakker
|
Kia picanto met 40000 km op de teller gebracht voor kleine beurt en apk. Wordt ik gebeld ruitenwissers versleten, remblokken en schijven versleten. Tot 700 eur. Ik heb gevraagd is echt noodzakelijk? Ja was antwoord. Ok dan moet het maar. Achteraf bedenk ik zoon heeft van de zomer ruitenwissers zelf vervangen door Bosch ruitenwissers. Dus ik bel van hoe kan dit en schijven op bij 40000km is ook raar heb geen vertrouwen meer in jullie, ach dan halen we de schijven er weer toch af, is niet echt noodzakelijk. Kortom men gaat gewoon vervangen om hogere omzet. Van schoonzusje zelfde verhaal met ruitenwissers.
Voortaan naar bovag aangesloten kleine garage, Klaar met Tinholt
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Theo Vink
|
Auto is hier in onderhoud. Eind oktober een onderhoudsbeurt gekregen. Net voor kerst verloopt de APK, dus begin december afspraak gemaakt voor AKP beurt. Op 14 december APK met afkeur. Doordat er geen tijdig instemming van leasemaatschappij voor reparatie volgens de garage werd verkregen, kon de reparatie niet uitgevoerd worden en adv mijn contact moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Door waarschijnlijk de kerstdrukte gaat pas lukken begin 2018 op andere locatie. Dus een periode geen beschikking over auto. Hoewel ik vind dat de garage hier meerdere momenten had voor de reparatie, wordt dit nu mijn probleem
8 Reviews Plaats review
Bert
|Al diverse mails gestuurd maar na 3 weken nog geen steeds geen reactie. Dit lijkt niet erg klantvriendelijk of het toont weinig interesse.
Jammer. Mooi merk.
J.J. Bravenboer
|Als Audi E Tron GT rijder wil ik dit bedrijf toch in het zonnetje zetten, en wel om het volgende:
Donderdag 8 september jl. waren wij op bezoek bij vrienden in Velserbroek, daar bleek dat wij onze laadpas waren vergeten en te weinig lading hadden om nog naar huis te kunnen (+/- 100 Km). Via een relatie van onze vrienden werd een telefoontje gedaan naar Tinholt Kia, deze waren direct bereid om ons te helpen "kom maar langs joh, dan hangen we 'm hier gewoon ff aan de snellader..."
Na een half uur aan de snellader was het accupakket alweer voor 54% opgeladen. Voor deze actie wilden zij helemaal niets hebben en waren blij ons uit de brand te hebben geholpen!!!
SUPER SERVICE
Nathalie M.
|Voor het eerst een Kia gekocht,goed en vriendelijk geholpen,goede service en zeer klantvriendelijk. Ik ben een zeer tevreden klant
Roel Bakker
|Kia picanto met 40000 km op de teller gebracht voor kleine beurt en apk. Wordt ik gebeld ruitenwissers versleten, remblokken en schijven versleten. Tot 700 eur. Ik heb gevraagd is echt noodzakelijk? Ja was antwoord. Ok dan moet het maar. Achteraf bedenk ik zoon heeft van de zomer ruitenwissers zelf vervangen door Bosch ruitenwissers. Dus ik bel van hoe kan dit en schijven op bij 40000km is ook raar heb geen vertrouwen meer in jullie, ach dan halen we de schijven er weer toch af, is niet echt noodzakelijk. Kortom men gaat gewoon vervangen om hogere omzet. Van schoonzusje zelfde verhaal met ruitenwissers.
Voortaan naar bovag aangesloten kleine garage, Klaar met Tinholt
Theo Vink
|Auto is hier in onderhoud. Eind oktober een onderhoudsbeurt gekregen. Net voor kerst verloopt de APK, dus begin december afspraak gemaakt voor AKP beurt. Op 14 december APK met afkeur. Doordat er geen tijdig instemming van leasemaatschappij voor reparatie volgens de garage werd verkregen, kon de reparatie niet uitgevoerd worden en adv mijn contact moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden. Door waarschijnlijk de kerstdrukte gaat pas lukken begin 2018 op andere locatie. Dus een periode geen beschikking over auto. Hoewel ik vind dat de garage hier meerdere momenten had voor de reparatie, wordt dit nu mijn probleem