In begin gingen veel dingen fout. Vooral de herhaal medicatie. Wilde eerst naar een andere apotheek toe. Maar de laaste maanden zijn er veel positieve dingen veranderd. De medewerkers zijn vriendelijk medicijnen worden op tijd geleverd. Fijn!!! Dus ik blijf gewoon bij boots apotheek velp gld.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wibo van der Brug
|
Ik begrijp werkelijk niet dat zo'n bedrijf bestaansrecht heeft. Communicatie met arts en patient is dramatisch. Niet 1 slechte ervaring met deze apotheek maar....alleen maar slechte ervaringen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Yvonne Jissink
|
Zeer slechte service bij apotheek. Komt regelmatig voor dat de medicijnen niet op tijd geleverd worden . Praten met ze heeft geen zin. Ze blijven ontkennen dat zei ook regelmatig fouten maken. Maar geven de klant dan de schuld. Ben helaas afhankelijk van hun. Maar het is een zeer slechte apotheek. Vooral de apothekers!!!! Ik hoop dat andere mensen dit bespaart blijft. Mijn huisarts kan me hier ook niet mee helpen. Een zeer verdrietige klant.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Boots Apotheek Velp
|
In deze apotheek wordt niet efficient gewerkt; er zijn heel veel mensen achter de balie, maar nadat je recept is aangenomen aan de balie wordt het doorgegeven aan iemand anders die het dan klaar moet maken en dan duurt het heel lang voordat je voor de 2e keer aan het loket gevraagd wordt en je medicatie uitgereikt krijgt. Ik haal tegenwoordig liever mijn recept op bij het servicepunt in Velp Zuid.
391 Reviews Plaats review
Yvonne
|In begin gingen veel dingen fout. Vooral de herhaal medicatie. Wilde eerst naar een andere apotheek toe. Maar de laaste maanden zijn er veel positieve dingen veranderd. De medewerkers zijn vriendelijk medicijnen worden op tijd geleverd. Fijn!!! Dus ik blijf gewoon bij boots apotheek velp gld.
Wibo van der Brug
|Ik begrijp werkelijk niet dat zo'n bedrijf bestaansrecht heeft. Communicatie met arts en patient is dramatisch. Niet 1 slechte ervaring met deze apotheek maar....alleen maar slechte ervaringen.
Yvonne Jissink
|Zeer slechte service bij apotheek. Komt regelmatig voor dat de medicijnen niet op tijd geleverd worden . Praten met ze heeft geen zin. Ze blijven ontkennen dat zei ook regelmatig fouten maken. Maar geven de klant dan de schuld. Ben helaas afhankelijk van hun. Maar het is een zeer slechte apotheek. Vooral de apothekers!!!! Ik hoop dat andere mensen dit bespaart blijft. Mijn huisarts kan me hier ook niet mee helpen. Een zeer verdrietige klant.
Klant van Boots Apotheek Velp
|In deze apotheek wordt niet efficient gewerkt; er zijn heel veel mensen achter de balie, maar nadat je recept is aangenomen aan de balie wordt het doorgegeven aan iemand anders die het dan klaar moet maken en dan duurt het heel lang voordat je voor de 2e keer aan het loket gevraagd wordt en je medicatie uitgereikt krijgt. Ik haal tegenwoordig liever mijn recept op bij het servicepunt in Velp Zuid.
Klant van Boots Apotheek Velp
|Vaak veel te lang wachten ,