het is er altijd druk met een wachttijd van minimaal 1/2 uur. Iedereen klaagt hierover! Ik ben ingeschreven voor afhalen in automaat, maar er was iets fout gegaan, waardoor je toch weer heel lang moet wachten. Dit is de grootste ergenis
Ik vind het een fijne apotheek omdat er goed meegedacht wordt als er iets bijzonders aan de hand is. En je krijgt goede informatie bij je geneesmiddelen.
8.0
Informatieverstrekking over medicijnen (1=helemaal niet, 4=helemaal)
391 Reviews Plaats review
Klant van Boots Apotheek Velp
|Er is altijd een extreem lange wachttijd. Ik moet gemiddeld zeker 20 minuten wachten.
Klant van Boots Apotheek Velp
|Wachttijd van 25'minuten bevordert niet de tevredenheid over de apotheek, hoewel de medewerkers hun werk erg goed deden. Vandaar lage cijfer
Klant van Boots Apotheek Velp
|Er wordt hard gewerkt en ze blijven altijd vriendelijk.
Klant van Boots Apotheek Velp
|het is er altijd druk met een wachttijd van minimaal 1/2 uur. Iedereen klaagt hierover! Ik ben ingeschreven voor afhalen in automaat, maar er was iets fout gegaan, waardoor je toch weer heel lang moet wachten. Dit is de grootste ergenis
Klant van Boots Apotheek Velp
|Ik vind het een fijne apotheek omdat er goed meegedacht wordt als er iets bijzonders aan de hand is. En je krijgt goede informatie bij je geneesmiddelen.