Enkele maanden geleden bij Veldkamp wonen geweest om mij te laten voorlichten voor een nieuwe bank, fauteuil, kamertafel inclusief bijpassende stoelen en houten jaloezieën.
Wat mij opviel is dat je uiterst hartelijk wordt ontvangen door de eigenaar, Erwin Veldkamp.
Hij vraagt wat je wensen zijn en neemt werkelijk alle tijd voor je. Duidelijk een ondernemer met kennis van zaken. Ondertussen wordt er een heerlijke bak geschonken. Veldkamp Wonen is niet te vergelijken is met een doorsnee meubelzaak. Nee, dit is duidelijk een zaak in het boven segment wat zich vertaald in de producten welke worden aangeboden en de mogelijkheden qua kleurstelling, soort stof, tafelblad etc. Eigenlijk is bijna alles mogelijk. Inmiddels is hetgeen ik besteld hebt tot volle tevredenheid afgeleverd en geniet ik daar elke dag met volle teugen van.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joey Dreier Gligoor
|
Wat een slecht bedrijf, koop hier echt niet. Vragen de hoofdprijs maar geven de service van een chinese webshop. Mijn ouders (80+ en licht dementerend) hebben al hun spaargeld gestopt in hun laatste nieuwe meubeltjes en op het moment dat er een claim wordt gedaan op garantie wordt er vooral met verwijten, aannames en "eigen schuld" gereageerd. Het ging zelfs zover dat ze intimiderend richting mijn moeder begonnen te reageren.
Voor de reparatie zijn mijn ouders tegen mijn advies akkoord gegaan met een hoge eigen bijdrage. Dit terwijl je dit niet mag verwachten van een product van deze kwaliteit en prijs. Hier was gewoon sprake van een non-conformiteit (BW 7:17) en nu binnen een halfjaar weer schade aan het meubel!
Mijn ouders durven niet meer te bellen met het bedrijf omdat ze bang zijn. Wat ben je dan toch een fantastisch klantvriendelijk bedrijf! iets om trots op te zijn!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan en Cato Bakker
|
Een warme ontvangst gekregen en dat kan ook niet anders als je weet dat de Veldkampen echte Warmloper zijn.
10
Wat vindt u van de informatie op de website van Veldkamp Wonen
Wat vindt u van het interieuradvies van de medewerkers van Veldkamp Wonen
Voldoet het door u gekochte product aan uw verwachtingen
Zou u Veldkamp Wonen bevelen aan anderen
Wat vindt u van de showroom
Postma
|
We hebben het als een goede ervaring ervaren
8.0
Wat vindt u van het interieuradvies van de medewerkers van Veldkamp Wonen
Wat vindt u van de showroom
Wat vindt u van de informatie op de website van Veldkamp Wonen
Voldoet het door u gekochte product aan uw verwachtingen
Zou u Veldkamp Wonen bevelen aan anderen
Anoniem
|
Zeer prettig van aankoop tot en met montage
8.0
Wat vindt u van het interieuradvies van de medewerkers van Veldkamp Wonen
Voldoet het door u gekochte product aan uw verwachtingen
Zou u Veldkamp Wonen bevelen aan anderen
Wat vindt u van de informatie op de website van Veldkamp Wonen
51 Reviews Plaats review
Ben Westerkamp
|Enkele maanden geleden bij Veldkamp wonen geweest om mij te laten voorlichten voor een nieuwe bank, fauteuil, kamertafel inclusief bijpassende stoelen en houten jaloezieën.
Wat mij opviel is dat je uiterst hartelijk wordt ontvangen door de eigenaar, Erwin Veldkamp.
Hij vraagt wat je wensen zijn en neemt werkelijk alle tijd voor je. Duidelijk een ondernemer met kennis van zaken. Ondertussen wordt er een heerlijke bak geschonken. Veldkamp Wonen is niet te vergelijken is met een doorsnee meubelzaak. Nee, dit is duidelijk een zaak in het boven segment wat zich vertaald in de producten welke worden aangeboden en de mogelijkheden qua kleurstelling, soort stof, tafelblad etc. Eigenlijk is bijna alles mogelijk. Inmiddels is hetgeen ik besteld hebt tot volle tevredenheid afgeleverd en geniet ik daar elke dag met volle teugen van.
Joey Dreier Gligoor
|Wat een slecht bedrijf, koop hier echt niet. Vragen de hoofdprijs maar geven de service van een chinese webshop. Mijn ouders (80+ en licht dementerend) hebben al hun spaargeld gestopt in hun laatste nieuwe meubeltjes en op het moment dat er een claim wordt gedaan op garantie wordt er vooral met verwijten, aannames en "eigen schuld" gereageerd. Het ging zelfs zover dat ze intimiderend richting mijn moeder begonnen te reageren.
Voor de reparatie zijn mijn ouders tegen mijn advies akkoord gegaan met een hoge eigen bijdrage. Dit terwijl je dit niet mag verwachten van een product van deze kwaliteit en prijs. Hier was gewoon sprake van een non-conformiteit (BW 7:17) en nu binnen een halfjaar weer schade aan het meubel!
Mijn ouders durven niet meer te bellen met het bedrijf omdat ze bang zijn. Wat ben je dan toch een fantastisch klantvriendelijk bedrijf! iets om trots op te zijn!
Joey
|Joey
|Jan en Cato Bakker
|Een warme ontvangst gekregen en dat kan ook niet anders als je weet dat de Veldkampen echte Warmloper zijn.
Postma
|We hebben het als een goede ervaring ervaren
Anoniem
|Zeer prettig van aankoop tot en met montage