Klik hier om je antwoord te annuleren.
1 mei 2015
Mijn ervaring met de apotheek is goed. Ik vind alleen de wachttijden erg lang.
25 februari 2014
Vriendelijk en professioneel personeel. Wachttijden kunnen lang zijn, echter als je goed gebruikt maakt van het bestellen via de site, kan dit verholpen worden. Ondanks de drukte wordt er echt tijd voor je genomen.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
557 Reviews Plaats review
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Mijn ervaring met de apotheek is goed. Ik vind alleen de wachttijden erg lang.
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Vriendelijk en professioneel personeel. Wachttijden kunnen lang zijn, echter als je goed gebruikt maakt van het bestellen via de site, kan dit verholpen worden. Ondanks de drukte wordt er echt tijd voor je genomen.