Het trekken van nummertjes moet anders. Mensen die medicijnen komen op halen, die klaar staan, zitten of staan langer. Als personen die een losse verkoop of recept in de hand, zijn eerder aan de beurt. Gewoon nummer op volgorde van binnenkomst. Is reëler.
5.0
Informatieverstrekking over medicijnen (1=helemaal niet, 4=helemaal)
Het ergste wat me is overkomen dat ik nadat ik mijn recept had afgegeven 45 minuten heb moeten wachten om te horen te krijgen dat zij het medicijn niet hadden en dat het besteld moest worden, wat ik wel kon doen is naar een andere apotheek in Veldhoven, maar die was ondertussen gesloten, waardoor ik dan misschien in Eindhoven bij het ziekenhuis terecht kon, maar daarvoor moest ik dan eerst maar bellen. Het is daarna nog meerdere keren voorgekomen dat ik of mijn vrouw zeker meer dan 30 minuten moest wachten. Ook dat je moet betalen bij eerste verkrijgen van een medicijn is veel te duur, € 6,36 voor even op een punt van het bijgevoegde A4 tje te wijzen en zeggen kijk uit met alcohol, belachelijk. Gewoon geldklopperij.
557 Reviews Plaats review
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Te lange wachttijden
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Het trekken van nummertjes moet anders. Mensen die medicijnen komen op halen, die klaar staan, zitten of staan langer. Als personen die een losse verkoop of recept in de hand, zijn eerder aan de beurt. Gewoon nummer op volgorde van binnenkomst. Is reëler.
Klant van Alphega apotheek Heikant
|jammer dat ik altijd lang mag wachten, ook wanneer het recept al een dag eerder ingeleverd is.
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Het ergste wat me is overkomen dat ik nadat ik mijn recept had afgegeven 45 minuten heb moeten wachten om te horen te krijgen dat zij het medicijn niet hadden en dat het besteld moest worden, wat ik wel kon doen is naar een andere apotheek in Veldhoven, maar die was ondertussen gesloten, waardoor ik dan misschien in Eindhoven bij het ziekenhuis terecht kon, maar daarvoor moest ik dan eerst maar bellen. Het is daarna nog meerdere keren voorgekomen dat ik of mijn vrouw zeker meer dan 30 minuten moest wachten. Ook dat je moet betalen bij eerste verkrijgen van een medicijn is veel te duur, € 6,36 voor even op een punt van het bijgevoegde A4 tje te wijzen en zeggen kijk uit met alcohol, belachelijk. Gewoon geldklopperij.
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Je wordt prima geholpen maar zou toch iets meer privacy willen bij de balie.